... Född: Juli 2007 ... 2
Hej på er!! Hemkommen efter en härlig helg på öland:) varit underbart väder ju gott:)
Någon här som köpt babygunga på gekås??
Hej på er!! Hemkommen efter en härlig helg på öland:) varit underbart väder ju gott:)
Någon här som köpt babygunga på gekås??
Hur ser man att pengarna är på väg?
Godmorgon.
Söt bild lindisen:)
Hampe har lärt sig att gå nu när man håller han i händerna sååå roligt *glaaad*
Såg att skattepengarna var utbetalda den 1:e undra när man får dem på kontot då hmmm
Fick med mina idag så imorgon blir det shopping i karlskrona ska bli har aldrig varit på stan där innan
Idag har hampe badat ute sen var vi lekplatsen en sväng med så nu är man trött. vila lite sen blir det gymmet!!
Hej på er. Usch haft fullt upp i dagarna, behöver nog vila lite Ikväll fick hampe bada inne i sin balja. Har varit pool bad varje dag i en vecka nu:) så nu behövdes lite shampo med:) så roligt att han älskar bada för det gör jag med. min sambo är en riktig badkruka hehe;)
Igår tappade jag bort hampes första snutte i karlskrona:( såå trist. tog en stund innan han accepterade den nya med men till slut gick det.
har jag berättat att han lärt sig gå med när man håller han?? såååå glaaaaad jag som haft sådan noja ni som kommer ihåg hehe
OOOOOJJJJJJ kiss på golvet blev det nu hihi får nog torka hehe!!
Åhh måste ju berätta med att vi fick köpa en ny kyl igår kväll för vår gick sönder bara sådär på natten. Glad blev jag som fick en ny nu ska jag bara "ta sönder" frysen med