• Snorky

Rabattkodstråden

Denna tråd började som Lindex´s rabattkodstråd men har nu utvecklas till en allmän rabattkodstråd!

Här kan vi hjälpas åt att fylla på listan med aktuella rabatter och plocka bort de som gått ut.

(Länkar till rabattkuponger behöver oftast öppnas, kopieras och klistras in på nytt om de är långa, annars fungerar de inte om de kopieras rakt ur inlägget)

Lite länkar till andra intressanta trådar:
    Lindex-tråden www.familjeliv.se/Forum-11-241/m30297894.html
    Lindex´s bildtråd www.familjeliv.se/Forum-11-241/m30298069.html
    Kappahl-tråden www.familjeliv.se/Forum-11-241/m31908971.html
    Erbjudandetråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m31409910.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-06-25 01:12
    nya bildtråden www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33253594.html

• Svar på tråden Rabattkodstråden
  • Flamma

Så det kommer inte nån rabattkupong i veckan nu då, om det skall vara ta 1 betala för 2...?

• Blindness

Hittar inget på Nestle om att man kan få vällingburk? Någon som har länk? Hemlis

»-(¯`v´¯)-> Leya »-(¯`v´¯)->
  • Mollan70

Ingen rabatt till Funcity parken i Varberg?

• fabler
    Flamma skrev 2008-07-16 20:24:24 följande:
    Så det kommer inte nån rabattkupong i veckan nu då, om det skall vara ta 1 betala för 2...?
    hihi ja de vore nått.. med tanke på hur många 50kr kuponger som använts så kanske de börjar med sånna "erbjudanden" för att tjäna pengar haha.
  • Flamma

ames: Ja, så förvirrad som jag är, så hade jag nog inte märkt om jag hade fått betala dubbelt!! haha...

• Blindness
    Fru Indosaurie skrev 2008-07-16 20:29:18 följande:
    www.nestlebaby.com/se/baby_nutrition/products...
    Men den behöver man ju ingen kod till utan den kostar 65 kr?
    första skrev 2008-07-16 20:14:52 följande:
    Nu fick jag det att funka på Hipp! Tack! Men surt att inte veta om man är bland de 1000 första eller ej. Bra sätt för företaget att skaffa sig en maillista...Någon som har eankoden på Nestlé-vällingpaket så att man får vällingburken? Förr var de helt gratis...
  • Blindness

Aha, nu hänger jag med, glöm mina tidigare inlägg

• Tjej 83

är det bara att skriva ut rabattkupongerna på skrivaren o gå till affären med?
    de från kappahl, lindex o libero?

helt säkert??

Svar på tråden Rabattkodstråden