• Elli80

Linköping, någon?

Hej på er! Finns det någon här som bor i Linköping? Min sambo har blivit erbjuden jobb där och kommer att, om han tar det, veckopendla dit. Lilleman, 2½ mån, och jag kommer isf att bo där de veckor vi inte har bvc o annat viktigt... Men jag känner ingen i Linköping så det kommer att bli frultansvärt ensamt. Tänkte att någon av er här kanske bor där och kan tänka er att ses...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-06-12 13:45
    Här är vi som hänger i den här tråden:

Lovelyy - Lynn 19 år, sonen Elliot som föddes 20/4 -08. Bor i Skäggetorp
    Lillisen - Lilian 25 år, sonen Linus som föddes 21/4 -07. Bor i Valla
    Ionea - Victoria 26 år, sonen Ion som föddes 1/3 -08. Bor i Ryd
    Snobben79 - Therese 29 år, sonen Hugo som föddes 3/4-08. Bor i Gottfridsberg
    Elli80 - Eleanor 28 år, sonen Gabriel född 16/2 -08. Bor i Karlstad men kommer troligen bo i Linköping under veckorna pga sambons jobb.
    Leos och Vincents mamma - Rebecca 25 år, sonen Vincent som föddes 25/3-08 och sonen Leo som föddes 15/3-05. Bor i Lambohov.
    Cia80 - Cecilia men kallas Cia 27 år. Bor i centrum.
    glitterkorn - Evelina 21 år, sonen Julius född 8/11-2007. Bor i Jakobsdal
    Missnööjd - Emma 24 år, dotterm Alva född 2/5 2007. Bor i Ryd.
    Kevlarsjäl (Emma), 31 år, 1 dotter (Elsa), bor i Ramshäll
    Almapappa (Malin) 25 år i höst, dotter Olivia snart 7 år, sonen Liam snart 5 år ,dotter Alma snart 2 år och bf med 4:de pyret bf 30/10 vi bor i ryd

Lovelyy - Lynn 19 år, sonen Elliot som föddes 20/4 -08. Bor i Skäggetorp
    Lillisen - Lilian 25 år, sonen Linus som föddes 21/4 -07. Bor i Valla
    Ionea - Victoria 26 år, sonen Ion som föddes 1/3 -08. Bor i Ryd
    Snobben79 - Therese 29 år, sonen Hugo som föddes 3/4-08. Bor i Gottfridsberg
    Elli80 - Eleanor 28 år, sonen Gabriel född 16/2 -08. Bor i Karlstad men kommer troligen bo i Linköping under veckorna pga sambons jobb.
    Leos och Vincents mamma - Rebecca 25 år, sonen Vincent som föddes 25/3-08 och sonen Leo som föddes 15/3-05. Bor i Lambohov.
    Cia80 - Cecilia men kallas Cia 27 år. Bor i centrum.
    glitterkorn - Evelina 21 år, sonen Julius född 8/11-2007. Bor i Jakobsdal
    Missnööjd - Emma 24 år, dotterm Alva född 2/5 2007. Bor i Ryd.
    Kevlarsjäl (Emma), 31 år, 1 dotter (Elsa), bor i Ramshäll
    Almapappa (Malin) 25 år i höst, dotter Olivia snart 7 år, sonen Liam snart 5 år ,dotter Alma snart 2 år och bf med 4:de pyret bf 30/10 vi bor i ryd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-06-17 10:56
    ciccielv - mamma till 3 barn och en ängel.bor i ryd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-07-03 21:07
    Marayah 26: Barnen Marko 4(031103) och Filip född 080621. Bor i Skäggetorp.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-07-04 21:27
    Fru Tzoanidis (Linda) nygift 28åring som kämpar för ett PLUSS, bor i Tannefors

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-07-07 21:57
    JennyoPatrik (Jenny) 29 år i höst. Flyttar till Skäggetorp 1 oktober. Har Lucas på 7 månader och har bf på lucia med grodan i magen =)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-07-10 21:05
    Titti 34, bor i Lambohov .Barn födda -94 (David) -95 (Michaela ) , -06 (Elin) & -08 (Saga)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-07-11 21:29
    dinana - Diana 25 år, dottern Molly född 16/12 -06, bor i Skäggetorp
    MammatillEKNS- Catharina snart 26år, dottern Nathalie född den 30/12-07, bor i Ryd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-07-16 15:07
    Del 2 av den här tråden hittar du här:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m34512458.html

• Svar på tråden Linköping, någon?
  • MammaTillEKNS

Firsthandhappy: Hoppas ni får den här i ryd då jobbigt att han inte mår så bra nu :( vad jobbar du nu som?

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • Cia80

Elphaba,
    Om det vore så väl

Jenny,
    Ja, det är inte roligt. Ska jag ha ont kan det väl lika gärna dra igång istället för att det ska sluta hela tiden.

• MammaTillEKNS

Fru Tzoanidis: Om det visar sig att du inte är gravid nu så ring till kvinnokliniken och be att få hjälp, speciellt eftersom ni har försökt i 1år nu!

• MammaTillEKNS

JennyoPatrik: Tack, det ska jag vara Det har varit en jobbig vår men det är sista behandlingen nu nu har jag "bara" fem veckors strålning att se framemot.

Nu sover lilltjejen igen så jag passar på att äta lite glass

• JePaLuLi
    Cia80 skrev 2008-07-10 15:56:59 följande:
    Elphaba,Om det vore så väl Jenny,Ja, det är inte roligt. Ska jag ha ont kan det väl lika gärna dra igång istället för att det ska sluta hela tiden.
    Ja absolut. Får hoppas att det gör nån nytta iaf och att förlossningen går fort när det väl sätter igång!
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas nov -07♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ lilla grodan bf dec-08♥¸.?°´¯) ♥
  • dinana

JennyoPatrik

Nja, Phil och Ted syskonvagn på längden går nog bort för min del. UJn har jag ju haft innan och jag älskar den (singeln). Men det blir nog som sambon tycker och det betyder att det nog blir ståbräda. Han tycker dottern är för stor för att åka vagn när hon är två år. Då får hon allt gå själv, säger han =)

• Cia80

Jenny,
    Ja, det hoppas jag verkligen. Nån belöning (utöver bebis) ska jag väl få för att jag stått ut alla dessa värkar

• JePaLuLi
    Cia80 skrev 2008-07-10 16:35:16 följande:
    Jenny,Ja, det hoppas jag verkligen. Nån belöning (utöver bebis) ska jag väl få för att jag stått ut alla dessa värkar
    Ja det tycker jag verkligen!
    dinana skrev 2008-07-10 16:15:18 följande:
    JennyoPatrikNja, Phil och Ted syskonvagn på längden går nog bort för min del. UJn har jag ju haft innan och jag älskar den (singeln). Men det blir nog som sambon tycker och det betyder att det nog blir ståbräda. Han tycker dottern är för stor för att åka vagn när hon är två år. Då får hon allt gå själv, säger han =)
    Ok. Du kan inte tänka dig nån begagnad då? Det kan ju ändå vara skönt för henne att ha möjlighet att sitta.
  • Cia80

Nu är sambon iväg och spelar golf, själv sitter jag här med ont. Dock inga värkar som går att klocka, men ont gör det ialla fall
    Så nu hoppas jag på att det vill dra igång, eller ialla fall bli värkar som till slut går att klocka. Just nu gör det i stort sett ont hela tiden, dessutom bökar bebis massor där inne.

• JePaLuLi
    Cia80 skrev 2008-07-10 17:20:14 följande:
    Nu är sambon iväg och spelar golf, själv sitter jag här med ont. Dock inga värkar som går att klocka, men ont gör det ialla fall Så nu hoppas jag på att det vill dra igång, eller ialla fall bli värkar som till slut går att klocka. Just nu gör det i stort sett ont hela tiden, dessutom bökar bebis massor där inne.
    NU låter det i alla fall som det är nåt på gång. Men det har jag ju sagt förut så det kanske är lika bra att jag är tyst
    Sambon är redo att slänga sig hem när du ringer hoppas jag!
Svar på tråden Linköping, någon?