Inlägg från: malins79 |Visa alla inlägg
  • malins79

Vita tråden del 8

13 år emellan skrev 2008-06-26 07:37:51 följande:
    Hej hej!Har lite tid för mig själv nu på morgonen (* viskar* Björn sover fortfarande) så jag sitter och läser till baka lite...Jag trivs jättebra, tack som frågar! Denna veckan har jag varit på utbildning och sedan ledig. Sen drar det igång på riktigt nästa vecka. Jag har redan blivit tillfrågad om vidare tjänst i höst (detta är ett sem-vikariat) så det känns super!
    Så kul!
  • malins79
    Anton2005 skrev 2008-06-26 10:50:25 följande:
    Hanna E-Grattis på födelsedagen!!! Jag fyller år på tisdag så jag kan ju fortfarande få bebben i "födelsedagspresent"Nu har jag köpt fotöljerna. Ska hämta dem i morgon så jag hoppas att han håller vad han lovade, att inte sälja till någon annan. Nu får killarna en varsin i sitt rum *nöjd*
    Dom var söta!
  • malins79
    mimmamum skrev 2008-06-26 12:37:42 följande:
    Jag gråter  Hittade värsta fyndet på blocket, ett ursött litet vitt skrivbord med stol för 200 kr! Ringde 20 minuter efter annonsen kommit ut och då var de reserverade, han skulle höra av sig om tjejen ändrade sig. Nu är annonsen borta från blocket.... *snyftar*

Det är det tråkiga med Blocket, att fynden försvinner så fort!

• malins79
    mimmamum skrev 2008-06-26 12:45:24 följande:
    malins, ja fy sjutton vad sur jag blir! Folk är verkligen som gamar! Kan inte visa er bilden heller då annonsen är borta men ni skulle älskat det! Det är inte ofta jag blir så förälskad i något. Men det är den känslan jag måste gå på! Får leta vidare!
    Du får leta på loppisar, auktioner. Det borde finnas mycket fint i Dalarna.

Jag ska gå till secondhandbutiken när den öppnar kl14, ska kolla in i vilket skick de gråa Leksandstolarna är (2 för 180kr)
  • malins79

Jag har reserverat de två leksandstolarna, men ska gå och köpa dom sen när Marcus är hemma. Går inte så bra att bära hem två stolar med barn med sig. De var i fint skick men gråa och en ful klädsel men det ska åtgärdas. Det som är så bra med vår secondhand är att dom som handlar där(förrutom mig då) köper saker och ting att ha i befintligt skick. Därför kan man hitta många gobitar där.

Min bilresa till Stockholm är räddad, nya nr av Lantliv damp ner i brevlådan idag. Ska inte öppna och läsa den förrän imorgon!

Svar på tråden Vita tråden del 8