• Anonym (juliana)

Är det skönare med större kuk???

Jag diskuterar med en kompis om hurvida det ALLTID är skönare i sängen om killen har stor kuk...

Är det det?

Om ni har 2 killar att välja mellan, väljer ni alltid den som har större kuk då? Motivera gärna...

Jag anser att det inte alltid måste vara skönare med en 23 cm:are, utan att man kan ha skönt med mindre storlkar också, beroende på hur skicklig mannen i sängen är...

• Svar på tråden Är det skönare med större kuk???
  • Anonym (olika)
    Anonym (Anonym 40-50) skrev 2023-05-18 20:33:13 följande:
    Hur en man tar MIG till sjunde himlen, det är väl ändå JAG bäst på att lära ut. Självklart förväntar jag mig att han talar om hur han vill ha det för att nå dit också. Jag lovar att göra mitt bästa!
    Sluta försöka hitta något könskrig här! Jag vill ju att alla ska må bra och tycka om sig själva. Sexighet bottnar i självkänsla. Det är väl inget att gnälla över? 
    Jag har många gånger läst att kvinnor skall "lära upp" män men aldrig läst en man som skriver att han skall lära upp en kvinna.

Vad beror det på?
  • Anonym (Ilse)
    Anonym (Ja) skrev 2023-05-19 00:50:30 följande:

Handlar det inte mycket om ställningar när det gäller storlek (längd)? Jag har ganska lång, inom normalen skulle jag säga, men i det övre spannet. Har märkt att kvinnor kan få ont när de rider mig och jag stöter i för djupt, men när jag tar dem bakifrån är det aldrig några problem. Då kan jag gå hela vägen.

Så olika det kan vara. Rida klarar jag mycket bättre med en längre kuk men bakifrån funkar sämre.
  • Anonym (JJ)
    Anonym (Ilse) skrev 2023-05-19 06:50:19 följande:
    Så olika det kan vara. Rida klarar jag mycket bättre med en längre kuk men bakifrån funkar sämre.
    Har precis samma erfarenhet som du. Alla varianter bakifrån tycker jag man oftast kommer djupare i, medans rida brukar funka bäst för tjejen.
  • Anonym (Ja)
    Anonym (Ilse) skrev 2023-05-19 06:50:19 följande:
    Ja, det beror väl på hur mannen (och kvinnan) är konstruerad. Blir väl t ex olika om kuken är böjd åt något håll. Min är nog ganska rak men kan alltså slå i tappen ridande, lite beroende på vinkel.
  • Jim84

Att det funkar bättre för flera kvinnor att rida en lång kuk är väl inte så konstigt, eftersom hon då har mer kontroll över djupet då.

Bakifrån kan man ju göra på olika sätt där vinkeln är olika. Att panga rätt in i livmodertappen tycker väl ingen är så skönt, men det går ju att komma djupt utan att så sker.

• LindaLove
    Anonym (Ja) skrev 2023-04-24 17:37:40 följande:
    Var det att den var väldigt grov som gjorde att du upplevde domningar? Eller hade det med längden att göra?
    Nej, inte med längden att göra. Tjockleken.
    Men jag har tänkt att det hela blev väldigt intensivt också att hålla på med 2..
  • Deep25
    Anonym (Jossan) skrev 2023-04-23 12:59:44 följande:
    Jag är en riktig size queen. 25 cm och över i längd och grov så jag inte når runt med en hand. Har träffat på några av dessa genom åren. Helt oslagbart!!
    Ja exakt så är det för oss som är riktigt djupa
    och dom män som aldrig får in mer än halva kuken blir
    helt vilda när dom träffar en kvinna som kan ta emot hela
    och gillar det
  • Anonym (Pappa)

Jag tror det framförallt är för mycket fokus på längden. Jag har ingen lång kuk men en hård och grov kuk. Jag har haft många kks, ibland flera samtidigt, och haft sex i snitt nästan en gång varje dag i 17 år fram tills jag träffade min sambo.

Alla tjejer jag varit med mer än en gång har varit väldigt nöjda och flera har sagt att jag har en skön kuk. Men också att en grov kuk är viktigare an en lång kuk. Har inte haft speciellt många one night stands utan har jag haft sex med någon så har det nästan alltid lett till sex i minst några månader. 

Men sen spelar även hårdheten roll. Större kukar brukar vara mjukare och det tar bort lite av känslan sägs det. 

• Anonym (Pappa)
    Anonym (olika) skrev 2023-05-19 05:52:28 följande:
    Jag har många gånger läst att kvinnor skall "lära upp" män men aldrig läst en man som skriver att han skall lära upp en kvinna.

Vad beror det på?
    Jag har lärt upp flera tjejer. Började när de gick i gymnasiet eller i ett fall i högstadiet. Sen när de var kvinnor visste de vad många män vill ha. 
  • Anonym (Pappa)
    Anonym (Anonym 40-50) skrev 2023-05-18 20:33:13 följande:
    Hur en man tar MIG till sjunde himlen, det är väl ändå JAG bäst på att lära ut. Självklart förväntar jag mig att han talar om hur han vill ha det för att nå dit också. Jag lovar att göra mitt bästa!
    Sluta försöka hitta något könskrig här! Jag vill ju att alla ska må bra och tycka om sig själva. Sexighet bottnar i självkänsla. Det är väl inget att gnälla över? 
    För män handlar sexighet mer om utseendet. Vi går igång mer på det. Sen har personligheten givetvis också en viss betydelse. Män kan dock tända både på undergivna kvinnor och mer självsäkra kvinnor.

Jag som lärt upp flera tjejer/kvinnor under åren tycker att det är lättare att lära undergivna tjejer/kvinnor än att lära tjejer/kvinnor med bra självkänsla.

Jag upplever att de med bra självkänsla är tråkiga, vill inte prova så mycket nytt, etc.

Nu är det säkert så att undergivna gör saker mot sin vilja men psykologi visar att det också är ett sätt att lära sig tycka om något nytt. Handlingen kan komma före känslan. Så tjejer som inte gillar att suga kuk, analsex, etc kan lära sig att tycka om det. Exempelvis om de ser att killen de är kär i njuter av det.

Sen har tjejerna också samtidigt börjat berätta vad de själv njuter av. Så har jag gjort allt för att försöka tillfredsställa dem. Men ett problem här är också att alla inte utforskat sin sexualitet så de känner inte sin kropp och vad de tänder på och vet inte vad se ska berätta för sin partner. Vi körde mycket telefonsex också där vi berättade om fantasier som vi visste att den andra parten tände på. Exempelvis en kvinna ville bli tagen av flera män så då berättade jag olika berättelser om det för henne medan vi båda onanerade. 
Svar på tråden Är det skönare med större kuk???