Inlägg från: malins79 |Visa alla inlägg
  • malins79

Vita tråden del 8

Kajsa, gör det så mycket då? Så blir det på mina också, och visst hade det varit finare med volang på 4sidor,

• malins79
    Kajsa 77 skrev 2008-07-15 17:47:48 följande:
    *Lite petig* Det känns inte hundra...
    Näe jag vet men när jag drar dynan bakåt så syns inte så mycket.
  • malins79
    lasseliten skrev 2008-07-15 19:47:05 följande:
    Kikar in som hastigast! Lcroft - skickar massor med kramar. Lovar att du kommer hitta ett annat jobb snart! Du är ju toppen ju! Men Kajsa, fy så läskigt, skönt att höra att det gick bra ändå. Mia - grattis till vinsten! Nytt i bloggen har jag också...igen
    Fint med en skrytvägg. Ska du bli blondin?
  • malins79
    Kajsa 77 skrev 2008-07-15 20:24:53 följande:
    Måste bara säga en sak.Idag när vi åkte hem så körde vi via Vadstena. Där fanns en stor lada som agerade antikaffär. Den var i två våningar och en ladugård stor. Där fanns HUR mycket som helst som vi gillar. Priserna var dock ganska höga, de visste vad de kunde få för möblerna! Hade ju ingen plats i bilen, annars hade jag gärna plockat med ett par gamla vackra slagbord och skrivbord hem!
    JAg tror jag sett deras annons på Blocket.
  • malins79
    Videli skrev 2008-07-15 19:32:59 följande:
    Hej hopp i stugorna...Behöver ett litet smakråd. Vi ska mura upp en spis i vårat vardagsrum, mot timmerstocksväggen. Precis som den här bilden.Vad tycker ni om den här öppna spisen?
    Jag gillar den enkla formen på spisen.
  • malins79
    lasseliten skrev 2008-07-15 20:32:36 följande:
    Jag tror att jag har världens bästa lillasyster. 15 åring som bleker slingor i mitt hår och sen nattar Ebbe. Hon är världsbäst! Så, nu är jag lite ljusare i håret. tror att det blev helt ok faktiskt! Tjock kulan - som 14-åring "råkade" mitt hår bli gröönt!  *känner mig ganska luttrad*
    Vilken snäll syster.
    Min storasyster gjorde slingor på mig för ett tag sen och hon ska få göra nya när hon kommer hem från sin semester.
  • malins79

God morgon!
    Idag hoppas jag det fina vädret håller i sig, vi ska nämligen åka till High Chaparall, det ligger endast 1,5mil från oss men har bara varit där en gång tidigare i vuxen ålder. Det är tom så att vi som bor i regionen få gå in gratis om man visar upp sin patientbricka, men ändå är man aldrig där.

• malins79

Här ska vi bo nästa vecka när vi är i Gbg. Vi har ett grandlitrum och får då ett enkelrum i anslutning till vårt dubbelrum. Känns jättelyxigt.

http://www.arkenkonferenscenter.se/

Vi åker till kusten på fredag och till Gbg på måndag så vi kommer att vara borta en vecka och det kommer bli skönt. Sen när vi kommer hem ska jag måla om hallen är det tänkt. 

• malins79
    Beatrize74 skrev 2008-07-16 09:36:31 följande:
    Smultron och glass - ja, jag ska försöka intala mig det också...hihi... Nej, det blir nog bra...när jag väl är på väg. Nublu - jag antecknar för brinnande livet. Gränna är ju alltid fint, Visingsö har jag aldrig varit på. *skriver tänkbar resrutt*
    Ellen Keys hem i Strand 
    Jag har aldrig varit där men Ernst var där för många år sedan med Sommartorpet, och skulle vilja åka dit.
     http://www.ellenkey.se/
  • malins79
    Himmelbit skrev 2008-07-16 09:42:48 följande:
    Jaaa, det är helt fantastiskt!! Dit måste du bara åka. Sån heminredning som håller och som jag är helt säker på att du kommer att älska.
    Ja, det är ju inte så långt dit men ändå har man aldrig kommit iväg.
Svar på tråden Vita tråden del 8