• Snorky

Rabattkodstråden

Denna tråd började som Lindex´s rabattkodstråd men har nu utvecklas till en allmän rabattkodstråd!

Här kan vi hjälpas åt att fylla på listan med aktuella rabatter och plocka bort de som gått ut.

(Länkar till rabattkuponger behöver oftast öppnas, kopieras och klistras in på nytt om de är långa, annars fungerar de inte om de kopieras rakt ur inlägget)

Lite länkar till andra intressanta trådar:
    Lindex-tråden www.familjeliv.se/Forum-11-241/m30297894.html
    Lindex´s bildtråd www.familjeliv.se/Forum-11-241/m30298069.html
    Kappahl-tråden www.familjeliv.se/Forum-11-241/m31908971.html
    Erbjudandetråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m31409910.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-06-25 01:12
    nya bildtråden www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33253594.html

• Svar på tråden Rabattkodstråden
  • Moonis
    Hallontårta skrev 2008-06-10 21:45:28 följande:
    Men många affärer säljer de formaten på album nu. Jag tycker detta format är bättre, då det inte klipps så mycket av korten.
    Okej, det är ju bra isåfall. Har haft oturen att det varit det andra formatet på albumen. Ska kolla om dom kanske kan ändra formatet dåFundersam
  • Fru Indosaurie
    Hallontårta skrev 2008-06-10 21:45:28 följande:
    Men många affärer säljer de formaten på album nu. Jag tycker detta format är bättre, då det inte klipps så mycket av korten.
    jag gillar också det, är supernöjd med fuji! sist glömde jag att ta bort röda ögon (asdålig kamera då) och det hade fuji gjort när jag fick korten! kanon.
    Opinions are like assholes. Everybody has one.
  • Hallontårta

Åh, bra ju! Jag har kämpat länge med mina. :D Bra kvalité borde det ju vara också? Övriga bilder kostar 75öre/st, där ligger de billigare än många andra som tar 99öre. Fin fint!

Fru Indosaurie skrev 2008-06-10 21:51:28 följande:

jag gillar också det, är supernöjd med fuji! sist glömde jag att ta bort röda ögon (asdålig kamera då) och det hade fuji gjort när jag fick korten! kanon.
  • Fru Indosaurie
    Hallontårta skrev 2008-06-10 21:54:14 följande:
    Åh, bra ju! Jag har kämpat länge med mina. :D Bra kvalité borde det ju vara också? Övriga bilder kostar 75öre/st, där ligger de billigare än många andra som tar 99öre. Fin fint! Fru Indosaurie skrev 2008-06-10 21:51:28 följande:
    ja jag tycker att fuji har jättefin kvalité, jag borde beställa igen.. men har ingen ordning alls bland mina bilder. hujedamej!
    Opinions are like assholes. Everybody has one.
  • Hallontårta

Haha jag känner igen det där. Jag har kort sedan 3 år tillbaka att sortera in! Bra att det är fin kvalité, ibland framkallar man kort så är det alldeles knasiga färger.

Fru Indosaurie skrev 2008-06-10 21:57:22 följande:

ja jag tycker att fuji har jättefin kvalité, jag borde beställa igen.. men har ingen ordning alls bland mina bilder. hujedamej!
  • Hallontårta

Det är säkert inga problem. Lycka till!

Moonis skrev 2008-06-10 21:56:59 följande:
    Tack för tipset! Ska ringa dom i morgon o se om det finns möjlighet att ändra
  • Snorky

jag skickar alltid in till fuji jämt och ständigt... brukar framkalla runt 100 bilder åt gången så blir det ju nästan gratis eftersom de jämt har det där erbjudandet! Jag är nöjd med deras bilder iaf och tycker de blir bra, och även min sambo som är en riktig fotonörd tycker de blir bra. Men det verkar vara en smaksak, har hört andra som inte tycker de är bra...

Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221
  • Tvillingmamma2007

Jag gillar Crimson bäst Men har aldrig sett att de haft erbjudande så de passar väl inte i denna tråden kanske

Svar på tråden Rabattkodstråden