• Snorky

Rabattkodstråden

Denna tråd började som Lindex´s rabattkodstråd men har nu utvecklas till en allmän rabattkodstråd!

Här kan vi hjälpas åt att fylla på listan med aktuella rabatter och plocka bort de som gått ut.

(Länkar till rabattkuponger behöver oftast öppnas, kopieras och klistras in på nytt om de är långa, annars fungerar de inte om de kopieras rakt ur inlägget)

Lite länkar till andra intressanta trådar:
    Lindex-tråden www.familjeliv.se/Forum-11-241/m30297894.html
    Lindex´s bildtråd www.familjeliv.se/Forum-11-241/m30298069.html
    Kappahl-tråden www.familjeliv.se/Forum-11-241/m31908971.html
    Erbjudandetråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m31409910.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-06-25 01:12
    nya bildtråden www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33253594.html

• Svar på tråden Rabattkodstråden
  • Sara1977

Jag fick hem från Lindex idag där det stod att om man betsällde på nätet för 400 kr så fick man 100 rabatt....tror ni det går att kombinera med de andra rabatterna som står här på sidan?

• Moonis
    Sara1977 skrev 2008-07-18 14:21:05 följande:
    Jag fick hem från Lindex idag där det stod att om man betsällde på nätet för 400 kr så fick man 100 rabatt....tror ni det går att kombinera med de andra rabatterna som står här på sidan?
    Ingen aning, vissa verkar gå att kombinera medans andra inte alls fungerar.
  • mira

ja fick också en kupong om ta 2 betala för 1 på rean men det behövde man ju inte kupong för - räckte ju att visa upp kortet. onödig kupong... kunde ju varit en %-rabatt i stället...

• Mama72
    Milliemolly skrev 2008-07-18 12:58:00 följande:
    Jag undrar om man kan skriva ut och använda Liberokupongen mer än en gång? Ni vet den med 50 kr rabatt som kom i ett mail och som man själv skulle skriva ut..........Kan de i kassan märka att man redan använt en utskriven? (snålt nja......)
    Ja, det går att skriva ut fler. Jag har idag använt min andra kupong. Det är ju pengar att spara...
  • FrökenCola

jag höll på att beställa från lindex och hade handlar för över 400 och la till rabatten som kom på posten idag, sen kom nåt emellan och jag gjorde aldrig klart beställningen.
    den skickades alltså aldrig iväg.

nu kan jag inte göra om allt, för det står att min kod redan är registrerad!!
    åh jag blir galen!
    jag har ju inte använt den än, la ju bara till den, men gjorde aldrig beställningen.

kan jag inte utnyttja den nu??

• Milliemolly
    Mama72 skrev 2008-07-18 17:20:44 följande:
    Ja, det går att skriva ut fler. Jag har idag använt min andra kupong. Det är ju pengar att spara...
    perfekt - jag o kupongen är på väg mot Kvantum Ladda till dagis
  • Snorky
    Milliemolly skrev 2008-07-18 12:58:00 följande:
    Jag undrar om man kan skriva ut och använda Liberokupongen mer än en gång? Ni vet den med 50 kr rabatt som kom i ett mail och som man själv skulle skriva ut..........Kan de i kassan märka att man redan använt en utskriven? (snålt nja......)
    jag har använt den 2 ggr, hur ska de i kassan veta att just du använt den innan??
    Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221
  • Snorky
    FrökenCola skrev 2008-07-18 17:25:14 följande:
    jag höll på att beställa från lindex och hade handlar för över 400 och la till rabatten som kom på posten idag, sen kom nåt emellan och jag gjorde aldrig klart beställningen.den skickades alltså aldrig iväg.nu kan jag inte göra om allt, för det står att min kod redan är registrerad!!åh jag blir galen!jag har ju inte använt den än, la ju bara till den, men gjorde aldrig beställningen.kan jag inte utnyttja den nu??
    den ligger inte kvar o är registrerad redan då? tänk på att olika erbjudanden inte brukar gå att kombinera i webshoppen. Så har du tex handlat rea eller t3b2 så kan du nog inte räkna in de i 100:- rabatten. vad händer om du stänger ner och skriver in den igen då?
    Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221
  • Wilmis07

Jag har beställt 2 reaplagg +4 st  3 för 2,blev JÄTTEBILLIGT för rabatten drogs även på plaggen det inte var rea på.Har använt rabattkoden 2 gånger nu.

Det finns bara ett vackert barn här i världen och varje mor har det.♥Mamma till Wilma 071012♥
Svar på tråden Rabattkodstråden