Peak skrev 2008-06-25 09:39:41 följande:
nja...svårt att sova igår kväll, låg mest och funderade. Och ska prata med en eller flera av cheferna idag, men tror även jag ska prata med min chef eller vad de kallar sig på bemanningsföretaget om de har något annat som kan passa för detta är ju segt!men det går ju inte att förklara hela min arbetssituation här heller det skulle bli en halv roman, men det är ju ganska svårt att säga till om att man vill ha mer jobb hela tiden, jag kände från början att jag ville ligga lite lågt med det för jag var rädd att de skulle upptäcka att de inte behöver min tjänst, de har ju rätt att säga upp mig när som helst!Men tack för att du frågar!fast jag ska inte tjata om det här mer nu! Ska skona era ögon!
Om jag var du skulle jag höra om det fanns något annat jobb efter semestern, kan ju inte vara kul att inte ha något att göra på dagarna, och jag tycker inte du ska behöva fråga hela tiden om det finns jobb att göra för dig. Eftersom du fått jobbet anser de att beöver någon som avlastar dem men då måste de kunna delegera också.
Men prata med någon på den arbetsplats du är på, de kanske har arbetsuppgifter som du kan göra.