Inlägg från: malins79 |Visa alla inlägg
  • malins79

Vita tråden del 8

Truffles skrev 2008-06-24 12:00:03 följande:
    Har missat hur det gått för Numberone, någon som kan säga om ultraljudet visat rätt och det var en liten flicka som "kom ut"?
    Jo, det var en liten tjej som kom ut imorgon två veckor sedan. Men komplikationer tillstötte så de är fortfarande kvar på neo (tror jag)
  • malins79
    Camilla R skrev 2008-06-24 12:05:26 följande:
    Ja och om man ändå är där, så ligger butiken Skönta ting precis brevid, där finns det lite smått och gott (Det var iofs ett tag sedan jag var där) men den är mysig www.skona-ting.se/
    Nu MÅSTE jag skriva en lista med alla butiker. Tur att maken har bra lokalsinne och att vi ska låna svärfars GPS.
  • malins79
    Truffles skrev 2008-06-24 12:55:10 följande:
    Malin, jättesöt garderob, skulle nästan kunna flyttat in där. Peak, har skummat lite och tycker att 13 år emellan kommer med kloka råd. Ang Numberone och lilla Ellen så lät det tråkigt, hoppas att de får åka hem snart! MariaV, har alltid varit skeptisk till alla sådana där mirakelpulver men du menar att det fungerar alltså?
    Tack, jo den blev söt.
    Betydligt bättre än spånskivorna som var där innan.
  • malins79
    Vaniljdröm skrev 2008-06-24 13:17:22 följande:
    Är det någon som har sett denna korgen på riktigt?Plast eller spån?Ja, den är jättefärgglad, jag vet
    Den är nog i plast.
  • malins79
    österlentösen skrev 2008-06-24 21:46:27 följande:
    Go kväll!Skulle behöva er hjälp, igen... Jag har lite "mys" filtar till soffan som kanske inte är de snyggaste och som jag inte riktigt känner för att ha "hängandes" på soffan, har ni tips på någon bra förvaring?
    Nu vet jag inte vad du har för soffa men det finns ju fotpallar (Ektorp bla) på Ikea, som har förvaring under locket.
Svar på tråden Vita tråden del 8