• Svar på tråden M&Ms kompisar
  • trollmossan

Hej!

Hade gärna åkt till badet, men vi ska spendera hela vår dag på sjukhuset i Lund imorgon. Mina misstankar om att Elise hade feber i måndags stämde, satt o skakade hela vägen hem och hon hade över 40 grader. Det blev en vända till akuten för att få ny penicillin och nu mår hon bra igen.

Kram

• maxemannen

Hej!

Vad tråkigt att hon fick feber igen. Men hoppas nu att ni får hjälp i Lund och träffar en bra läkare.

Funderar på att åka till djurparken idag är inget riktigt badväder och sen skulle det regna fre o lörd. enligt tv vädret precis, då är det inte kul att gå på djurpark.

Kram

• mirasmamma

Hej!

Tack för kalaset igår Linus!

Nu har man spenderat 3 dagar på marknad. Och jag ska inte jobba imorgon, så det blir kanske Tomelilla också... Men man får väl höra så det är ok med mannen först...

Lite sol hade ju inte akadat nu, så att man kan åka till stranden. Var ju inte där en enda gång förra året, kan ju vara för att man var gravid också...

Ha det gott! Kram

• maxemannen

Hej!

Tack för igår! Kul att träffas allihop.
    Har en trött man här kan jag säga. Vi kom hem ungefär samtidigt med mina förädrar, Johan och mamma fortsatte dricka razz till klockan halv fyra i morse. Då började de två sitta vid datorn och titta på "Gräsolles hemsida" och diskutera bra gödslingsmedel till gräsmattan(mamma jobbar ju på lantmännen). Då gick vi andra och lade oss.
    Får se hur det går sen vi ska vara borta kl. fem igen, han verkar inte så pigg.

Vi får träffas en dag när Linus blivit frisk märktes att de saknade honom igår. Det första Max sa till mina föräldrar i morse var att Linus inte var med för han var sjuk så han var hos sin mormor. Jag tyckte det var skönt att Max var igång och lekte så mycket tillsammans med Mira och Ville. Märks att han träffat dem lite mer på sista tiden. Bara det att han vågade ta lite konflikter med dem och inte bara backar undan tycker jag är skönt. Givetvis tycker inte jag det är bra att dem bråkar men ni förstår vad jag menar.

Kram Sara

• mia2005

Hej hej!

Ett tack från oss oxå.......god mat o trevligt sällskap.....kan bara bli lyckat!!
    Ville sov till 11.30 idag, helt slut!
    Tiden gick snabbt tyckte jag, var inte ett dugg trött när vi körde. Hämtade mamma o pappa, men de var förvirrade så innan jag hittade fram i mörkret efter deras beskrivning o var hemma igen så var klockan 3.00.

Sara: Får ni beträda gräsmattan.....mest så ni inte sparkar upp nån tuva när ni spelar fotboll med max?? Eller då är där kanske tips på hemsidan hur man ska så igen det
    När vi lagt nytt gräs var Stefan väldigt rädd om gräsmattan....nu är den inte så vacker längre.

Hoppas det är bättre med Linus.

Kram kram

Ville & Nova --- Mina Älsklingar
  • mia2005

Hej hej!

Någon som har en dag över nästa vecka och har lust att träffas??

Kram

• maxemannen

Hej!

Nu har jag stått en hel dag på skördefestivalen och serverat helstekt gris. Sjukt mycket folk köerna tog aldrig slut. Om en stund ska alla som hjälpt till ut dit igen så är det lite fest ikväll.

Hade varit kul att träffas men vi kan inte nästa vecka.
    Imorgon måste jag packa och fixa ärende sen åker vi på tältsemester tisd-fred med några kompisar.
    På lördag ska vi till öja och se europe, lördagen går mer eller mindre åt till det. Vi ska träffas ganska tidigt och innan dess ska max till barnvakt. Sen blir söndag en rolig packa upp och tvätta dag.
    Men veckan efter v.33 träffas vi gärna om ni kan då har jag fortfarande semester och vi ska vara hemma hela den veckan. Har inget planerat den veckan alls.

Kram

• mia2005

Hej!

Sara: Låter som en kul vecka.
    Kommer nog vara en riktig bra lördag......hade gärna velat se europe.
    Hoppas ni får fint väder på er tältsemester.

Vi kan bestämma en dag på söndag för träff nästa vecka.

Lina: Ni är väl på Öland denna vecka???

Erika, gör ni något skoj i veckan??

Kram kram

• mirasmamma

Hej!

Detta är Calles sista semestervecka, så vi hittar gärna också på något nästa vecka. Men jobbar tors-fre. Så går det träffas vi gärna mån, tis eller ons.

Kram

• maxemannen

Hej igen!

Min bror ringde innan och frågade om de fick ta med Max till Ystad djurpark nästa vecka. De ska antagligen göra det på onsdagen.

Svar på tråden M&Ms kompisar