Vita tråden del 8
Vad säger din man om att ha det helvitt, min man har lite svårt för att allt ska vara vitt, men han börja ge med sig när han ser hur fint det blir.
Är ert hus gammalt? Det var väl vanligare med grått i gamla hus. Vårt hus från -46 har haft gråa lister och karmar som vi målat vita. Jag håller med dig att vitt känns fräscht, men jag tycker era gråa lister och dörrar var fina.
Ska ni måla dom i vilket fall som helst?
Men jag skulle nog velat haft vita lister, även om jag tycker era gråa var fina. Inte så mycket till hjälp, eller hur?
God morgon!
Hoppas ni sovit gott. Jag är lite trött men Jacob låg mitt i min säng så jag fick inte plats och jag tyckte det var bättre han sov vidare än att jag skulle flytta på honom och han riskera att vakna.
Mimmi, det är lättare att ge tips när man ser en bild. Släng in en bild så kanske vi kan slå våra kloka huvuden ihop i tråden.
Tänk om 6mån är det dagarna före julafton...jag fattar inte vad detta halvår tagit vägen, någon mer som känner likadant?
Lina, kul med Ikea. Några servetter och värmeljus slinker säkert ner.
Juliah, ska bli så kul att få se skåpet färdigt.
Nu börjar snart nedräkningen. Hoppas det blir fint väder nästa helg.
Usch, nu kom jag på att jag knappt har några kläder att ta på mig.
De ska på Skansen först. Men när vi ska in på shoppingen tror jag de följer med, enklast för transporterings skull. Sen vet jag inte hur länge vi är med. Det beror på hur barn och make klara av att uppföra sig i affärena Ev så hoppar vi över Sickla, även om det vore skoj.
Vi åker upp på fre fm. Så vi är i stockholm efter lunch. Vi ska träffa en kompis som bor vid Midsommarkransen, när han kommer hem från jobbet. Vi ska bo i Hägersten. Vi kanske kan ta oss ut till Nacka med. Vad finns det för affärer där mer än Nacka byggnadsvård?
Jag kollade in Stockholmskartan, om vi kommer iväg som vi ska på fredag så vore det kul att träffas redan på fredag en stund innan vi ska till vår kompis. Nacka, Värmdö ligger ju inte så långt ifrån där vi ska bo.