• Snorky

Rabattkodstråden

Denna tråd började som Lindex´s rabattkodstråd men har nu utvecklas till en allmän rabattkodstråd!

Här kan vi hjälpas åt att fylla på listan med aktuella rabatter och plocka bort de som gått ut.

(Länkar till rabattkuponger behöver oftast öppnas, kopieras och klistras in på nytt om de är långa, annars fungerar de inte om de kopieras rakt ur inlägget)

Lite länkar till andra intressanta trådar:
    Lindex-tråden www.familjeliv.se/Forum-11-241/m30297894.html
    Lindex´s bildtråd www.familjeliv.se/Forum-11-241/m30298069.html
    Kappahl-tråden www.familjeliv.se/Forum-11-241/m31908971.html
    Erbjudandetråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m31409910.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-06-25 01:12
    nya bildtråden www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33253594.html

• Svar på tråden Rabattkodstråden
  • Hallontårta

ok tack! testar får vi se

Ms Ms Kanga skrev 2008-07-17 08:50:45 följande:
    på samma vara är det samma EAN kod, så det är bara att skriva samma 4 gånger så får du också en burk (om du är bland de 1000 första)
  • Flamma

Så som Snorky beskriver, gjorde de i dag när jag handlade. Hon lade det i olika högar, med två plagg i varje hög. Hon lade i hop det, så att det hela tiden var plagg som kostade ungefär lika mycke i varje hög och därmed blev det; 1 plagg förr 199:-, det andra plagget för samma summa fick jag gratis, 1 plagg för 29:-, det andra plagget fick jag gratis, o.s.v.

Så för 720:- fick jag: två blusar/toppar till mej, 1 par jeans till mej, 1 väska, 2 bh, 3 trosor, 2 foundation (max factor) och 1 tröja till Melvin. Helt ok måste jag säga

• Cornet

Fick sms från Lindex om köp 2 rea plagg betala för 1 tom 21/7
    och från KappAhl att det var halva rea priset tom 20/7

• maadicken
    molnen skrev 2008-07-16 22:17:10 följande:
    hur länge gällde koden med 20 % hos lilla mirakel?
    vad är det för kod? gäller den på allt?
    verkar som jag har missat den, och jag hittar den inte när jag kollade ett par sidor bakåt heller... kollade kanske lite för dåligt, men vill nån vara snäll och upprepa.
    ~~ LUKAS, mitt alldeles egna lilla mirakel~~ * 070222*
  • Gustafsmamma2005

Här gör de lite olika på lindex beroende på vem som står i kassan. Vissa ger de billigaste på köpet medans andra delar upp det så det är mest fördelaktigt för köparen.

Här i Luleå måste man inte ha någon kupong när man har 2 betala för 1 på rean. Bara man har klubbkort.

• Xgirl83

Konstigt att det kom kupong på T2B1, när det gäller för vem som helst bara man är medlem och visar upp kortet.

Snorky skrev 2008-07-16 23:01:08 följande:
    Så har de ALDRIG gjort när jag handlat på Lindex. De har alltid slagit in det så det blivit mest fördelaktigt för mig. Jag var där med min syster idag. Hittade bara ett par byxor åt min minsta, men syrran hittade 3 plagg till sin son. Så vi handlade ihop och köpte plagg som kostade 79:-, 59:-, 39:- och 39:-. Syrran betalade allt... 118:-, dvs att hon fick 59:- plagget och ett 39:- plagg på köpet.
    Expediten idag frågade mig hur jag ville fördela det, perfekt.
Svar på tråden Rabattkodstråden