• Elli80

Linköping, någon?

Hej på er! Finns det någon här som bor i Linköping? Min sambo har blivit erbjuden jobb där och kommer att, om han tar det, veckopendla dit. Lilleman, 2½ mån, och jag kommer isf att bo där de veckor vi inte har bvc o annat viktigt... Men jag känner ingen i Linköping så det kommer att bli frultansvärt ensamt. Tänkte att någon av er här kanske bor där och kan tänka er att ses...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-06-12 13:45
    Här är vi som hänger i den här tråden:

Lovelyy - Lynn 19 år, sonen Elliot som föddes 20/4 -08. Bor i Skäggetorp
    Lillisen - Lilian 25 år, sonen Linus som föddes 21/4 -07. Bor i Valla
    Ionea - Victoria 26 år, sonen Ion som föddes 1/3 -08. Bor i Ryd
    Snobben79 - Therese 29 år, sonen Hugo som föddes 3/4-08. Bor i Gottfridsberg
    Elli80 - Eleanor 28 år, sonen Gabriel född 16/2 -08. Bor i Karlstad men kommer troligen bo i Linköping under veckorna pga sambons jobb.
    Leos och Vincents mamma - Rebecca 25 år, sonen Vincent som föddes 25/3-08 och sonen Leo som föddes 15/3-05. Bor i Lambohov.
    Cia80 - Cecilia men kallas Cia 27 år. Bor i centrum.
    glitterkorn - Evelina 21 år, sonen Julius född 8/11-2007. Bor i Jakobsdal
    Missnööjd - Emma 24 år, dotterm Alva född 2/5 2007. Bor i Ryd.
    Kevlarsjäl (Emma), 31 år, 1 dotter (Elsa), bor i Ramshäll
    Almapappa (Malin) 25 år i höst, dotter Olivia snart 7 år, sonen Liam snart 5 år ,dotter Alma snart 2 år och bf med 4:de pyret bf 30/10 vi bor i ryd

Lovelyy - Lynn 19 år, sonen Elliot som föddes 20/4 -08. Bor i Skäggetorp
    Lillisen - Lilian 25 år, sonen Linus som föddes 21/4 -07. Bor i Valla
    Ionea - Victoria 26 år, sonen Ion som föddes 1/3 -08. Bor i Ryd
    Snobben79 - Therese 29 år, sonen Hugo som föddes 3/4-08. Bor i Gottfridsberg
    Elli80 - Eleanor 28 år, sonen Gabriel född 16/2 -08. Bor i Karlstad men kommer troligen bo i Linköping under veckorna pga sambons jobb.
    Leos och Vincents mamma - Rebecca 25 år, sonen Vincent som föddes 25/3-08 och sonen Leo som föddes 15/3-05. Bor i Lambohov.
    Cia80 - Cecilia men kallas Cia 27 år. Bor i centrum.
    glitterkorn - Evelina 21 år, sonen Julius född 8/11-2007. Bor i Jakobsdal
    Missnööjd - Emma 24 år, dotterm Alva född 2/5 2007. Bor i Ryd.
    Kevlarsjäl (Emma), 31 år, 1 dotter (Elsa), bor i Ramshäll
    Almapappa (Malin) 25 år i höst, dotter Olivia snart 7 år, sonen Liam snart 5 år ,dotter Alma snart 2 år och bf med 4:de pyret bf 30/10 vi bor i ryd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-06-17 10:56
    ciccielv - mamma till 3 barn och en ängel.bor i ryd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-07-03 21:07
    Marayah 26: Barnen Marko 4(031103) och Filip född 080621. Bor i Skäggetorp.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-07-04 21:27
    Fru Tzoanidis (Linda) nygift 28åring som kämpar för ett PLUSS, bor i Tannefors

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-07-07 21:57
    JennyoPatrik (Jenny) 29 år i höst. Flyttar till Skäggetorp 1 oktober. Har Lucas på 7 månader och har bf på lucia med grodan i magen =)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-07-10 21:05
    Titti 34, bor i Lambohov .Barn födda -94 (David) -95 (Michaela ) , -06 (Elin) & -08 (Saga)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-07-11 21:29
    dinana - Diana 25 år, dottern Molly född 16/12 -06, bor i Skäggetorp
    MammatillEKNS- Catharina snart 26år, dottern Nathalie född den 30/12-07, bor i Ryd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-07-16 15:07
    Del 2 av den här tråden hittar du här:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m34512458.html

• Svar på tråden Linköping, någon?
  • ciccielv
    Fru T skrev 2008-07-09 23:19:30 följande:
    eller detta är nog den knäppaste mensperiod jag haft nånsin...*svag spotting dagen innan, har aldrig haft förut.*tre dagar sen, brukar alltid va pungtlig.*blödde bara i två dar, brukar va fyra stadiga å brukar försvinna lika snabbt som den kommer.*gick en hel dag utan tredje dagen, inte änns en flytning.*fick bruna flytningar framåt eftermiddagen fjärde dagen å på kvällen blödde det igen.*femte dagen (idag äckliga bruna flytningar heladagen å fortfarande. haft huvudvärk (brukar ha den dagen innan eller första dagen å ibland båda men aldrig i slutet eller efter)känt mig febrig å äcklig å vart helt borta....testade neg bim +1 och fjärde dagen...

låter som att du är gravid.jag hade flera småblödningar med mitt sista barn som vi förlorade.jag frös.svettades och småblödde under flera veckor.allt såg bra ut...men det blev det inteLedsen

testa om några dagar igen.jag testade med första tösen då maken sa att jag var gravidSkrattande.han ser det i mina ögon och varje gång hade han rätt o även rätt på barnens kön

först fick jag ett neg,maken bad mig testa 2 dagar senare och då blev det ett stort +

jag ska hålla tummarna att du är gravid och har en nidblödning.när hade du sista vanliga mensen?

riktigt tidiga missfall syns inte alltid på ett gravtest.ömmar tuttarna nått?illamående?eller klarar du inte av vissa dofter/mat längre? eller känner dig yr,svettig och svimfärdig?alla är symtom på att du kan vara gravidGlad

Mamma till 3 barn och en ängel april -06.
  • Fru T

hadde grymt ont i tuttarna några dagar förra veckan å va illamående efter frukost en dag. men svättig har ja kännt mig tillofrån sen i fredags... måde som tur va toppen i lördags när ja va på liseberg

måste ju medje att ja har en helt annorlunda känsla i kroppen...

så visst kan man inte låta bli att hoppas..

förra riktiga mensen hade ja 3e juni men även den va lite "ovanlig" då den va två dagar längre än vanligt...

joo en sak till mina fingrar har svullnat så jag inte kunnat ha vigsel och förlovningsringarna på för att det gjort ont..

• Cia80

Nu är filmen slut och jag har flåsat som en maratonlöpare
    Dock kommer värkarna inte så tätt.
    Har tagit två panodil och ska försöka sova lite.

• MammaTillEKNS

Mammatill4a: okej, då är det lugnt, håller utkik efter er sen

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • Marayah

Hur känns det idag???

Cia80 skrev 2008-07-10 00:18:27 följande:
    Nu är filmen slut och jag har flåsat som en maratonlöpare Dock kommer värkarna inte så tätt.Har tagit två panodil och ska försöka sova lite.
    Marko 031103, Filip 080621
  • Skorpan08

Så...Nu har jag hittat hit! Och lagt till även denna tråd i favvisar

• Marayah

Va trist. Men de kommer fler gånger..

Leos och Vincents mamma skrev 2008-07-09 22:46:42 följande:
    Jag måste tyvärr vara så tråkig att säga att jag inte kan komma imorgon.Min farmor o farfar ringde för ett tag sen o undrade om jag ville ta med mig barnen o komma ut till deras lantställe som ligger en mil utanför Norrköping. Jag älskar att vara där ute o det ska tydligen bli bra väder imorgon så då vill jag passa på. Har inte hjärta att säga nej till dem heller, vi träffas inte superofta.Hoppas ni förstår.
    Marko 031103, Filip 080621
  • MammaTillEKNS

JennyoPatrik: Du får boka in en date-night med honom i helgen det var väldigt vilken pigg liten krabat du har Vi vaknade imorse kl.03.45 av att Nathalie skrek, har troligen drömt någon mardröm, hon har kommit in i den fasen nu, men hon somnade om och vaknade 07.40 hur länge sover Lucas på morgonen?

Låter som en bra idé att dra ihop ett gäng tjejer och så åker vi till ullared och shoppar Innan jul vore perfekt

Vad ska ni göra ute i det fina vädret idag?

• MammaTillEKNS

Hej skorpan08 det var ett tag sen, mår ni alla bra?

• Skorpan08
    MammaTillEKNS skrev 2008-07-10 08:23:55 följande:
    Hej skorpan08 det var ett tag sen, mår ni alla bra?
    Hej! Elin mår toppen! Själv mår jag skapligt, men var hos vc igår. Så det ska nog lösa sig om jag lyder doktorn*L*
Svar på tråden Linköping, någon?