Anonym (Anonym 40-50) skrev 2023-05-18 20:33:13 följande:
Hur en man tar MIG till sjunde himlen, det är väl ändå JAG bäst på att lära ut. Självklart förväntar jag mig att han talar om hur han vill ha det för att nå dit också. Jag lovar att göra mitt bästa!
Sluta försöka hitta något könskrig här! Jag vill ju att alla ska må bra och tycka om sig själva. Sexighet bottnar i självkänsla. Det är väl inget att gnälla över?
För män handlar sexighet mer om utseendet. Vi går igång mer på det. Sen har personligheten givetvis också en viss betydelse. Män kan dock tända både på undergivna kvinnor och mer självsäkra kvinnor.
Jag som lärt upp flera tjejer/kvinnor under åren tycker att det är lättare att lära undergivna tjejer/kvinnor än att lära tjejer/kvinnor med bra självkänsla.
Jag upplever att de med bra självkänsla är tråkiga, vill inte prova så mycket nytt, etc.
Nu är det säkert så att undergivna gör saker mot sin vilja men psykologi visar att det också är ett sätt att lära sig tycka om något nytt. Handlingen kan komma före känslan. Så tjejer som inte gillar att suga kuk, analsex, etc kan lära sig att tycka om det. Exempelvis om de ser att killen de är kär i njuter av det.
Sen har tjejerna också samtidigt börjat berätta vad de själv njuter av. Så har jag gjort allt för att försöka tillfredsställa dem. Men ett problem här är också att alla inte utforskat sin sexualitet så de känner inte sin kropp och vad de tänder på och vet inte vad se ska berätta för sin partner. Vi körde mycket telefonsex också där vi berättade om fantasier som vi visste att den andra parten tände på. Exempelvis en kvinna ville bli tagen av flera män så då berättade jag olika berättelser om det för henne medan vi båda onanerade.