• Anonym (Jolanda)

Föredrar killar blondiner?

Bara undrar,har varit brunett i flera år och har aldrig varit en kvinna som män/killar kollar efter eller raggar på.

Blonderade mig för några månader sen och dom 5 gångerna jag varit ute så har män varit som flugor på mig hahaha.

Särskilt utländska killar.Så är det så att man får mer uppmärksamhet som blond?

• Svar på tråden Föredrar killar blondiner?
  • Anonym (Blondes Have More Fun)

Lite utanför ämnet, men är du blond man och kommer till Asien kommer du bli uppmärksammad av kvinnorna.

Tänk själv, finns ju inte en enda blond japan.

• Anonym (J.P)

I egenskap av att vara annan man så väljer jag blondinen om allt annat är samma. Sedan skulle jag välja en brunett före en blondin om brunetten har egenskaper som inte blondinen har, exempelvis att det går att kommunicera eller att hon har bättre humor än blondinen. Så hårfärg spelar inte så stor roll men om allt annat är lika så väljer jag ljusare hårfärg. Vet ej varför.

• Anonym (Nils-Petter)
    Anonym (Samma) skrev 2021-07-24 21:57:21 följande:

Ställt mig samma fråga. Är själv brunett och har varit blonderad ett år gånger. Alltid upplevt att man fått mer uppmärksamhet... Särskilt av utländska män...Som verkar tycka det är helst fantastiskt och exotiskt antagligen.

Jag kände en tjej som var brunett. Hon ville blondera sig, så att hon fick vara ifred från alla män.
  • Anonym (Välutrustad man)

Blondiner är de enda kvinnor som är attraktiva. Är de inte blonda har jag ens svårt ett se dem som kvinnor. Alla riktiga kvinnor är blonda. Ju blondare desto bättre. Natacha Peyre på den tiden Marilyn med pricken osv . Jag kan jaga efter en blondin i timmar. Rödhåriga eller med rosa hår är psykfall brunetter är gnälliga och gråhåriga har sett sina bästa dar

• Anonym (Mixed)
    Kexsmula skrev 2022-01-06 12:57:32 följande:

Min man har sagt att de flesta män föredrar brunetter.

Jag tycker blondiner oftast är snyggare än brunetter. Twisten är att brunetter oftast är mycket bättre i sängen. För att twista till det ytterligare så finns det inga naturliga blondiner över ca 30 år då de pigmenten försvinner och håret blir mer eller mindre cendréfärgat som ljusast. (Men ja det finns säkert något undantag)
    Kexsmula skrev 2022-01-06 12:57:32 följande:

Min man har sagt att de flesta män föredrar brunetter.

Det säger han för att göra dig tyst
  • Anonym (Blondinälskaren)

Finns som sagt inget vackrare än en nordisk kvinna med blont hår blå ögon och vit hy och vita tänder. En blondin lyser upp omgivningen

Anonym (Mixed) skrev 2022-01-06 13:01:09 följande:

Jag tycker blondiner oftast är snyggare än brunetter. Twisten är att brunetter oftast är mycket bättre i sängen. För att twista till det ytterligare så finns det inga naturliga blondiner över ca 30 år då de pigmenten försvinner och håret blir mer eller mindre cendréfärgat som ljusast. (Men ja det finns säkert något undantag)

Kvinnan behöver inte va bra i sängen. Man kan efter att ha fyllt i samtyckespappret vräka upp blondin på köksbordet eller annan valfri yta och låta sin pipeline arbeta i garageporten

Med en brunett skulle allt handla om tjat och gnäll om räkningar och politik och om hennes små problem
Svar på tråden Föredrar killar blondiner?