Inlägg från: Himmelbit |Visa alla inlägg
  • Himmelbit

Vita tråden del 8

Var ute och skulle plocka in sonens rutschkana nu. Fick se att han hade placerat äpplet han åt tidigare idag, på gången upp mot vår entré. Hela kvarterets pissmyror hade fest där kan jag lova.... Blääää!

• Himmelbit
    Ninizen skrev 2008-06-07 23:59:38 följande:
    Äh klart du formulerade dig vettigt. Bara JAG som är flamsig. Ska strax hoppa i bingen.Juliah: Jobbar hårt? Njaaeee. Men sen kvällar och helger iallafall. Grattis Elle i förskott. Himmelbit: Så snäll han är er son. Så omtänksam mot alla små hungriga djur
    Ja visst är han! Det var nog stoooor tanke bakom den gärningen

NU är det hög tid för mig att sova!! Vet ju att jag kommer att bli väckt tiiiidigt av lille plutten.

Sov gott!!
  • Himmelbit
    malins79 skrev 2008-06-08 19:41:31 följande:
    Lägger in en bild på hela familjen en kort stund. Tagen i torsdags
    Den missade ju jag givetvis.... . Du måste ju lägga in bild i träff-bloggen också!
    numberone skrev 2008-06-08 19:51:27 följande:
    Hej tjejer!Har haft en underbar dag i dag. Vi åkte en sväng till Båstad och Torekov och bara myst. Shoppat lite mysigt som kommer senare i bloggen....
    Vad mysigt!! Vi hyrde stuga i Torekov förra sommaren men det regnade ju bara....

Hej på er förresten!!
  • Himmelbit
    LinaoMatilda skrev 2008-06-08 20:03:37 följande:
    Himmelbit: VIlken bra idé att lägga in bild på sig i träff-bloggen!
    Visst är jag tuff....
    Vänta du bara....
  • Himmelbit
    LinaoMatilda skrev 2008-06-08 20:06:47 följande:
    Nu!
    Videli skrev 2008-06-08 20:08:40 följande:
    Visst var det någon här inne som visade upp sin tvättstuga som hade en inbygg strykbräda i ett skåp?Sen har jag för mig att jag sett att det finns tvättkorgar som man har i skåp, som en säck som hänger innanför en låda/skåpsdörr. Är det någon annan som sett någon sånt????
    Jag har en sådan strykbräda men jag har aldrig visat bild på den. Kan det har varit Fluffis?
  • Himmelbit
    Videli skrev 2008-06-08 20:13:54 följande:
    Men vart hittar man en sån? På IKEA?
    Jag vet tyvärr inte. Vår ingick i huset när vi byggde.
  • Himmelbit
    misak skrev 2008-06-08 21:45:06 följande:
    Hej!Det tog ett tag att läsa ikapp Ni har varit flitiga! Själv har jag varit ute mest hela helgen! Min fina uteplats är klar! Vi har invigt den idag! Jag lovar att visa bilder på den i bloggen i veckan! MM: Jag vet hur det känns med sådana fötter. Fy vad det sticker. Jag hade det också så när jag väntade mitt första barn. Han är född 27 juli och det var en varm sommar. Gick med stödstrumpor.Trodde jag skulle kunna åka på träffen, men det blir nog inte så, typiskt!!!Ha en fortsatt trevlig kväll!
    MEEEN, vad är det du säger!? Trist att du inte kan komma med på träffen. Jag som precis har tipsat Ninizen om att det är en till "Skåning" som ska åka och att hon kan kolla med dig.
  • Himmelbit

Hej på er!!

Trevligt att ni pratar "väggkonst". Här är en till som tycker att det är svårt och jag gillar inte "vanliga" tavlor med klara motiv.

Sitter här och är såååå sötsugen (har bara otäcka dammsugare i kylen - går bort stooort!). Så hör jag glassbilen och tänker JAAAAAA. Men, vart tog den vägen.... Tydligen har den slutat åka in på vår lilla gata och åker bara på gatan "utanför" vår. Vips så var den borta.... . Så det var nog inte meningen att jag skulle äta glass idag - attans också!

• Himmelbit
    mimmi006 skrev 2008-06-10 20:24:10 följande:
    Du får springa ifatt den! Dammsugare duger väl annars i nöden?
    Vilken syn det hade varit *asg*
    Tyvärr duger inte ens dammsugare när man är riktigt, riktigt desperat... *urk*
Svar på tråden Vita tråden del 8