Inlägg från: misan84 |Visa alla inlägg
  • misan84

... Född: Juli 2007 ... 2

Hej på er!! Hemkommen efter en härlig helg på öland:) varit underbart väder ju gott:)
    Någon här som köpt babygunga på gekås??

(¯`°?.¸ ღ♥ Hampus 07-07-04 ♥ღ ¸.?°´¯)
  • misan84
    skruttan35 skrev 2008-06-02 08:07:47 följande:
    misan84 - Vi har köpt babygungan på GekåsAngående solkräm så använder vi det oxå på william för det är ju omöjligt att hålla han helt i skuggan.Igår hade vi badpremiär i sjön och det var både skönt och kallt !!
    Vet du hur man får i ringarna i repen som hör till? måste man knuta upp knuten??
  • misan84
    skruttan35 skrev 2008-06-02 08:21:14 följande:
    misan - det var min man som gjorde det men jag tror att det är bara att dra in rep i ringen och sedan dra igenom gungan i ögglan som blir. (Svårt att förklara)
    aaa fattar hur du menar ska testa det sen. tack:)
  • misan84
    skruttan35 skrev 2008-06-02 08:21:14 följande:
    misan - det var min man som gjorde det men jag tror att det är bara att dra in rep i ringen och sedan dra igenom gungan i ögglan som blir. (Svårt att förklara)
    hmm funkade inte drar av mig håret snart blääää
  • misan84

Hur ser man att pengarna är på väg?

• misan84

Godmorgon.
    Söt bild lindisen:)

Hampe har lärt sig att gå nu när man håller han i händerna sååå roligt *glaaad*
    Såg att skattepengarna var utbetalda den 1:e undra när man får dem på kontot då hmmm

• misan84
    Lindisen81 skrev 2008-06-03 08:01:56 följande:
    inez går oxå när man håller henne i händerna, sååå sött. hon blir så glad och vill mest gå hela tiden!
    fast han går väldigt stapligt än lärde sig nu i helgen nämligen. Men det är härligt med framsteg speciellt när det går så sakta:)
  • misan84
    Donna69 skrev 2008-06-03 08:21:07 följande:
    inom 3 dgr efter beslutet den 1: juni står det.bör vara senast imorrn lr?
    hmm det måste det ju då så bra för då ska jag till karlskrona o shoppa
    Ska bli intressant o se hur det går att ha med hampe på stan en hel dag hmmm
  • misan84

Fick med mina idag så imorgon blir det shopping i karlskrona ska bli har aldrig varit på stan där innan
    Idag har hampe badat ute sen var vi lekplatsen en sväng med så nu är man trött. vila lite sen blir det gymmet!!

• misan84

Hej på er. Usch haft fullt upp i dagarna, behöver nog vila lite Ikväll fick hampe bada inne i sin balja. Har varit pool bad varje dag i en vecka nu:) så nu behövdes lite shampo med:) så roligt att han älskar bada för det gör jag med. min sambo är en riktig badkruka hehe;)
    Igår tappade jag bort hampes första snutte i karlskrona:( såå trist. tog en stund innan han accepterade den nya med men till slut gick det.
    har jag berättat att han lärt sig gå med när man håller han?? såååå glaaaaad jag som haft sådan noja ni som kommer ihåg hehe
    OOOOOJJJJJJ kiss på golvet blev det nu hihi får nog torka hehe!!
    Åhh måste ju berätta med att vi fick köpa en ny kyl igår kväll för vår gick sönder bara sådär på natten. Glad blev jag som fick en ny nu ska jag bara "ta sönder" frysen med

Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2