• Snorky

Rabattkodstråden

Denna tråd började som Lindex´s rabattkodstråd men har nu utvecklas till en allmän rabattkodstråd!

Här kan vi hjälpas åt att fylla på listan med aktuella rabatter och plocka bort de som gått ut.

(Länkar till rabattkuponger behöver oftast öppnas, kopieras och klistras in på nytt om de är långa, annars fungerar de inte om de kopieras rakt ur inlägget)

Lite länkar till andra intressanta trådar:
    Lindex-tråden www.familjeliv.se/Forum-11-241/m30297894.html
    Lindex´s bildtråd www.familjeliv.se/Forum-11-241/m30298069.html
    Kappahl-tråden www.familjeliv.se/Forum-11-241/m31908971.html
    Erbjudandetråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m31409910.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-06-25 01:12
    nya bildtråden www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33253594.html

• Svar på tråden Rabattkodstråden
  • Hallontårta

Men kan man själv komma åt den via klubbsidan?

Fru Indosaurie skrev 2008-06-11 14:41:55 följande:

kupongen ligger ju på lindex hemsida så då får dom väl ta bort den.. jag tänker använda min imorrn för 3:e gången, om jag hittar nåt att köpa
  • Kayn

Jag kunde oxå använda den rabattkoden nu när jag handlade i webshopen. Och det är väl inte mitt fel att dom skickat ut fel rabattkupong...man får stå för sina misstag  

Mamma till Wilhelm 070114
  • Peak
    Kayn skrev 2008-06-11 14:54:23 följande:
    Jag kunde oxå använda den rabattkoden nu när jag handlade i webshopen. Och det är väl inte mitt fel att dom skickat ut fel rabattkupong...man får stå för sina misstag  
    håller med!
    Jag har använt 3 än så länge!
  • Waomi

Neh d e juh sant.. men hur ql är det att stå som en idiot när dom frågar i kassan vart man fått den här rabattkupongen ifrån och att den minsann inte skulle gälla nu..?

Peak skrev 2008-06-11 14:58:29 följande:
    håller med!Jag har använt 3 än så länge!
  • msuse

har oxå använt idag, blev fjärde gången.

• Fru Indosaurie
    Hallontårta skrev 2008-06-11 14:43:00 följande:
    Men kan man själv komma åt den via klubbsidan?Fru Indosaurie skrev 2008-06-11 14:41:55 följande:
    Waomi skrev 2008-06-11 14:57:05 följande:
    Ok.. vart på sidan ligger den? Nå´n som kan guida..?
    nää det vet jag inte, men eftersom att den inte har speciellt avancerad adress så skulle man ju kunna chansa väldigt enkelt och vill dom inte att folk ska ha kupongerna borde dom väl inte lägga ut dom eller skriva mer specifika datum på den. Hade inte nån fått den via mail? Jag ser inte ut som nån hacker så jag säger att jag har fått den där
    Opinions are like assholes. Everybody has one.
  • Hallontårta

Men det är ju det som är grejen, har de verkligen skickat ut den? Vad jag har förstått har länken "läckt" ut. De verkar inte ha mailat den eller gjort den tillgänglig via hemsidan. Lite pinsamt att förklara var man fått den ifrån.

Men som fru Indosaurie skrev, så kör jag också på att jag fått den om någon frågar. ;>

Kayn skrev 2008-06-11 14:54:23 följande:
    Jag köpte en t-shirt till lilleman för 9,50:- igår och ett par strumpor + ett linne för 19:90:- idag.

Rean man ser på nätet är densamma som i butiken, såg jag idag, men de har fler plagg i butiken som inte finns på nätet.
Svar på tråden Rabattkodstråden