Inlägg från: misan84 |Visa alla inlägg
  • misan84

... Född: Juli 2007 ... 2

Beckah82 skrev 2008-08-25 14:12:20 följande:
    Victors kalas igår:beckah82.bilddagboken.se/p/dayview.html...
    Massa härliga bilder ju:) Alvin har alltid så kanon snygga kläder tycker jag sötnosen:)
    (¯`°?.¸ ღ♥ Hampus 07-07-04 ♥ღ ¸.?°´¯)
  • misan84
    Donna69 skrev 2008-08-25 17:45:06 följande:
    JAAAAA!!!!! va skönt!hade jag vart du så hade jag DEFINITIVT BYTT LÅS!!! helt ärligt...om bilen är kaputt så fixar la försäkringsbolaget det??grattis iaf till hittandet!!!
    Ja det borde dem fixa ska ringa dem imorgon:) Lås ska dem byta även om dem hittar dem stulit bilen känns skönt!!! Nu längtar man bara efter att få veta om den är hel o om bilbarnstolen o hans saker finns kvar i
  • misan84

tack allihopa
    Idag har vi varit på inskolning på dagis o hampe fick äta frukost. Så duktig var han, skönt Lilleman äter själv nu med sked o gaffel. Roligt men kladdigt hehe. Men han går fortfarande inte:( Någon mer som inte börjat gå än??

• misan84
    Lindisen81 skrev 2008-08-26 20:05:37 följande:
    inez går inte. men känner mig inte så stressad =) njuter av lugnet ett tag till, hehe. tror inte hon går förrän till julen kanske =) nu går hon gärna och håller en hand så det är ju framsteg, hehe
    skönt att höra att det finns fler:) ne jag njuter med av lugnet hehe. fast det går ganska fort när han hoppar på rumpan ändå:) Hur är det med inez mage nu på äldre dar:)?

Idag är det en massa SHOPPING som gäller så gutt när man fått en extrem jobba lön hehe
  • misan84
    Lindisen81 skrev 2008-08-28 19:59:33 följande:
    det är bra! hon bajsar på potta varje morgon (nästan alltid), och hon blir hård (superhård) av banan... lite synd eftersom hon älskar banan! blir hon hård får hon lite katrinplommon så är hon bra igen efter en timme =)
    Vad skönt:) här går det med fram o tillbka hela tiden men bättre det än när han var hård ständigt
  • misan84
    Beckah82 skrev 2008-08-29 10:35:29 följande:
    JAJA... jag tycker iaf den blev bra...trodde att ingen hunnit se men nu märker jag att anledningen till uteblivna svar var en annan för det var ju massor av folk här...
    Klart den var fin. Men som jag känner, när jag skriver svarar typ aldrig någon om det inte är nått som hänt så det är inte så ofta man är här längre för man känner sig bortglömd. Men det var mycket snyggt gjort av dig:) Funderar med på att beställa nått till hampe. Blir mer som ett minne med något sådant.
  • misan84

Grattis Annki på födelsedagen!! Hoppas du får en fin dag!!!!

O grattis Hampus på namnsdagen säger jag vet ej om det någon mer som heter det här:)

• misan84
    Prinsessan Zelda skrev 2008-08-29 13:01:39 följande:
    jag behöver hjälp. ska sälja min (Isabels) Tako vagn. köpte den för 3900kr. ska jag försöka sälja den på tradera eller blocket. kan inte komma på vad som är bäst. nån som har några ideer???
    Jag hade testat blocket först för att se om du får det priset du vill ha o går inte det så hade jag tagit tradera. Men det är jag det
  • misan84

Tack annki och jen.

Hampe är sjuk så vi fick stanna hemma från dagis idag. Men skulle ta extra inskolning mån-tor nästa vecka så det känns skönt. jag är ändå hemma o arbetslös än så länge. Har sökt 10 jobb men ej fått nått än:(
    Igår hade hampe 38.8 i feber o var alldeles blek o trött. Idag har han 38. Lite piggare men har inte ätit bara druckit på hela dagen. Se om man får i han nått sen. Tänkte laga hans favvorätt. currykyckling o ris:)

beckah har alvin börjat hos sin dagmamma? tänkte hur du lägger upp det med fp?  eller någon annan som lämnat sin på dagis o är arbetslös??

• misan84
    Prinsessan Zelda skrev 2008-08-29 13:08:36 följande:
    ja, jag har tänkt lite så....men det är skönt med tradera att man blir av med den utan massa tittar och prutningar osv. hatar att sälja saker, och folk som kommer och tittar men inte ska ha osv.... men samtdigt är det ju en cool vagn med massa bra grejer om man kan visa osv.
    aa det är ju klart. På tradera kan man ju sätta ett lägsta pris med ju så ja gör det som känns bäst:) Älskar tradera så jag måste ut nu o kika lite hihi
  • misan84
    1.Vad tycker du mest om med ditt barn?
    Han charmiga humör, men egentligen allt

2.Hur många barn vill du ha när du blir stor?
    Iallafall en till snart sen får vi se:)

3.Vad gillar du för musik?
    I stort sett allt!! En salig blandning:) Men nu är det mycket mania hits som gäller här:)

4.Vilka TV-serier följer du?
    Hmmmm greys när det går.... annars inget speciellt

5.Vad jobbar du med/pluggar du när du inte är mammaledig?
    Tjaaaaa.... Har sökt 10 jobb-50 tjänster inom vården så nått hoppas jag på att få annars vet jag inte vad jag gör:)
  • misan84

Någon som vet nån bra sida med snygga vinteroveraller?? Vill ha en färgglad men inte DYR helst:) då han ska ha den på dagis. Känns som det bara finns mörkar färger i bra pris.. Lite synd. vill gärna ha grönt i med:) o så en fråga till. hampe har 74 i kläder han är 72 lång. Då borde ju en overall i 80 räcka till han eller vad tror ni??

Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2