-
Nej fy, stackars er. Har du någon möjlighet att få vila under dagen?JohannaJ skrev 2008-07-09 08:27:20 följande:kommer med ett boktips så här på morgonen. "Nu vill jag sjunga dig milda sånger" är underbar! Jag sträckläste den.Och god morgon tråden. Vi har familjekris igen för sonen har slutat sova igen. Jag behöver verkligen lite sömn.
-
ajdå. Nej det låter mycket tycker jag. Men det går ju upp och ner med behovet av mat. Kanske han är inne i någon växtperiod nu? Har du provat med gröt eller välling på kvällen?JohannaJ skrev 2008-07-09 08:40:18 följande:Näe, jag har dottern hemma. Tydligen så ska dom ha sommarlov nu när dom går på 6-års. För inte är det väl normalt att en snart 7 månaders ammas 6 gånger per natt? *gäspar*
-
ne det verkar vara rätt mycket matJohannaJ skrev 2008-07-09 08:43:29 följande:Jo han får gröt 18, ammas 19 och välling 20. Stort matbehov Men mer än det kan jag nog inte trycka i honom tror jag.
Det är säkert bara en fas, men jobbigt för er ändå! -
Hej på er!
Jag är helt slut efter att ha haft barnkalas. Men det var lyckat och Matilda var glad så då gör det inget att huset ser ut som efter ett bombnedslag.
Vanilj: Så vi har barn födda på samma dag samma år, kul!
Videli: Sååå sööööt!!
Numberone: Tittade på bilderna i ditt galleri. Så söt hon är er lilla prinsessa. Hon ser ut att sova så gott på bilden i vagnen också
MM: Så skönt att ni har en bra början!
Camilla: Fin kudde, svårt att säga om den passar till brunt. Men jag skulle tro det iaf.
-
Vi bodde i Göteborg då, så Matilda är född i Mölndal. Ja nu när du säger det så minns jag regn, men den 8'e var det duperfint, då promenerade jag igång förlossningen nämligenVaniljdröm skrev 2008-07-09 21:56:06 följande:LoMOj, det var ju festligt. Var det ett fruktansvärt regnande hos er också den 9-e juli -04?Fyra hela år sedan man träffades första gången. Känns som igår samtidigt som man nästan inte minns hur livet var innan barn.
-
hej på er
Grattis Kajsa!
Bea: Så fina kuddar. Kul att din svärmor trodde det var din dotter på bilden hihi inte tycker jag du ska ha dåligt samvete. Man måste ju få skojas lite, och du berättade ju hur det var direkt
-
hej på er!
Bea: Ajaj, låter inte skönt att ha stukad svanskota! Hoppas det går över fort?
Kajsa: Så fint det blev vitt! Visst är det märkligt att man funderar på om man ska måla vitt eller inte, när man vet att vitt inte kan vara felJag är likadan!
Truffles: Ska panelen målas vit? Bastu är ju bara lackat trä så jag tycker inte det blir någon bastu. Men är det pärlspont? Ser inte ut som det men jag ser säkert fel
-
Truffles: Nu ser jag pärlan, på en annan bild
Klart det inte är bastu då!
-
Hej på er!
Har läst ikapp nu.
Fina lampor ni har visat upp. Såg att det företaget som MiaM's lampa är från ska till formex, får kolla upp dem där
Julia: Det kommer att bli kanonfint hos er! Ska bli så kul att se bilder och följa med i renoveringen. Det är ju som att kolla på något inredningsprogram
Johanna: Skönt med semester! Hoppas du kan koppla av och vila upp dig ordentligt.
MiaM: Så fin bild din man har tagit. Synd att stället ska säljas! Fint med kuddarna i sängen också.
och så minns jag inte mer.
-
Fluffiga: Jag gillade senaste Lantilv och Vackre hjem också även om jag vet att många andra här var besvikna på dethär numret.