• Anonym (juliana)

Är det skönare med större kuk???

Jag diskuterar med en kompis om hurvida det ALLTID är skönare i sängen om killen har stor kuk...

Är det det?

Om ni har 2 killar att välja mellan, väljer ni alltid den som har större kuk då? Motivera gärna...

Jag anser att det inte alltid måste vara skönare med en 23 cm:are, utan att man kan ha skönt med mindre storlkar också, beroende på hur skicklig mannen i sängen är...

• Svar på tråden Är det skönare med större kuk???
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (olika) skrev 2023-05-18 20:37:13 följande:

"Sexighet bottnar i självkänsla."

Detta gäller enligt rådande könsnormer endast män.

Blyga och tafatta kvinnor är bara gulligt.  

En del kvinnor gillar såna män också. Jag kan tycka det är gulligt med blyga kvinnor, men i sängen så vill jag att hon ska vara slampig. Jag tror att blyga kvinnor kan vara det om hon känner sig avslappnad med mannen och att man har kul.
  • Anonym (Anonym 40-50)
    Anonym (olika) skrev 2023-05-18 20:37:13 följande:

"Sexighet bottnar i självkänsla."

Detta gäller enligt rådande könsnormer endast män.

Blyga och tafatta kvinnor är bara gulligt.  

Äh. Det vore ju för sorgligt om man var lika blyg och tafatt efter 40 som vid 16 års ålder. Någon utveckling lär det väl förhoppningsvis ha skett även på det sexuella planet.
    Men ja, ja. Det finns någon för alla smaker, vare dig man gillar Tabitha, ljuva disneyprinsessor eller något däremellan dvs helt vanliga, härliga kvinnor.
    OCh jag, jag håller mig till trygga karlar som uppskattar mig för den jag är. Alla nöjda.
  • Anonym (olika)
    Anonym (Anonym 40-50) skrev 2023-05-18 21:07:04 följande:
    Äh. Det vore ju för sorgligt om man var lika blyg och tafatt efter 40 som vid 16 års ålder. Någon utveckling lär det väl förhoppningsvis ha skett även på det sexuella planet.
    Men ja, ja. Det finns någon för alla smaker, vare dig man gillar Tabitha, ljuva disneyprinsessor eller något däremellan dvs helt vanliga, härliga kvinnor.
    OCh jag, jag håller mig till trygga karlar som uppskattar mig för den jag är. Alla nöjda.
    Nu följer ju många människor medvetet eller omedvetet de rådande könsnormerna som säger att kvinnan skall vara passiv och mannen aktiv.
  • Anonym (F)
    Anonym (juliana) skrev 2008-05-10 23:26:44 följande:
    Är det skönare med större kuk???

Jag diskuterar med en kompis om hurvida det ALLTID är skönare i sängen om killen har stor kuk...

Är det det?

Om ni har 2 killar att välja mellan, väljer ni alltid den som har större kuk då? Motivera gärna...

Jag anser att det inte alltid måste vara skönare med en 23 cm:are, utan att man kan ha skönt med mindre storlkar också, beroende på hur skicklig mannen i sängen är...

Vad menas med stor? 23 cm och mer eller? Nej, det är alltid MINDRE skönt med en så stor kuk. Jag skulle i så fall (om allt annat var jämlikt) alltid välja killen med normalstor.
  • Anonym (olika)
    Anonym (F) skrev 2023-05-18 21:17:49 följande:
    Vad menas med stor? 23 cm och mer eller? Nej, det är alltid MINDRE skönt med en så stor kuk. Jag skulle i så fall (om allt annat var jämlikt) alltid välja killen med normalstor.
    Eller så väljer du killen med en penis som ditt lillfinger för det är ju personen man faller för har jag läst ett antal inlägg som påstår.
  • Anonym (F)
    Anonym (olika) skrev 2023-05-18 21:20:38 följande:
    Eller så väljer du killen med en penis som ditt lillfinger för det är ju personen man faller för har jag läst ett antal inlägg som påstår.
    Vad fan har du med det att göra, och varför hackar du på mig som är helt ny i tråden??
  • Anonym (Anonym 40-50)
    Anonym (olika) skrev 2023-05-18 21:20:38 följande:
    Ja, om man väljer att tolka inläggen som fan läser bibeln. 
  • Frun1991
    Anonym (F) skrev 2023-05-18 21:25:44 följande:
    Vad fan har du med det att göra, och varför hackar du på mig som är helt ny i tråden??
    Jag är också ny här och efter ett par dagar här så kan jag konstatera att en stor del av profilerna inte tillför något särskilt utan enbart provocerar så försök låta det rinna av dig.  Glad
  • Anonym (Cocksize)

Detta med storlekar....
    Över 15 cm anser jag blir för långt, och om den slår emot livmodertappen gör det ont, så helst inte.
    Däremot går det bra med ganska grova. Men jag tycker att de 6 män jag varit med i mitt liv har haft fina penisar. Har inte tänkt på hur de är i sina mått

• Anonym (Ja)

Handlar det inte mycket om ställningar när det gäller storlek (längd)? Jag har ganska lång, inom normalen skulle jag säga, men i det övre spannet. Har märkt att kvinnor kan få ont när de rider mig och jag stöter i för djupt, men när jag tar dem bakifrån är det aldrig några problem. Då kan jag gå hela vägen.

Svar på tråden Är det skönare med större kuk???