• Svar på tråden M&Ms kompisar
  • mia2005

Hej hej!

Vi kan inte tisdag........så då var det måndag kvar

Vi hittar gärna på med något då, vi kan ju se i slutet av veckan hur vädret har tänkt vara.

Har precis tränat fotboll i värsta regnvädret.......supertrevligt!!

Nu sitter jag och kollar viktväktarrecept.
    Så nu är det bara självdiciplinen som fattas........
    Man kanske ska sätta upp en hemsk bild på sig själv på kylen så kanske man får sig en spark i baken och tar tag i det!! Vi får väl se.....

Ha det gott! Kram

Ville & Nova --- Mina Älsklingar
  • mirasmamma

Hej!

Hoppas allt är bra med er alla!

Hur dags på måndag och var? Ska vi hoppas på fint väder och va på nån lekplats?

Ha det gott! Kram

• trollmossan

Hej!
    Nu är vi hemma igen efter några härliga dagar på öland.
    Har varit så skönt att bara komma hemifrån lite och koppla bort allt som måste göras här hemma.
    Och ovanpå alltihopa har Elise hållt sig frisk Hon fick ju feber i söndes kväll precis dan innan vi skulle åka, men det var bra igen på måndagen så vi hade en väldans tur.

Vi kan nog också träffas på måndag, har en läkartid här i ystad kl 11.00 men vet ej om vi ska avboka den.

Kram

• maxemannen

Hej!

Vi kan också på måndag!
    Är det dåligt väder får ni gärna komma hit om alla har bil. Är det fint väder hade det varit mysigt att träffas nere i saltsjöbaden eller nån annan lekplats.

Kram Sara

• mia2005

Hej hej!

Vi har bil så jag tycker ditt förslag låter bra Sara.
    Hur har ni andra det???

Kram

• mia2005

Hur dax tänkte vi träffas imorgon??

Ska nämligen in på bb och hälsa på en kompis som fått en pojke. Tänkte köra in där efter siestan nån gång.

kram

• maxemannen

Hallå!

Jag hade missat att vi ska till banken kl. 11 imorgon och skriva om lånen men det ska inte ta så långt dit. Så jag kan från ett tror jag.

Som det ser ut på smhi ska det bli uppehåll om vi ska träffas på nån lekplats. Kanske passa på att träffas utomhus så länge det går helt plötsligt är det höst. Regnar det eller är dåligt väder får ni så klart komma hit!

• trollmossan

Hej!

Har inte avbokat läkartiden så vi ska dit kl 11.00.
    Kan alltså också bara på em.
    Mia: Har glömt vad bb har för siesta tider, men vi kan kanske träffas när du varit på bb?
    Ska vi ta saltans lekplats om det inte regnar då?

Kram

• mia2005

Hej!

bb:s siesta tider är mellan 13-15.

Vi kan atingen ses kl.13 oxå kör vi till bb vid 15.30 eller så är vi på bb kl.15 och kan ses efteråt.
    Är det annat som passar er andra bättre så hoppar vi över imorgon.
    Jag går inom senare ikväll och läser vad ni bestämt.

Kram

• mirasmamma

Hej!

Mira är ju egentligen på dagis, men jag kan ju hämta henne vid 13.00, så kommer vi sen. Vi kommer gärna hem till er Sara, det ska ju regna typ hela veckan nu vad jag har förstått.

Går in och läser senare här vad ni har bestämt. Kram

Svar på tråden M&Ms kompisar