Inlägg från: malins79 |Visa alla inlägg
  • malins79

Himmelbit, tack *rodnar*

Jag tycker nog skåpet är lite för krussidulligt. Hmm, jag som redan mejlat säljaren. Jag var lite för snabb såg inte att det var så mycket sniderier innan jag mejlade.

Kaktus, vilken tvbänk blev det? Alltid kul med Ikeashopping

• malins79
    malins79 skrev 2008-07-01 20:08:47 följande:
    Himmelbit, tack *rodnar*Jag tycker nog skåpet är lite för krussidulligt. Hmm, jag som redan mejlat säljaren. Jag var lite för snabb såg inte att det var så mycket sniderier innan jag mejlade.Kaktus, vilken tvbänk blev det? Alltid kul med Ikeashopping
    Lasseliten menar jag ju...börjar bli trött.
  • malins79
    Csve skrev 2008-07-01 20:50:03 följande:
    Malins79: tycker skåpet är jätteifint o tror de blir kanon när du är färdig med det.Vmo.. inte långt fr mig, vilket kap!
    Var bor du? Jag bor i Gnosjö
  • malins79

God morgon!

Grattis MM på födelsedagen!

Mia, sicken söt liten säng!

Idag är sista dagen för Saga på dagis innnan hon får "sommarlov"
    Maken fick ryggskott igår så han gick som en ostbåge. Jag hoppas det går över snabbt för jag behöver ha hans hjäp här hemma.

Vi fick våra fönster och nya altandörrar igår. Tror ni inte chauffören på lastbilen lyckats välta dörrarna så i aluminiumet  på utsidan är jätteful
    Han tog på sig det, men det lär ju dröja innan nya dörrar kommer.
    VI har iallafall bokat in våra hantverkare till v32, då ska fönster och förhoppningsvis altandörrar bytas.

• malins79
    FruPuffen skrev 2008-07-02 11:26:41 följande:
    God "morgon" förresten! Här har varit fullt upp med barnens dåliga magar som tog om igen!! Båda killarna har haft problem och jag har själv (maken är ju på 24-timmarskryssning...) varit uppe x antal gånger i natt och bytt blöjor... Jäsp... Lycka till alla som har stundande förlossningar!
    Inget kul när barnen är sjuka, särskilt inte när man är själv hemma.

KAJSA, hoppas du kommer tillbaka till fl snart igen. Jag kollar din blogg regelbundet, den ligger bland mina favoriter.
    Kram
  • malins79
    Ninizen skrev 2008-07-02 11:07:04 följande:
    Tjenamoss brudar!GRATTIS MILDA PÅ FÖDELSEDAGEN!!!!! Tittar ni in i mitt galleri så ska ni få se vilket målarprojekt jag har just nu. Ja just det ja - äntligen har det blåa blocketfyndet dragits upp från källaren för att målas....VITT! Grunden är gjord och ikväll efter jobbet blir det väl en runda med den riktiga färgen. Har valt en ganska mjuk krämig vit från Nordsjö, lite åt antikvit. Får se hur det blir, lite av en chansning. *susar iväg till jobbet*
    Ser jättefint ut hittills.
  • malins79
    Kaktus76 skrev 2008-07-02 11:36:31 följande:
    Sätter in en bild på våran skruttan. Kanske sätter igång er som väntar tillökning snart
    Sicken liten sötnös
  • malins79

Mimma, vad trist att tillträdet dröjer. Men då hinner ni vila upp er så ni orkar med att börja renovera.
    Ska bli kul att få se bilder på stolarna när de är färdiga. Jag har bara slipat mina ännu.

Svar på tråden Vita tråden del 8