• MildaMaränger

Vita tråden del 8

Varmt välkomna till vårt älskade Vita hem del 8. Vi diskuterar stilar såsom romantiskt, klassiskt, skärgårdsstil, manhattan/upper east, lantligt men vår röda tråd är VIT!
    ♥Vi älskar saker som ♥
    Linne, hjärtan, vitt, naturligt, betonghjärtan, hissgardiner, Lexington, Gantkuddar, loppisfynd, klassiska gummistövlar, att pyssla, Yankee candles "clean cotton", trämöbler, lapptäcken, äppelkaka, porslin, fågelkvitter, öppna spisar, olika vita nyanser, att måla om möbler, förvaring, att behålla bara det viktiga framme, tidningen Lantliv, att julpyssla, att påta i trädgården, Ralph Lauren-tapeter mm.
    ♥ ♥ ♥
    Tråden "vita hem" är skapad för att vi som älskar vitt, vitt och vitt!
    Vi gillar även sommarfina pasteller, tomterött och andra vackra nyanser att blanda ut det vita med!

I denna tråd ska inga måsten finnas. Du är välkommen in när du vill, du ska kunna missa 20 sidor och ändå vara en i gänget, kunna slänga in en kommentar när du känner för det (och inte för att du måste) och själv göra ett inlägg när du så önskar. I tråden finns har vi alla ett gott hjärta, vill varandra väl, ingen är utstött. Får du inget/få inlägg så beror det inte på att du inte är omtyckt, helt enkel så hinns alla inlägg inte att svaras på.
    Glad sommar!!!!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-04-28 21:02
    Bloggtråden www.familjeliv.se/Forum-5-87/m30502074.html
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-11-241/m31136578.html
    Trädgård: www.familjeliv.se/Forum-5-150/m32239176.html
    Butik: www.familjeliv.se/Forum-5-87/m32239517.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-16 21:16
    Gemensamma bloggen för Vita hem och Shabby
    www.familjeliv.se/Forum-5-155/m32794492.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-28 20:09
    Vita hems Bebissnack! Tipsa om allt från BB till shopping...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m33152200.html
  • Svar på tråden Vita tråden del 8
  • amanda25

Tack Juliah! Tror nog att det får bli den enkla! Den vågiga känns lite klumpig men jag gillar det silvriga inslaget på knoppen.

• Videli
    amanda25 skrev 2008-06-21 21:43:22 följande:
    Har lagt in bilder i mitt galleri på två knoppar och en byrå lite längre ner på sidan. Velar fram och tillbaka vilka jag ska ta. Hoppas någon av er vill tycka till!
    Jättefina båda två... hur ser byrån ut?
  • Videli

Om ni orkar svara på en fråga till ifrån mig Generad
    '

Tror ni jag gör bort mig om jag målar alla våra golv vita i nya huset? Usch velar oxå fram o tillbaka om jag ska behålla några vitoljade Fundersam

• amanda25

Videli! Byrån finns lite längre ner på första sidan i mitt galleri. Dålig bild!

• malins79
    Videli skrev 2008-06-21 21:40:27 följande:
    Jag skulle välja helvitt
    Hihi, räknade nästan med att få ett sånt svar i denna tråd.

Helvitt, är bra för då kan man ha vilken färg man vill på löpare och ljusstakar utan att det ser konstigt ut.
  • livet från ljusa sidan

hej tjejer! hinner inte kommentera just nu, har varit på sex and the city premiären och det var helt fab!

ville bara skicka in denna om ngn var intresserad!

www.blocket.se/vi/16865577.htm skrivbordet var det jag tänkte på men gillade soffan också!

såg när jag läste snabbt
    knyttis: Usch förstår att det är mkt tankar nu, hoppas allting går bra! kram på er

• Videli
    amanda25 skrev 2008-06-21 21:58:32 följande:
    Videli! Byrån finns lite längre ner på första sidan i mitt galleri. Dålig bild!
    Ja man såg inte så mkt på den bilden. Usch jag har nog inget bra svar Generad Tyckte båda var jättefina. Men skulle nog välja dom släta till en nätt byrå...
  • mammaninna
    Anjo2 skrev 2008-06-21 20:43:24 följande:
    tyckte den vita köks soffan var söt. Om det är någon som är intresserad......www.blocket.se/vi/16865577.htm
    för att inte tala om den lilla soffan med nytt tyg..
  • amanda25

Jag och en väninna var nyligen på en visning av ullprodukter, endast pga att dom hade ett specialerbjudande på en köks och bakmaskin som såg ut precis som en Kitchen aid. Kostade runt 1700 kr. Det var Thermoresor som hade visningen. Någon som vet något om denna maskin! Beställde en sådan trots att jag bara har sett den på bild.

• malins79
    amanda25 skrev 2008-06-21 21:43:22 följande:
    Har lagt in bilder i mitt galleri på två knoppar och en byrå lite längre ner på sidan. Velar fram och tillbaka vilka jag ska ta. Hoppas någon av er vill tycka till!
    Båda var fina, tror jag gillar den lite enklare bäst.
Svar på tråden Vita tråden del 8