• Snorky

Rabattkodstråden

Denna tråd började som Lindex´s rabattkodstråd men har nu utvecklas till en allmän rabattkodstråd!

Här kan vi hjälpas åt att fylla på listan med aktuella rabatter och plocka bort de som gått ut.

(Länkar till rabattkuponger behöver oftast öppnas, kopieras och klistras in på nytt om de är långa, annars fungerar de inte om de kopieras rakt ur inlägget)

Lite länkar till andra intressanta trådar:
    Lindex-tråden www.familjeliv.se/Forum-11-241/m30297894.html
    Lindex´s bildtråd www.familjeliv.se/Forum-11-241/m30298069.html
    Kappahl-tråden www.familjeliv.se/Forum-11-241/m31908971.html
    Erbjudandetråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m31409910.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-06-25 01:12
    nya bildtråden www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33253594.html

• Svar på tråden Rabattkodstråden
  • Hallontårta

Har du adobe acrobat då?

Åsa1982 skrev 2008-06-11 13:52:21 följande:
    Kan inte öppna den... konstigt!Händer ingenting när jag trycker på den!
  • Åsa1982

fixat, nu har jag den!!
    tack...

• Lokatt
    Waomi skrev 2008-06-11 13:53:24 följande:
    Vill varna alla att använda den nyaste 50:- rabatten eftersom igår så fick jag veta då jag kom till kassan att den ska inte ens ha kommit ut ännu.. Det är tydligen ett internt "problem" som upptäcktes igår.. och man ska definitivt INTE kunna använda den mer än en gång...
    oj då, vad sa dom till dig i kassan då?
    För nu går den ju att använda i internet-shopen iaf.
  • BasseKatt

Ja, jag har nog använt 4st 50kr-kuponger på Lindex hittills (senaste idag) och de bara tittar på den och sedan drar de av rabatten. Så idag blev det jeans, body och mjukisbyxor från rean för 109kr till lillkillen.

Waomi: Bara att testa i en annan butik. Och har de gjort fel och skickat ut för tidigt får de nog bara bita i det sura äpplet. If it's out, it's out!

• Hallontårta

Vet du hur den kom ut från första början? Kom den via mail eller vad? Lite svårt att förklara om de frågar varifrån man fått den. ;>

BasseKatt skrev 2008-06-11 14:34:35 följande:
    Ja, jag har nog använt 4st 50kr-kuponger på Lindex hittills (senaste idag) och de bara tittar på den och sedan drar de av rabatten. Så idag blev det jeans, body och mjukisbyxor från rean för 109kr till lillkillen. Waomi: Bara att testa i en annan butik. Och har de gjort fel och skickat ut för tidigt får de nog bara bita i det sura äpplet. If it's out, it's out!
  • BasseKatt
    Hallontårta: Vet inte tyvärr. Jag har fåttmina härifrån Men det måste ju ha varit en mailkupong eftersom den finns på webben...
  • Fru Indosaurie

kupongen ligger ju på lindex hemsida så då får dom väl ta bort den..
    jag tänker använda min imorrn för 3:e gången, om jag hittar nåt att köpa

Opinions are like assholes. Everybody has one.
  • Hallontårta

Tänkte på detta inlägg! (nr 267)

lugnåsbo skrev 2008-06-05 18:44:44 följande:
    Okej här i stan försökte jag handla på lindexkupongen idag (har gjort det förut)men dom sa att dom inte tar emot såna längre för tydligen är det någon som hackat sig in o släppt den här för tidigt, den skulle inte släppas förrän 19 juni eller nåt sånt..!!!men kassörskan sa att du får väl spara den tills dess, nån mer som råkat ut för det idag?
Svar på tråden Rabattkodstråden