• Snorky

Rabattkodstråden

Denna tråd började som Lindex´s rabattkodstråd men har nu utvecklas till en allmän rabattkodstråd!

Här kan vi hjälpas åt att fylla på listan med aktuella rabatter och plocka bort de som gått ut.

(Länkar till rabattkuponger behöver oftast öppnas, kopieras och klistras in på nytt om de är långa, annars fungerar de inte om de kopieras rakt ur inlägget)

Lite länkar till andra intressanta trådar:
    Lindex-tråden www.familjeliv.se/Forum-11-241/m30297894.html
    Lindex´s bildtråd www.familjeliv.se/Forum-11-241/m30298069.html
    Kappahl-tråden www.familjeliv.se/Forum-11-241/m31908971.html
    Erbjudandetråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m31409910.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-06-25 01:12
    nya bildtråden www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33253594.html

• Svar på tråden Rabattkodstråden
  • Fru Indosaurie
    Wilmis07 skrev 2008-07-18 18:29:48 följande:
    Jag har beställt 2 reaplagg +4 st  3 för 2,blev JÄTTEBILLIGT för rabatten drogs även på plaggen det inte var rea på.Har använt rabattkoden 2 gånger nu.
    koden vill inte funka för mig en gång till Skrikandes får beställa i min sambos namn kanske..
    Opinions are like assholes. Everybody has one. nakenfis.se
  • Wilmis07
    Fru Indosaurie skrev 2008-07-18 18:31:09 följande:
    koden vill inte funka för mig en gång till får beställa i min sambos namn kanske..
    Jag tog en riktigt chansning med en dags mellanrum,trodde faktiskt inte att det skulle funka Är ju säkert inte meningen att det ska funka på dom kläderna som inte är rea,men dom slarvar med att skicka erbjudande till mig trots ständiga påtryckningar så det strunta jag faktiskt i
    Det finns bara ett vackert barn här i världen och varje mor har det.♥Mamma till Wilma 071012♥
  • zasata

vilken kod är det?

Wilmis07 skrev 2008-07-18 18:29:48 följande:
    Jag har beställt 2 reaplagg +4 st  3 för 2,blev JÄTTEBILLIGT för rabatten drogs även på plaggen det inte var rea på.Har använt rabattkoden 2 gånger nu.
  • Fru Indosaurie
    zasata skrev 2008-07-18 19:13:56 följande:
    okej och den drog på allt?
    nä, på rea och tag "3 betala för 2"
    Opinions are like assholes. Everybody has one. nakenfis.se
  • FrökenCola
    Snorky skrev 2008-07-18 17:57:38 följande:
    den ligger inte kvar o är registrerad redan då? tänk på att olika erbjudanden inte brukar gå att kombinera i webshoppen. Så har du tex handlat rea eller t3b2 så kan du nog inte räkna in de i 100:- rabatten. vad händer om du stänger ner och skriver in den igen då?
    tack för ditt svar, jag stängde ner och skrev in den igen då funkade d... höll på att få panik *s* =)
  • Mamma och Mor

Det här erbjudandet med 100:- i rabatt vid köp över 400:-, gäller det bara i butik eller även i webbutiken?
    Vi har inte fått något sådant erbjudande trots att vi drar kortet och handlar ofta från Lindex... *mutter*
    Någon vänlig själ som kan ge koden?

~Vår fina tjej - Miriam 061213~
  • Snorky
    Mamma och Mor skrev 2008-07-18 20:03:00 följande:
    Det här erbjudandet med 100:- i rabatt vid köp över 400:-, gäller det bara i butik eller även i webbutiken?Vi har inte fått något sådant erbjudande trots att vi drar kortet och handlar ofta från Lindex... *mutter*Någon vänlig själ som kan ge koden?
    Det gäller INTE i butik, men däremot i webshoppen... internetkod EE0829
    Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221
  • maadicken
    Miss Mii skrev 2008-07-18 11:00:46 följande:
    det gäller på hela ordern!
    tack!
    då får det bli en liten beställning nu då.

idag har jag oxå fyndat på lindex.
    köpte bamse regnbyxor förra veckan, innan det blev 2 för 1. hade svårt att välja storlek då, men tog dom största av dom jag valde mellan. sen när jag såg att det var 2 för 1 och såg att dom mindre fortfarande fanns kvar, gick jag dit och sa att jag ville byta storlek. sen sa jag att jag ju ännu hellre ville ha båda två nu när man fick 2 för 1. såklart du ska ha sa hon i kassan!
    så nu har sonen bamse regenbyxor läääänge, för bara 119 kr hoppas mamma hittar minst en jacka till byxorna nu när dom är på semester. här är dom tyvärr slut.

förutom regnbyxorna så har jag shoppat t shirtar och massa strumpor. kostade ju nästan ingenting då det även var halva priset på alla strumpor.

tror lindex börjar bli min favoritaffär
    ~~ LUKAS, mitt alldeles egna lilla mirakel~~ * 070222*
Svar på tråden Rabattkodstråden