• Snorky

Rabattkodstråden

Denna tråd började som Lindex´s rabattkodstråd men har nu utvecklas till en allmän rabattkodstråd!

Här kan vi hjälpas åt att fylla på listan med aktuella rabatter och plocka bort de som gått ut.

(Länkar till rabattkuponger behöver oftast öppnas, kopieras och klistras in på nytt om de är långa, annars fungerar de inte om de kopieras rakt ur inlägget)

Lite länkar till andra intressanta trådar:
    Lindex-tråden www.familjeliv.se/Forum-11-241/m30297894.html
    Lindex´s bildtråd www.familjeliv.se/Forum-11-241/m30298069.html
    Kappahl-tråden www.familjeliv.se/Forum-11-241/m31908971.html
    Erbjudandetråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m31409910.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-06-25 01:12
    nya bildtråden www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33253594.html

• Svar på tråden Rabattkodstråden
  • koalamom
    BasseKatt: Jo, jag gjorde fel först, men nu ska det funka
    tokboll - stolt mamma till axel & vidar ♡ ♥
  • Stormis

Jag gjorde som Bassekatt skrev :
    KAPPAHL
    2.(tryck inte upp den flera gånger för man kan bara trycka upp den en gång så spara ner den första gången du tryckt upp den, dvs högerklicka och ta spara)
    www.kappahl.se/erbjudanden-kappahl/kuponger/2...

Men det blir ingen bild utan bara en sån där kryssad bild, så det blir ingen kupong att skriva ut, bara en tom ruta. Nån som vet hur man fixar?

• koalamom
    Stormris: Jag tror inte att det gör något, länk som länk, det är nog sidan som känner av IP-adressen som du sitter vid (när du klickat) som gör att du inte kan få upp kupongen igen...
    tokboll - stolt mamma till axel & vidar ♡ ♥
  • Stormis
    koalamom skrev 2008-06-10 11:56:52 följande:
    Stormris: Jag tror inte att det gör något, länk som länk, det är nog sidan som känner av IP-adressen som du sitter vid (när du klickat) som gör att du inte kan få upp kupongen igen...
    Fast jag får inte ens upp kupongen EN gång. Sidan är helt vit. När jag nu testade att klicka upp den som vanligt säger den att sidan ej hittas (för att jag klickat på den tidigare förmodar jag), men jag har ju aldrig fått upp den?
  • Stormis
    Svar på #346
    Nix, klickade på det inlägget från idag kl 1150. Men skit samma, nu går det iaf inte för nu säger den att jag redan har skrivit ut den och att det bara får göras igen. Blev ju ingen kupong, men det står överst att "Kappahl bjuder på 25 % på en valfri vara". De kanske är på gott humör och tar den ändå?

Annars kanske nån vänlig skkäl som sparat ner den kan inboxa mig så att dokumentet kan mailas till mig....
  • mira

stormis - jag får upp den nu med trots att jag skrev ut den igår...

• BasseKatt
    Stormis: Man brukar ju få 25%'are från KappAhl i parti och minut via vanliga posten. 
    I värsta fall får kanske du lugna dig till nästa utskick.
  • ulrikahö
    Stormis Jag har sparat ner kupongen och messat dig...
Svar på tråden Rabattkodstråden