• Elli80

Linköping, någon?

Hej på er! Finns det någon här som bor i Linköping? Min sambo har blivit erbjuden jobb där och kommer att, om han tar det, veckopendla dit. Lilleman, 2½ mån, och jag kommer isf att bo där de veckor vi inte har bvc o annat viktigt... Men jag känner ingen i Linköping så det kommer att bli frultansvärt ensamt. Tänkte att någon av er här kanske bor där och kan tänka er att ses...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-06-12 13:45
    Här är vi som hänger i den här tråden:

Lovelyy - Lynn 19 år, sonen Elliot som föddes 20/4 -08. Bor i Skäggetorp
    Lillisen - Lilian 25 år, sonen Linus som föddes 21/4 -07. Bor i Valla
    Ionea - Victoria 26 år, sonen Ion som föddes 1/3 -08. Bor i Ryd
    Snobben79 - Therese 29 år, sonen Hugo som föddes 3/4-08. Bor i Gottfridsberg
    Elli80 - Eleanor 28 år, sonen Gabriel född 16/2 -08. Bor i Karlstad men kommer troligen bo i Linköping under veckorna pga sambons jobb.
    Leos och Vincents mamma - Rebecca 25 år, sonen Vincent som föddes 25/3-08 och sonen Leo som föddes 15/3-05. Bor i Lambohov.
    Cia80 - Cecilia men kallas Cia 27 år. Bor i centrum.
    glitterkorn - Evelina 21 år, sonen Julius född 8/11-2007. Bor i Jakobsdal
    Missnööjd - Emma 24 år, dotterm Alva född 2/5 2007. Bor i Ryd.
    Kevlarsjäl (Emma), 31 år, 1 dotter (Elsa), bor i Ramshäll
    Almapappa (Malin) 25 år i höst, dotter Olivia snart 7 år, sonen Liam snart 5 år ,dotter Alma snart 2 år och bf med 4:de pyret bf 30/10 vi bor i ryd

Lovelyy - Lynn 19 år, sonen Elliot som föddes 20/4 -08. Bor i Skäggetorp
    Lillisen - Lilian 25 år, sonen Linus som föddes 21/4 -07. Bor i Valla
    Ionea - Victoria 26 år, sonen Ion som föddes 1/3 -08. Bor i Ryd
    Snobben79 - Therese 29 år, sonen Hugo som föddes 3/4-08. Bor i Gottfridsberg
    Elli80 - Eleanor 28 år, sonen Gabriel född 16/2 -08. Bor i Karlstad men kommer troligen bo i Linköping under veckorna pga sambons jobb.
    Leos och Vincents mamma - Rebecca 25 år, sonen Vincent som föddes 25/3-08 och sonen Leo som föddes 15/3-05. Bor i Lambohov.
    Cia80 - Cecilia men kallas Cia 27 år. Bor i centrum.
    glitterkorn - Evelina 21 år, sonen Julius född 8/11-2007. Bor i Jakobsdal
    Missnööjd - Emma 24 år, dotterm Alva född 2/5 2007. Bor i Ryd.
    Kevlarsjäl (Emma), 31 år, 1 dotter (Elsa), bor i Ramshäll
    Almapappa (Malin) 25 år i höst, dotter Olivia snart 7 år, sonen Liam snart 5 år ,dotter Alma snart 2 år och bf med 4:de pyret bf 30/10 vi bor i ryd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-06-17 10:56
    ciccielv - mamma till 3 barn och en ängel.bor i ryd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-07-03 21:07
    Marayah 26: Barnen Marko 4(031103) och Filip född 080621. Bor i Skäggetorp.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-07-04 21:27
    Fru Tzoanidis (Linda) nygift 28åring som kämpar för ett PLUSS, bor i Tannefors

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-07-07 21:57
    JennyoPatrik (Jenny) 29 år i höst. Flyttar till Skäggetorp 1 oktober. Har Lucas på 7 månader och har bf på lucia med grodan i magen =)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-07-10 21:05
    Titti 34, bor i Lambohov .Barn födda -94 (David) -95 (Michaela ) , -06 (Elin) & -08 (Saga)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-07-11 21:29
    dinana - Diana 25 år, dottern Molly född 16/12 -06, bor i Skäggetorp
    MammatillEKNS- Catharina snart 26år, dottern Nathalie född den 30/12-07, bor i Ryd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-07-16 15:07
    Del 2 av den här tråden hittar du här:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m34512458.html

• Svar på tråden Linköping, någon?
  • MammaTillEKNS

Marayah: Kul hur mår pojkarna då?

(¯`°?.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.?°´¯)
  • Mammatill4a
    MammaTillEKNS skrev 2008-07-09 20:55:35 följande:
    Mammatill4a: haha, min man är precis som din, man får bara med honom om det är något absolut nödvändigt han behöver eller om det ska inhandlas julklappar eller andra presenter. Snart får du ha med dig fyra barn på affären Kul med besök, tyckte de om valla? Här har det också varit toppen, har varit ute i lekparken med Nathalie och sen gick vi en långpromenad med henne, tänkte leka med henne i valla med hon ville hellre sova sen har vi varit på uteplatsen och lekt. Vad ska ni hitta på imorgon?
    ja då kan de ju bilda klubb haha då får de stora stanna hemma skoja bara har man klarat av 3 i affärer gör man de med en till..
    ja då de var jätte uppskattat, de sprang över allt och ingenstans så man hade bara de små att se till...ja duskulle få besök av en kompis med barn, men inte hört nåt och svarar inte när ja ringer, men kom på att hon jobbade ju så får se imorgon, annars tänkte ja ta med liam och alma över gatan till tror de blir er lekpark, för där finns de ju lite att göra för dem, med den vågiga rutshkanan.. roligt att ha uteplats vill med, men trivs så jäjkla bra i denna och har fått ordning på balkongen så blir nog kvar här
  • Cia80

Hemma igen, var riktigt trevligt. Dock fick vi inte plats på stora torget utan det blev Harrys, men det funkade det med

Har börjat få värkar nu, men inte så regelbundna än. Ska försöka se en film nu så får vi se om de blir starkare vartefter eller om de slutar, som de brukar.

• Mammatill4a
    Cia80 skrev 2008-07-09 21:47:04 följande:
    Hemma igen, var riktigt trevligt. Dock fick vi inte plats på stora torget utan det blev Harrys, men det funkade det med Har börjat få värkar nu, men inte så regelbundna än. Ska försöka se en film nu så får vi se om de blir starkare vartefter eller om de slutar, som de brukar.
    så skönt att ni fick äta och ute med, inget man gör direkt ofta med barn och vi som snart kommer ha fyra.. lite svårt att få barnv till dem alla på en gång..

hoppas de är nåt som håller i sig då*lycka till*
  • MammaTillEKNS

Mammatill4a: haha de kan de göra såklart du klarar av det jag håller utkik efter er imorgon så kan vi också komma ut och leka med er måste komma över någon dag och se hur du bor

• Mammatill4a
    MammaTillEKNS skrev 2008-07-09 22:12:18 följande:
    Mammatill4a: haha de kan de göra såklart du klarar av det jag håller utkik efter er imorgon så kan vi också komma ut och leka med er måste komma över någon dag och se hur du bor
    åh vad kul, kanske vi ses imorgon då.. ja visst nästa vecka kan ni allt komma nån dag bara kul att få umgås måste ju se hur ni med bor nån dag..
  • ciccielv
    Mammatill4a skrev 2008-07-09 20:45:21 följande:
    ser att ni pratar om shopping, min karl är inte mkt för de heller, enda gången man får med honom i affärer är vid storhandling och innan barnen fyller och till julafton..annars får ja allt gå sj, men de är skönt de med ioförsig men då har man ju 3 barn och se till oxå..
    min gubbe är likadan.hoppas ni fick en trevlig dag.här har det varit streesigt som vanligt.imorrn ska det städas o tvättas för fullt.lite sömnad hinns nog med
    Mamma till 3 barn och en ängel april -06.
  • MammaTillEKNS

Mammatill4a: ja det gör vi säkert då får jag komma förbi nån dag nästa vecka, bara att du hojtar till när du kan du får gärna komma hit nästa vecka också det är ingen av er som är sjuka eller förkylda/hostiga? (Mitt immunförsvar är nämligen som allra sämst nu)

• ciccielv
    Mammatill4a skrev 2008-07-09 18:56:49 följande:
    MammatillEKNS: ja du den där egentid behövs verkligen för snart när man får liten tillså vet man inte vad det är igen, men mysigt med små är det..ciccielv: ni kan komma imorgon ringer er om tid, får inte tag på kompisen som ska komma imorgon med hon brukar inte stanna så länge endå.. och alma somnar ju halv sju nu mera så innan de får de ju bli..
    vi kommer gärna imorgon,helst efter kl 16Glad
    Marayah skrev 2008-07-09 19:04:16 följande:
    Jag kan komma på tisdag med!!
    ju fler på träffen ju roligare blir det.Glad
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-07-09 18:35:09 följande:
    Ska vi säga 14.30 imorgon istället? Så att alla hinner dit.
    jag kan inte komma imorgon,men det är ingen fara för mig.det blir ju fler träffarGlad
  • ciccielv
    Cia80 skrev 2008-07-09 21:47:04 följande:
    Hemma igen, var riktigt trevligt. Dock fick vi inte plats på stora torget utan det blev Harrys, men det funkade det med Har börjat få värkar nu, men inte så regelbundna än. Ska försöka se en film nu så får vi se om de blir starkare vartefter eller om de slutar, som de brukar.
    oj jag som trodde att du var på bb och skrekGlad

om nån har tråkigt nån eftermiddag så harr jag gärna en fika hos oss framöver
Svar på tråden Linköping, någon?