• Anonym (juliana)

Är det skönare med större kuk???

Jag diskuterar med en kompis om hurvida det ALLTID är skönare i sängen om killen har stor kuk...

Är det det?

Om ni har 2 killar att välja mellan, väljer ni alltid den som har större kuk då? Motivera gärna...

Jag anser att det inte alltid måste vara skönare med en 23 cm:are, utan att man kan ha skönt med mindre storlkar också, beroende på hur skicklig mannen i sängen är...

• Svar på tråden Är det skönare med större kuk???
  • Anonym (?)

Mest bara killar som har åsikter i tråden, rätt märkligt.

• Anonym (Linda)

Generellt är det skönare med en större kuk. Jag gillar när de är både långa och grova. Jag tycker dessutom att det ser mycket sexigare ut med en stor.
    Om en har 15 cm och den andra 16 och grovlek därefter så är det ingen större skillnad men om en har 15 cm och den andra 20 eller mer och proportionerligt grövre så är det inget snack om saken för min del. 
    Man ska heller inte underskatta storkukslugnet!
    Detta är min smak. Andra kan ha en helt annan smak....

• Anonym (C)
    Anonym (Linda) skrev 2024-05-07 08:28:26 följande:

Generellt är det skönare med en större kuk. Jag gillar när de är både långa och grova. Jag tycker dessutom att det ser mycket sexigare ut med en stor.
    Om en har 15 cm och den andra 16 och grovlek därefter så är det ingen större skillnad men om en har 15 cm och den andra 20 eller mer och proportionerligt grövre så är det inget snack om saken för min del. 
    Man ska heller inte underskatta storkukslugnet!
    Detta är min smak. Andra kan ha en helt annan smak....

Känns bra att höra sånt när man har 20 så.. ;)
  • Pericles

Är en extremt hypotetisk situation, skulle snarare vilja veta vad som vore minimum och maximum för att det ska fungera "ok"....

• Anonym (Trång)
    Anonym (B) skrev 2023-04-23 16:01:52 följande:
    Nej du föredrar nog mer lagom medel som är hårda och snabba. Tyst
    Lagom som är hårda snabba är bäst 
  • Anonym (P)

De flesta kvinnor kommer med klitoris stimulans. Har killen stor kanske den kommer åt klitoris utan att behöva hjälpa till. Men tjejer som inte känner sig uppfyllda av en normal penis, kanske ska göra lite knipövningar. Har fött 4 barn och känner mig uppfylld av en ej gigantisk penis

• Anonym (P)
    Anonym (JJ) skrev 2023-04-23 00:03:47 följande:
    Uppfriskande med tjejer som säger vad de tycker!
    Vilken är idealstorleken då?
    Finns det någon på riktigt som mäter? 
  • Anonym (?)
    Anonym (P) skrev 2024-05-09 20:59:08 följande:
    Finns det någon på riktigt som mäter? 
    Ja - killar mäter.
  • Anonym (B)
    Anonym (?) skrev 2024-05-09 21:27:53 följande:
    Ja - killar mäter.
    Jag har aldrig mätt
  • XDX
    Anonym (Pappa) skrev 2024-05-05 23:13:45 följande:

Större kukar brukar vara mjukare och det tar bort lite av känslan sägs det. 

Stämmer inte. Är med i ett forum för storkuksrelaterade diskussioner (sextekniker, kalsonger, byxor, etc) och där är den samlade bilden att stora kukar blir rejält hårda. Har själv stor kuk och den blir lätt knallhård ända ut i ollonet så att det blir blankt, och jag kan hålla ståndet mycket längre än jag behöver. 

Sexet med frugan blir bättre om jag försöker slappna av så att hårdheten inte är helt maxad hela tiden. Hon kommer vaginalt varje gång.  
Svar på tråden Är det skönare med större kuk???