Inlägg från: LinaoMatilda |Visa alla inlägg
  • LinaoMatilda

Vita tråden del 8

Beatrize74 skrev 2008-07-07 21:15:00 följande:
    *mumlar "Somliga blir visst aldrig nöjda"*Jag ska se vad jag kan rota fram...hihi
    hihi ja men såklart. "Se hur lika jag och min dotter är" Och så får man se en bild på dig. Hihi inte helt lätt att jämföra då ju. Det är som att säga: "Det är varmare idag än ute" eller "Vad är det för skillnad på en elefant? Den är varken vit" Ska jag ge mer exempel?
  • LinaoMatilda
    Sylt skrev 2008-07-07 21:23:08 följande:
    *peppar LinaoM*Bea --> När vi byggde vårt kök hade vi en wok med sladd, den kan man laga nästan allt i (köttfärssås, fryst pytt, omelett mm) *tipselitipsar*. Sen kokade vi nudlar med vattenkokaren. Varma mackor i våffeljärnet (gammalt tips), bakad potatis i micron, färdiggrillad kyckling. Fast mest åt vi gräddbullar, tur att man var pre-barn
    Tack sötis. Men nu är jag uppiggad
  • LinaoMatilda

hej på er!

Behöver tips på vad jag ska bjuda på idag på barnkalaset. Matilda fyller 4 år. Ska bjuda på något matigt/salt först och sen sött. Har blackout!

Sorry att jag bara hoppar in utan att kommentera något annat.

• LinaoMatilda
    mimmamum skrev 2008-07-09 07:40:19 följande:
    Godmorgon! Sovmorgon till 7 *lycklig*!Blev inte så många fynd igår! Men en underbar keramikskål ropade jag in, den var gammal och underbar! Ska fota den till bloggen lite senare!Lina, paj och sallad brukar vara lyckat! Sedan kanske marängswiss?
    skönt med sovmorgon!

Ja maränswiss var bra idé. Paj gillar tyvärr inte mina barn...
  • LinaoMatilda
    FruPuffen skrev 2008-07-09 07:59:38 följande:
    God morgon!!Var på pysselkväll i går, men vi var jättetröga båda två och vi fick inget gjort... Pratade inredning i stället . Men skönt bara att komma hemifrån ett tag. Idag ska jag ringa barnkliniken ang pojkarnas magar. Det kan inte vara normalt att ha tokdiarré utan bättring i 2 veckor... Idag ska vi dessutom ta reda på fläderblommorna i trädgården, ska göra saft.Lasse o Julia: Bitterfittan lät som en intressant bok... Har inte läst nåt på evigheter! Lillafru: *Peppar lite inför omflyttningen av kläderna*Lina: Jag skulle köra på en somrig sallad med gott bröd till. Efteråt kanske en rabarberpaj...Nublu: Lycka till med planteringarna! Vad ska det bli för sorter?
    Ja det är ju en bra idé, men gillar barn sallad (förutom gurka och tomat) Kanske bara mina barn som är kräsna.
Svar på tråden Vita tråden del 8