Inlägg från: malins79 |Visa alla inlägg
  • malins79

Vita tråden del 8

LinaoMatilda skrev 2008-07-03 10:30:27 följande:
    Ok, ja nätshopping är trevligt. Då kan man i lugn och ro bestämma sig.
    Enda nackdelen är fraktkostnaderna. Jag skulle nog handla oftare från olika nötshoppar om det inte vore för frakten. Nu gick frakten på 59kr och det är okej när man köper två relativt dyra saker men vill man "småshoppa" är det dyrt.
  • malins79
    LinaoMatilda skrev 2008-07-03 10:42:41 följande:
    Jo, men tänk på bensinkostnader och parkeringsavgifter om du ska till en vanlig butik. Man glömmer lätt bort dem.
    Jo, jag vet. Brukar tänka så, och tiden framför allt. Men mer än 59kr vill jag helst inte betala för småsaker.
  • malins79

Jag vet inte riktigt var jag ska ha pinnsoffan, men den var väldigt enkel i formen, ingen klädd sits. Antingen på Jacobs rum, "biblioteket" eller i vårt arbetsrum/lekrum.
    Jag har resarverat den tills på lördag, men jag tror jag gå och köper den ikväll, dom stänger kl 19. Maken måste ta barnen först.

• malins79
    juliah skrev 2008-07-03 17:47:10 följande:
    Den är superfin, köp för jösse namn!Sussi, trist! Svårt med vindsvåningar.
    Jag gillade modellen, den var ju billig oxå (180kr) så jag ska åka dit och köpa den sen. Ibland blir jag osäker på mina "fynd" det är därför jag måste rådfråga er här i tråden, så jag har lite stöd om maken inte tycker samma sak som jag.
    Maken är iväg och fixar ett mobilt internet eller vad det heter så jag får snällt vänta en stund till.
  • malins79
    Anton2005 skrev 2008-07-03 18:17:44 följande:
    MildaMaränger- Åhhh vad roligt, GRATTIS till lilltjejen. Vilken snabb liten krabat. Själv fortsätter jag med ananas och hallonte :)
    Gör basilkate istället, funkade på mig (tror jag)

Ta vanlig basilka på burk och låt det ligga och dra 10min, sila bort och drick. 3ggr/dag ska man ta en kopp.
Svar på tråden Vita tråden del 8