• Elli80

Linköping, någon?

Hej på er! Finns det någon här som bor i Linköping? Min sambo har blivit erbjuden jobb där och kommer att, om han tar det, veckopendla dit. Lilleman, 2½ mån, och jag kommer isf att bo där de veckor vi inte har bvc o annat viktigt... Men jag känner ingen i Linköping så det kommer att bli frultansvärt ensamt. Tänkte att någon av er här kanske bor där och kan tänka er att ses...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-06-12 13:45
    Här är vi som hänger i den här tråden:

Lovelyy - Lynn 19 år, sonen Elliot som föddes 20/4 -08. Bor i Skäggetorp
    Lillisen - Lilian 25 år, sonen Linus som föddes 21/4 -07. Bor i Valla
    Ionea - Victoria 26 år, sonen Ion som föddes 1/3 -08. Bor i Ryd
    Snobben79 - Therese 29 år, sonen Hugo som föddes 3/4-08. Bor i Gottfridsberg
    Elli80 - Eleanor 28 år, sonen Gabriel född 16/2 -08. Bor i Karlstad men kommer troligen bo i Linköping under veckorna pga sambons jobb.
    Leos och Vincents mamma - Rebecca 25 år, sonen Vincent som föddes 25/3-08 och sonen Leo som föddes 15/3-05. Bor i Lambohov.
    Cia80 - Cecilia men kallas Cia 27 år. Bor i centrum.
    glitterkorn - Evelina 21 år, sonen Julius född 8/11-2007. Bor i Jakobsdal
    Missnööjd - Emma 24 år, dotterm Alva född 2/5 2007. Bor i Ryd.
    Kevlarsjäl (Emma), 31 år, 1 dotter (Elsa), bor i Ramshäll
    Almapappa (Malin) 25 år i höst, dotter Olivia snart 7 år, sonen Liam snart 5 år ,dotter Alma snart 2 år och bf med 4:de pyret bf 30/10 vi bor i ryd

Lovelyy - Lynn 19 år, sonen Elliot som föddes 20/4 -08. Bor i Skäggetorp
    Lillisen - Lilian 25 år, sonen Linus som föddes 21/4 -07. Bor i Valla
    Ionea - Victoria 26 år, sonen Ion som föddes 1/3 -08. Bor i Ryd
    Snobben79 - Therese 29 år, sonen Hugo som föddes 3/4-08. Bor i Gottfridsberg
    Elli80 - Eleanor 28 år, sonen Gabriel född 16/2 -08. Bor i Karlstad men kommer troligen bo i Linköping under veckorna pga sambons jobb.
    Leos och Vincents mamma - Rebecca 25 år, sonen Vincent som föddes 25/3-08 och sonen Leo som föddes 15/3-05. Bor i Lambohov.
    Cia80 - Cecilia men kallas Cia 27 år. Bor i centrum.
    glitterkorn - Evelina 21 år, sonen Julius född 8/11-2007. Bor i Jakobsdal
    Missnööjd - Emma 24 år, dotterm Alva född 2/5 2007. Bor i Ryd.
    Kevlarsjäl (Emma), 31 år, 1 dotter (Elsa), bor i Ramshäll
    Almapappa (Malin) 25 år i höst, dotter Olivia snart 7 år, sonen Liam snart 5 år ,dotter Alma snart 2 år och bf med 4:de pyret bf 30/10 vi bor i ryd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-06-17 10:56
    ciccielv - mamma till 3 barn och en ängel.bor i ryd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-07-03 21:07
    Marayah 26: Barnen Marko 4(031103) och Filip född 080621. Bor i Skäggetorp.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-07-04 21:27
    Fru Tzoanidis (Linda) nygift 28åring som kämpar för ett PLUSS, bor i Tannefors

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-07-07 21:57
    JennyoPatrik (Jenny) 29 år i höst. Flyttar till Skäggetorp 1 oktober. Har Lucas på 7 månader och har bf på lucia med grodan i magen =)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-07-10 21:05
    Titti 34, bor i Lambohov .Barn födda -94 (David) -95 (Michaela ) , -06 (Elin) & -08 (Saga)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-07-11 21:29
    dinana - Diana 25 år, dottern Molly född 16/12 -06, bor i Skäggetorp
    MammatillEKNS- Catharina snart 26år, dottern Nathalie född den 30/12-07, bor i Ryd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-07-16 15:07
    Del 2 av den här tråden hittar du här:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m34512458.html

• Svar på tråden Linköping, någon?
  • Fru T

testade i morse igen men neg...

dom äckliga flytningarna är över nu iallafall... för tillfället iallafall....

men ja har molvärk från svanken å ut på sidorna, det gör faktist oont
    konstig känsla i magen.

å känslan i kroppen ÄR skumm.... faan ska ja va skenis... *suck*

snart skiter ja att det är en månad kvar till ett år utan ringer iallafall, är väll ändå massa väntetid? vart ska man ringa i den här stan igentligen??

• Cia80

dinana,
    Nä, som sagt, det blir nog ett samtal till bm imorgon så får vi se vad som händer sen.
    Är ju egentligen inte alls lång tid kvar, men ändå känns det som en halv evighet.

• Maria84

Kikar in här istället för den andra tråden då

Cia80 - så trist att du har gått över så länge, vet ju precis hur det är. Lucas var en envis rackare som inte ville kika ut! Storebror däremot kom tidigare än satt datum.

Mamma till Liam 030605 och Lucas 080127
  • Cia80

Maria,
    Ja, inte är det roligt...men vad gör man?

• dinana
    JePaLuLi skrev 2008-07-10 11:25:39 följande:
    Ok så olika det är Jag gillar inte alls Emmaljungas vagnar. Kruxet med syskonvagnar verkar vara att man inte kan få alla sina behov tillfredställda i en och samma vagn. Vi var inne på Teutonias S4 först, men den är väldigt stor och klumpig. Och tung framförallt. Babytraveln blir ju väldigt liten när man fäller ihop den och de nya modellerna är inte alls klumpiga. Tycker vi iaf
    Gillar inte någon av vagnarna, men det verkar helt enkelt inte finnas någon bra syskonvagn ännu. BabyTravel är ju väldigt poppis här i området, men tycker de är så bökiga på bussen att ha göra med. Vi hade ju en Phil&Ted innan, men sambon sparkade alltid i bromsen när vi var ute å gick, så vi sålde den. Innan dess hade vi Urban Jungle, och den finns ju i syskonmodell också. Den gillar jag, men den finns inte i så kul färger dock. Men kanske blir en sådan i alla fall. Den är ju liten och smidig och med vändbara hjul. Men men...
  • Maria84
    Cia80 skrev 2008-07-10 11:51:18 följande:
    Maria,Ja, inte är det roligt...men vad gör man?
     Jadu en bra fråga för inget funkade på mig Gjorde både det ena och det andra för att försöka få igång det men icke. Men några dagar innan igångsättning så fick han för sig att komma ut den lille skrutten.
  • Cia80

Maria,
    Jag kör på att vila. För sen gissar jag att jag kommer behöva mina krafter.
    Skönt att du slapp bli igångsatt.

• Mizzz

Cia: Men nu är jag riktigt arg på din lille, h*n ska ju komma ut nu! Locka med glass eller nåt! Du får ta dig ner till Claras sen om du vill vid 14:30 när vi fikar om du känner dig rastlös.

• Maria84
    Cia80 skrev 2008-07-10 12:06:12 följande:
    Maria,Jag kör på att vila. För sen gissar jag att jag kommer behöva mina krafter.Skönt att du slapp bli igångsatt.
     Ja det är ju det bästa för sen kan det ju bli dåligt med det Och så tar det ju på krafterna också! Hoppas på att du slipper bli igångsatt också!
  • JePaLuLi
    dinana skrev 2008-07-10 11:55:36 följande:
    Gillar inte någon av vagnarna, men det verkar helt enkelt inte finnas någon bra syskonvagn ännu. BabyTravel är ju väldigt poppis här i området, men tycker de är så bökiga på bussen att ha göra med. Vi hade ju en Phil&Ted innan, men sambon sparkade alltid i bromsen när vi var ute å gick, så vi sålde den. Innan dess hade vi Urban Jungle, och den finns ju i syskonmodell också. Den gillar jag, men den finns inte i så kul färger dock. Men kanske blir en sådan i alla fall. Den är ju liten och smidig och med vändbara hjul. Men men...
    P&T är absolut inget alternativ här eftersom den "stora" är så pass liten. Men annars är den säkert bra. UJ gillar jag inte alls, tycker de ser kantiga och fula ut.
    Cia80 skrev 2008-07-10 12:06:12 följande:
    Maria,Jag kör på att vila. För sen gissar jag att jag kommer behöva mina krafter.Skönt att du slapp bli igångsatt.
    Har du testat att göra situps?
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas nov -07♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ lilla grodan bf dec-08♥¸.?°´¯) ♥
Svar på tråden Linköping, någon?