• Elli80

Linköping, någon?

Hej på er! Finns det någon här som bor i Linköping? Min sambo har blivit erbjuden jobb där och kommer att, om han tar det, veckopendla dit. Lilleman, 2½ mån, och jag kommer isf att bo där de veckor vi inte har bvc o annat viktigt... Men jag känner ingen i Linköping så det kommer att bli frultansvärt ensamt. Tänkte att någon av er här kanske bor där och kan tänka er att ses...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-06-12 13:45
    Här är vi som hänger i den här tråden:

Lovelyy - Lynn 19 år, sonen Elliot som föddes 20/4 -08. Bor i Skäggetorp
    Lillisen - Lilian 25 år, sonen Linus som föddes 21/4 -07. Bor i Valla
    Ionea - Victoria 26 år, sonen Ion som föddes 1/3 -08. Bor i Ryd
    Snobben79 - Therese 29 år, sonen Hugo som föddes 3/4-08. Bor i Gottfridsberg
    Elli80 - Eleanor 28 år, sonen Gabriel född 16/2 -08. Bor i Karlstad men kommer troligen bo i Linköping under veckorna pga sambons jobb.
    Leos och Vincents mamma - Rebecca 25 år, sonen Vincent som föddes 25/3-08 och sonen Leo som föddes 15/3-05. Bor i Lambohov.
    Cia80 - Cecilia men kallas Cia 27 år. Bor i centrum.
    glitterkorn - Evelina 21 år, sonen Julius född 8/11-2007. Bor i Jakobsdal
    Missnööjd - Emma 24 år, dotterm Alva född 2/5 2007. Bor i Ryd.
    Kevlarsjäl (Emma), 31 år, 1 dotter (Elsa), bor i Ramshäll
    Almapappa (Malin) 25 år i höst, dotter Olivia snart 7 år, sonen Liam snart 5 år ,dotter Alma snart 2 år och bf med 4:de pyret bf 30/10 vi bor i ryd

Lovelyy - Lynn 19 år, sonen Elliot som föddes 20/4 -08. Bor i Skäggetorp
    Lillisen - Lilian 25 år, sonen Linus som föddes 21/4 -07. Bor i Valla
    Ionea - Victoria 26 år, sonen Ion som föddes 1/3 -08. Bor i Ryd
    Snobben79 - Therese 29 år, sonen Hugo som föddes 3/4-08. Bor i Gottfridsberg
    Elli80 - Eleanor 28 år, sonen Gabriel född 16/2 -08. Bor i Karlstad men kommer troligen bo i Linköping under veckorna pga sambons jobb.
    Leos och Vincents mamma - Rebecca 25 år, sonen Vincent som föddes 25/3-08 och sonen Leo som föddes 15/3-05. Bor i Lambohov.
    Cia80 - Cecilia men kallas Cia 27 år. Bor i centrum.
    glitterkorn - Evelina 21 år, sonen Julius född 8/11-2007. Bor i Jakobsdal
    Missnööjd - Emma 24 år, dotterm Alva född 2/5 2007. Bor i Ryd.
    Kevlarsjäl (Emma), 31 år, 1 dotter (Elsa), bor i Ramshäll
    Almapappa (Malin) 25 år i höst, dotter Olivia snart 7 år, sonen Liam snart 5 år ,dotter Alma snart 2 år och bf med 4:de pyret bf 30/10 vi bor i ryd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-06-17 10:56
    ciccielv - mamma till 3 barn och en ängel.bor i ryd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-07-03 21:07
    Marayah 26: Barnen Marko 4(031103) och Filip född 080621. Bor i Skäggetorp.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-07-04 21:27
    Fru Tzoanidis (Linda) nygift 28åring som kämpar för ett PLUSS, bor i Tannefors

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-07-07 21:57
    JennyoPatrik (Jenny) 29 år i höst. Flyttar till Skäggetorp 1 oktober. Har Lucas på 7 månader och har bf på lucia med grodan i magen =)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-07-10 21:05
    Titti 34, bor i Lambohov .Barn födda -94 (David) -95 (Michaela ) , -06 (Elin) & -08 (Saga)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-07-11 21:29
    dinana - Diana 25 år, dottern Molly född 16/12 -06, bor i Skäggetorp
    MammatillEKNS- Catharina snart 26år, dottern Nathalie född den 30/12-07, bor i Ryd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-07-16 15:07
    Del 2 av den här tråden hittar du här:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m34512458.html

• Svar på tråden Linköping, någon?
  • Mammatill4a
    ciccielv skrev 2008-07-06 19:19:14 följande:
    de leker jättebra idag.mest matilda som ställa o styra som vanligt*suck*ja man är ju stransatt när man saknar körkort,hoppas målningen går bra
    haha liam tar på sig ebas rosarandiga sandaler
    Liam tycker om att klä ut sig till tjej:-P
    kul att de går så bra.. och skönt att man har karlar som kan köra på en när man vill (nästan jämt)

Cia80: hur går de för dig, nåt nytt på bebisfronten?
  • Cia80

Mammatill4a,
    Har fortfarande ont, men inga värkar som går att klocka.
    Var precis så igår, så har jag "otur" så får jag vara vaken halva natten igen av värkar som sen går över.

• ciccielv
    Mammatill4a skrev 2008-07-06 19:24:58 följande:
    Liam tycker om att klä ut sig till tjej:-Pkul att de går så bra.. och skönt att man har karlar som kan köra på en när man vill (nästan jämt)Cia80: hur går de för dig, nåt nytt på bebisfronten?
    ja min gubbe får vara chafför till mig ofta.nu är man klar med auktionerna på tradera.
    Mamma till 3 barn och en ängel april -06.
  • Mammatill4a
    ciccielv skrev 2008-07-06 19:55:21 följande:
    ja min gubbe får vara chafför till mig ofta.nu är man klar med auktionerna på tradera.
    Gud så kul. hoppas du får in en extra slant då,, här håller magnus på med andra omgången färg på väggarna se hur de blir när de blir färdigt, fann kl känns mer än vad den är kanske för att alma somnade snällt för ca 30 min sen

EGEN TID Så skönt
  • ciccielv
    Mammatill4a skrev 2008-07-06 20:05:31 följande:
    Gud så kul. hoppas du får in en extra slant då,, här håller magnus på med andra omgången färg på väggarna se hur de blir när de blir färdigt, fann kl känns mer än vad den är kanske för att alma somnade snällt för ca 30 min senEGEN TID Så skönt
    ja nu får man invänta alla buden.denna dag har varit så lååååång.jäkla skitväder.min gubbe svarar inte i mobilen som han har med sig,så nu fick han ett surt svar på sitt mobilsvar.

som vanligt säger han"jag tar med mobilen om det är nått"men svara det kan han då inte
  • Mammatill4a
    ciccielv skrev 2008-07-06 20:12:08 följande:
    ja nu får man invänta alla buden.denna dag har varit så lååååång.jäkla skitväder.min gubbe svarar inte i mobilen som han har med sig,så nu fick han ett surt svar på sitt mobilsvar.som vanligt säger han"jag tar med mobilen om det är nått"men svara det kan han då inte
    hAHA de är karlar likt, sista tiden då magnus jobbade så låg hans mob avstängd i fikan, tänk om de händer nåt .. och man inte fick tag på honom vilken panik man skulle få..
    så förstår hur det är för dig när han säger att han har med sig den,,sj skulle ja nog bli lite svartis med, men han håller la till i kolonin som vanligt ,så om de inte äe nåt speciellt så låt han hållas.. kan vara skönt att va utan med ett tag med... blir de för mkt här hemma under sem så tar ja till flykten till dig om inte du ska ta till dammsugaren oxå
  • ciccielv
    Mammatill4a skrev 2008-07-06 20:15:13 följande:
    hAHA de är karlar likt, sista tiden då magnus jobbade så låg hans mob avstängd i fikan, tänk om de händer nåt .. och man inte fick tag på honom vilken panik man skulle få..så förstår hur det är för dig när han säger att han har med sig den,,sj skulle ja nog bli lite svartis med, men han håller la till i kolonin som vanligt ,så om de inte äe nåt speciellt så låt han hållas.. kan vara skönt att va utan med ett tag med... blir de för mkt här hemma under sem så tar ja till flykten till dig om inte du ska ta till dammsugaren oxå

hahaha
    du är verkligen rolig.nä dammsugaren har SEMESTER from idagSkrattande.jag blev så sur förut när han inte svarade då en mindre olycka skedde här.sen vet ju gubbskrället att jag måste ut på en långpromenad*suck*

ja se karlar de är allt knepigaGlad

• Mammatill4a
    ciccielv skrev 2008-07-06 20:31:17 följande:
    hahahadu är verkligen rolig.nä dammsugaren har SEMESTER from idag.jag blev så sur förut när han inte svarade då en mindre olycka skedde här.sen vet ju gubbskrället att jag måste ut på en långpromenad*suck*
    ja se karlar de är allt knepiga
    Ok, hoppas inte olyckan var för stor då, el att mina barn var skyldiga.. säg till om du vill ha sälle med hunden utan barn så kan vi ju gå en sväng.. kram,
  • Mammatill4a
    Cia80 skrev 2008-07-06 19:51:58 följande:
    Mammatill4a,Har fortfarande ont, men inga värkar som går att klocka. Var precis så igår, så har jag "otur" så får jag vara vaken halva natten igen av värkar som sen går över.
    Men fy, de måste ju kunna gå och göra nåt åt de där värkarna tycker ja ju som att ta hål på hinnan så att förlossningen startar, de gjrde de på kompisen iallafall efter att hon gått 1 vecka över tiden..
  • Fyra Mirakel

Mammatill4a; Gött med egen tid & när barnen somnar snällt..här sover båda våra små sessor

Cicci; Skoj med tradera, hoppas du får många bud, ska kolla in om jag minns ditt alias

ღ Elin060420 ღ David940103 ღ Michaela950914 ღ Saga080402 ღ
Svar på tråden Linköping, någon?