• Anonym (Jolanda)

Föredrar killar blondiner?

Bara undrar,har varit brunett i flera år och har aldrig varit en kvinna som män/killar kollar efter eller raggar på.

Blonderade mig för några månader sen och dom 5 gångerna jag varit ute så har män varit som flugor på mig hahaha.

Särskilt utländska killar.Så är det så att man får mer uppmärksamhet som blond?

• Svar på tråden Föredrar killar blondiner?
  • Anonym (Blond 2)

Ja det är så fint med blont hår 

• Anonym (Spelar ingen roll)
    Anonym (Analyseramera) skrev 2018-12-31 13:03:34 följande:

Som brunett tas jag mer seriöst. Män anstränger sig mer för att få mitt intresse.

Det spelar ingen roll det har ingen betydelse 
  • BreachMode

Nej, har ingen hårfärg jag specifikt gillar. Finns något läckert o hitta med varenda hårfärg. Vad jag dras till har ofta mer med utseendet att göra.
    Och ärligt talat, när det kommer till utseende så har jag aldrig haft en vän där han och jag föredrar precis samma brudar.
    Jag kan tycka att någon är skit snygg, o polaren titta på samma tjej och bara säga "meh.."
    Och samma sak tvärtom, med alla som verkar fått min polare att kunna dregla. Det är oftast brudar jag inte skulle spenderat tid med. 

Så smaken är garanterat olika, o vad man föredrar framför annat är förmodligen rätt olika för alla. 

• Anonym (Hår)
    Anonym (Marilyn M) skrev 2022-01-09 07:22:51 följande:
    Blondes have more fun
    Vad grundas det på 
  • Anonym (Carolina)

Vilken otroligt tramsig frågeställning. På riktigt. vilken icke fråga. har du svårt att få ligga beror det knappast på din hårfärg 
    jag är brunett och alla män uppskattar det 
    blonderat hår signalerar barnslighet och självupptagenhet 
    naturligt Är nåt annat. men att blondera håret ser sällan naturligt ut och man undrar vad dessa vill sända ut? 80-tal wannabe amerikansk dröm hem fru

• Staffan75

Väldigt otrendigt med blonderat hår
    menlösa självupptagna tjejer som vägrar växa upp 
    brunetter hwllre 

• Anonym (Pelle)

Lägg mer fokus på vikten än hårfärgen.

Hon kan ha grönt hår om hon är smal och har snygg kropp.

• Anonym (Rött vinner över blont)

Vad gäller positiv uppmärksamhet så åtminstone för mig vinner rött. Min riktiga färg.

Blond är en god tvåa, svart på tredjeplats och minst intressant för karlar verkar vara brunt. 

• Anonym (Spelar ingen roll)
    Anonym (Carolina) skrev 2022-05-18 13:20:08 följande:

Vilken otroligt tramsig frågeställning. På riktigt. vilken icke fråga. har du svårt att få ligga beror det knappast på din hårfärg 
    jag är brunett och alla män uppskattar det 
    blonderat hår signalerar barnslighet och självupptagenhet 

Varför skulle det signalera det?
  • Anonym (Konnichiwa)
    Aurora Borrealis skrev 2022-01-06 21:17:52 följande:
    I Japan anser man att blond färg är grå färg och det är bara åldrigar som är vithåriga/blonda. Det signalerar "gammal" att vara blond. Därför färgar ingen japan sig blond.
    Du har varken varit i Japan eller tagit del av japansk kultur. Det är mycket vanligt att de blonderar sig. Så gott det går, det blir ju aldrig riktigt blont. 
Svar på tråden Föredrar killar blondiner?