• Elli80

Linköping, någon?

Hej på er! Finns det någon här som bor i Linköping? Min sambo har blivit erbjuden jobb där och kommer att, om han tar det, veckopendla dit. Lilleman, 2½ mån, och jag kommer isf att bo där de veckor vi inte har bvc o annat viktigt... Men jag känner ingen i Linköping så det kommer att bli frultansvärt ensamt. Tänkte att någon av er här kanske bor där och kan tänka er att ses...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-06-12 13:45
    Här är vi som hänger i den här tråden:

Lovelyy - Lynn 19 år, sonen Elliot som föddes 20/4 -08. Bor i Skäggetorp
    Lillisen - Lilian 25 år, sonen Linus som föddes 21/4 -07. Bor i Valla
    Ionea - Victoria 26 år, sonen Ion som föddes 1/3 -08. Bor i Ryd
    Snobben79 - Therese 29 år, sonen Hugo som föddes 3/4-08. Bor i Gottfridsberg
    Elli80 - Eleanor 28 år, sonen Gabriel född 16/2 -08. Bor i Karlstad men kommer troligen bo i Linköping under veckorna pga sambons jobb.
    Leos och Vincents mamma - Rebecca 25 år, sonen Vincent som föddes 25/3-08 och sonen Leo som föddes 15/3-05. Bor i Lambohov.
    Cia80 - Cecilia men kallas Cia 27 år. Bor i centrum.
    glitterkorn - Evelina 21 år, sonen Julius född 8/11-2007. Bor i Jakobsdal
    Missnööjd - Emma 24 år, dotterm Alva född 2/5 2007. Bor i Ryd.
    Kevlarsjäl (Emma), 31 år, 1 dotter (Elsa), bor i Ramshäll
    Almapappa (Malin) 25 år i höst, dotter Olivia snart 7 år, sonen Liam snart 5 år ,dotter Alma snart 2 år och bf med 4:de pyret bf 30/10 vi bor i ryd

Lovelyy - Lynn 19 år, sonen Elliot som föddes 20/4 -08. Bor i Skäggetorp
    Lillisen - Lilian 25 år, sonen Linus som föddes 21/4 -07. Bor i Valla
    Ionea - Victoria 26 år, sonen Ion som föddes 1/3 -08. Bor i Ryd
    Snobben79 - Therese 29 år, sonen Hugo som föddes 3/4-08. Bor i Gottfridsberg
    Elli80 - Eleanor 28 år, sonen Gabriel född 16/2 -08. Bor i Karlstad men kommer troligen bo i Linköping under veckorna pga sambons jobb.
    Leos och Vincents mamma - Rebecca 25 år, sonen Vincent som föddes 25/3-08 och sonen Leo som föddes 15/3-05. Bor i Lambohov.
    Cia80 - Cecilia men kallas Cia 27 år. Bor i centrum.
    glitterkorn - Evelina 21 år, sonen Julius född 8/11-2007. Bor i Jakobsdal
    Missnööjd - Emma 24 år, dotterm Alva född 2/5 2007. Bor i Ryd.
    Kevlarsjäl (Emma), 31 år, 1 dotter (Elsa), bor i Ramshäll
    Almapappa (Malin) 25 år i höst, dotter Olivia snart 7 år, sonen Liam snart 5 år ,dotter Alma snart 2 år och bf med 4:de pyret bf 30/10 vi bor i ryd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-06-17 10:56
    ciccielv - mamma till 3 barn och en ängel.bor i ryd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-07-03 21:07
    Marayah 26: Barnen Marko 4(031103) och Filip född 080621. Bor i Skäggetorp.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-07-04 21:27
    Fru Tzoanidis (Linda) nygift 28åring som kämpar för ett PLUSS, bor i Tannefors

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-07-07 21:57
    JennyoPatrik (Jenny) 29 år i höst. Flyttar till Skäggetorp 1 oktober. Har Lucas på 7 månader och har bf på lucia med grodan i magen =)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-07-10 21:05
    Titti 34, bor i Lambohov .Barn födda -94 (David) -95 (Michaela ) , -06 (Elin) & -08 (Saga)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-07-11 21:29
    dinana - Diana 25 år, dottern Molly född 16/12 -06, bor i Skäggetorp
    MammatillEKNS- Catharina snart 26år, dottern Nathalie född den 30/12-07, bor i Ryd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-07-16 15:07
    Del 2 av den här tråden hittar du här:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m34512458.html

• Svar på tråden Linköping, någon?
  • Fru T
    ciccielv skrev 2008-07-10 13:49:09 följande:
    jag ska hålla tummarna att du är gravid.hoppas du får en tid och att de kollar upp dig
    ja tror ju inte jag är det men idag har ja denna konstiga molvärk i svanken går ut mot magen å det spänner i magen helatiden

ska ta mod till mig å ring i morron tror ja för idag är det ändå försent...
  • Fru T

å inte fan va dom äckliga flytningarna över ännu heller, fast idag är dom mycket tunnare...

• ciccielv
    Fru T skrev 2008-07-10 14:04:45 följande:
    å inte fan va dom äckliga flytningarna över ännu heller, fast idag är dom mycket tunnare...
    låter mysko.har du testat nått annnat gravtest?
    Mamma till 3 barn och en ängel april -06.
  • Fru T

testade med cb i förrgår men det visa neg, dock va det inte morgonurin men ja höll mig ganska länge å drack inte massor...

• Cia80

Jenny,
    Har börjat få lite ont igen...men inget som går att klocka.
    Tänkte att det kunde dra igång nån gång...på riktigt.
    Gärna innan sambon åker iväg och spelar golf.

• Fru T

mannen är helt med så i morron är det jag som tar mod till mig och ringer och hoppas på att den i andra änden av luren är trevlig...

• Elphaba

Maria84: Hej, har ni hittat hit med? Hoppas allt är bra!

ciccielv: Är det inte sånna som hör till alla spisar, dvs man får en med sin spis? Tror vi har en sån i källarn, blir ju bra att ta upp sen när Ronja börjar lalla omkring. Men man förväntas väl ha kvar allt som hör till spisen.. iaf om man bor i hyresrätt..? Jag lyckades slänga en sån en gång, och det blev många sura miner på min då privata hyresvärd eftersom den "hörde till" lägenheten :s

Cia80: Kom igen nu, bebis. Jag är nyfiken på vad det är för en liten som bor där. Hoppas varje gång jag går in i tråden att din plutt ska vara vit och du inte ska ha skrivit något, annat än att du är hemkommen från BB med en liten :)

• Elphaba

Fru Tzoanidis: Lycka till med samtalet imorgon! Jobbigt med skengraviditet (om det nu är det), och att det aldrig tar sig. Själv tillhör jag de där som hade det oförskämt enkelt att bli gravid. Jag hoppas det tar sig för er snart!

• JePaLuLi
    Cia80 skrev 2008-07-10 14:26:25 följande:
    Jenny,Har börjat få lite ont igen...men inget som går att klocka.Tänkte att det kunde dra igång nån gång...på riktigt.Gärna innan sambon åker iväg och spelar golf.
    Ja, fy vad jobbigt för dig med falska förhoppningar hela tiden.
    Till bebisen: Du varslas härmed om vräkning. Välkommen ut till dina föräldrar som väntar på dig
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas nov -07♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ lilla grodan bf dec-08♥¸.?°´¯) ♥
  • ciccielv
    Elphaba skrev 2008-07-10 15:09:02 följande:
    Maria84: Hej, har ni hittat hit med? Hoppas allt är bra!ciccielv: Är det inte sånna som hör till alla spisar, dvs man får en med sin spis? Tror vi har en sån i källarn, blir ju bra att ta upp sen när Ronja börjar lalla omkring. Men man förväntas väl ha kvar allt som hör till spisen.. iaf om man bor i hyresrätt..? Jag lyckades slänga en sån en gång, och det blev många sura miner på min då privata hyresvärd eftersom den "hörde till" lägenheten :sCia80: Kom igen nu, bebis. Jag är nyfiken på vad det är för en liten som bor där. Hoppas varje gång jag går in i tråden att din plutt ska vara vit och du inte ska ha skrivit något, annat än att du är hemkommen från BB med en liten :)
    denna är köpt på ikea,men jag minns inte när jag gjorde det. många lgh saknar spisskydd.
    Mamma till 3 barn och en ängel april -06.
Svar på tråden Linköping, någon?