M&Ms kompisar
Ny tråd igen!
Ny tråd igen!
Hej!
Ska vi bestämma att vi kollar läget imorgon förmiddag.
Om det är så at vi kan så får ni gärna komma hit, vi kan gå till en lekplats o sen ta en fika.
Skulle det vara dåligt väder så kan vi vara inne.
Lina: Du kan väl skicka ett sms imorgon?? Så skickar vi till Sara sen hur det bestäms.
Hoppas det är tandfeber och att det är bättre imorgon.
Nu kallar sängen.....kram
Hej hej!
De som kan är välkomna på kalas till Ville
måndagen den 7/7 kl. 13.30
Hej!
Oj, vad jag har haft mycket att göra denna veckan. Och nu är allt över... Mia och Chrille är nu herr och fru Granquist. Så himla fint det var i kyrkan (många tårar fälldes) och festen blev hel-lyckad (med vissa undantag).
Idag har jag ingen röst kvar. Calle fick nämligen låna en tub med helium till ballonger, men den tömdes och jag och en annan kille delade på det sista, så himla kul vi hade och vi har det på videofilm också, ännu roligare!
Mitt tal till Mia på festen gick sådär. Mias ögon började fyllas med tårar, och då började jag ju tjuta med en gång. Fick t.o.m. toastmaster att gråta...
Känns som allt ändå blev väldigt lyckat och brudparet själva var väldigt nöjda!
Nu har vi lite abstinens(?) efter er alla och vill gärna träffas och hitta på med något. När kan ni?
Självklart tackar vi ja till Villes kalas!
Vi hörs! Kram
Hej!
Vi kommer oxå på Villes kalas!!
Här hemma har det varit en riktig sjukstuga men nu börjar vi bli friska igen.
Har inget för oss ons em, tors em eller hela fredagen. En träff nån av dagarna kanske???
Kram
Hej!
Vi kommer också på Villes kalas!
Jag jobbar denna veckan också men slutar halv ett på onsdag så kanske vi skulle kunna. Jag tänkte försöka se om jag kunde få till en klipptid den em för jag ser inte ut under luggen men det blir nog till att vänta till nästa vecka skulle jag gissa.
Kram Sara
Onsdag eftermiddag passar bra för oss oxå
Hej!
Vi kan också imorgon em. Kan ni komma hit? Så kunde barnen kanske kunna leka och bada i trädgården. Och vi mammor kunde njuta av solen och fika lite.
Hämtar Mira kl. 14 på dagis, så ni kunde kanske komma efter det?
Hör av er! Kram
Erika: Vi kommer gärna!
Hej!
Vi kommer också gärna en stund.
Hej!
Hoppas allt är bra!
Tack för kalaset i måndags Ville! Lika trevligt som alltid att träffa er!
Nu går vi bara och längtar efter marknaderna... Mira pratar bara karuseller. Idag har vi varit en tur i Ystad på McDonalds och ÖoB med mina föräldrar. Vädret är ju så "konstigt". Hoppas att det blir fint imorgon så att man kanske kan ta en tur till badet. Nån som vi följa med kanske?
Ha de! Kram