• Snorky

Rabattkodstråden

Denna tråd började som Lindex´s rabattkodstråd men har nu utvecklas till en allmän rabattkodstråd!

Här kan vi hjälpas åt att fylla på listan med aktuella rabatter och plocka bort de som gått ut.

(Länkar till rabattkuponger behöver oftast öppnas, kopieras och klistras in på nytt om de är långa, annars fungerar de inte om de kopieras rakt ur inlägget)

Lite länkar till andra intressanta trådar:
    Lindex-tråden www.familjeliv.se/Forum-11-241/m30297894.html
    Lindex´s bildtråd www.familjeliv.se/Forum-11-241/m30298069.html
    Kappahl-tråden www.familjeliv.se/Forum-11-241/m31908971.html
    Erbjudandetråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m31409910.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-06-25 01:12
    nya bildtråden www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33253594.html

• Svar på tråden Rabattkodstråden
  • Tutilure
    Tildas mamma skrev 2008-07-18 00:16:02 följande:
    Aha..undra om man vidarebefodra min sambos sms till mig..Jag ska till Sthlm imorrn och vill ju fynda i helgen
    Det går säkert bra.
  • Mama72

Fick en "tag 2 betala för 1-kupong" från Lindex med posten idag... (fast det är säkert en gammal nyhet här...)

• Olivers Mamma

Jag har inte hängt med i det siista men är det 2 för 1 på all areavaror på lindex om man är clubmedlem?

• Miss Mii
    maadicken skrev 2008-07-17 20:40:01 följande:
    tack!gäller den på allt?  en vara eller ett helt köp?
    det gäller på hela ordern!
  • maggan75
    Olivers Mamma skrev 2008-07-18 10:59:00 följande:
    Jag har inte hängt med i det siista men är det 2 för 1 på all areavaror på lindex om man är clubmedlem?
    Ja det är det , du behöver ingen kupong bara du har clubkortet
  • Snorky
    Tutilure skrev 2008-07-18 00:01:47 följande:
    Nej, ingen kupong eller sms för de varor som var märkta med halva reapriset, men de övriga varorna som inte var märkta halva reapriset behövde man ha en kupong/sms för.
    så är det inte här. Här satt det skyltar att det var halva reapriset på allt... o jag behövde inte visa nåt i kassan trots att jag fått allt möjligt... både på mail o sms. Jag köpte 3 par byxor åt grabbarna för 149:- lagom.
    Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221
  • Milliemolly

Jag undrar om man kan skriva ut och använda Liberokupongen mer än en gång?

Ni vet den med 50 kr rabatt som kom i ett mail och som man själv skulle skriva ut..........

Kan de i kassan märka att man redan använt en utskriven?

(snålt nja......)

• helmag

Klart du kan skriva ut massor om du vill.
    Alla har fått samma kod på sina så det fungerar.

• Moonis

Har precis märkt att går man in på tag 3 bet. för 2 under rea kategorin så får man även där ta 2 betala för 1. Synd att jag inte märkte det tidigare för jag tog ju tre av varje, kunde fått två plagg till gratis juSkrikandes

Kan tyvärr inte beställa om heller för flera av reaplaggen jag beställde är slut nuFundersam

• TereseA

hur ofta får ni sms????

Jag har inte fått på flera månader..i början hade dem inte itt nya nr regrestrerat,men dem haft den nya nu i ca 2 månader..

har inte heller fått kupong på länge?

Akiim är mitt liv 071004
Svar på tråden Rabattkodstråden