Cia80, förstår ditt velande att åka iväg, man sover inte bra och kanske inte känner sig jättesocial.. Jönköping är såpass nära, varför åker ni inte över en dag istället om sambon vill att du ska följa med? Däremot om det skulle sätta igång, om du följer med själv, ta med dig grejer omutifallatt, men om du stannar hemma, så är det trots allt ingen jättelång sträcka för sambon att ta sig hem till dig vid behov.
Synd att jag inte kunnat följa med på fikorna denna veckan, har haft mensvärken från helvetet och inte alls mått något vidare eller känt mig ett dugg social - synd på det fina vädret som verkar ha återkommit. Hoppas kunna följa med på nån fika nästa vecka, även om jag har rätt mycket då, torsdag fredag funkar fint för mig, ev måndag eftermiddag.
Idag känner jag mig iallafall lite mer fit och ska bege mig ner på stan lite senare och ägna mig åt lite tröstshopping - barn(vagns)fritt för en gångs skull, för sambon är hemma med lilltjejen, han jobbar iofs, men hon brukar inte göra något väsen av sig under eftermiddagarna, är så nöjd med att titta på sina leksaker och ligga och sova, och pipa till lite när det är matdags.