... Född: Juli 2007 ... 2

oxå:) gör ni med det om man får fråga:)
hej föresten alla var ett tag sen. men hinner inte sitta här tyvärr ska jobba natt huuuuu 3 nätter på rad nu..
Jessys: ett stort grattis såååå kul
O lycka till te er andra:) Vill me haaaaa, men måste hitta mig ett jobb innan:) skulle inte stå ut att sätta mig i denna sitsen igen då man är så ovetande huuu. men har sökt några som börjar den 1 september så början av nästa år hoppas jag att vi kan börja försöka skaffe en liten till:)
sitter på jobbet nu. Börjar bli liiiite hungrig:) o trött hehe
igår kväll var jag uppe o lämnade min bil vid bilaffären här hemma för den skulle på service idag.... Kollade noga så jag låste o la nyckeln i deras nyckellåda... Idag på morgonen väcktes min sambo att bilfirman ringde o frågade var vår bil var, om vi inte hade lämnat den... Det visade sig att vår bil är STULEN dem hade lyckats fiska upp nyckeln tydligen o sen ta den:( En audi combi -08 var det
Snacka om att man blir lessen...... O bara tanken att där i ligger hampes resesäng, nya kavat skor och BILBARNSTOLEN!!!! fan säger jag bara.. Vill gräva ner mig...
hej på er.
ja det var en hemsk dag igår o det värsta var att se min sambo sååå ledsen:( det gör man inte ofta... Polisen var på fröjds(bilfirman) o kikade på nyckelhålet o dem sa att det ska i stort sett vara en omöjlighet att ta en nyckel därifrån. o isåfall vet man ju hur det gått till....... men ingen säger nått till oss.
Vår försäkring täckte inte någon hyrbil heller för det var en egen del som man får välja till(gör det om ni ej har det) men jag krävde det av fröjds annars skulle jag gått vidare med detta. så nu har vi låne bil iallafall. O grannen hade en barnstol som vi får låna skönt. Bilen går på dereas försäkring men det skulle ta 30 dagar innan vi får veta nått, jobbigt. Så ser ni vår bil FEH 085 ring polisen:) En audi combi.
Lindisen: Tänkte på det med sgi. När jag frågade dem nyligen så räckte det med att jag skulle jobba 6 månader sammanhängande så fick jag ändrad sgi. för jag kollade det nu inför att jag sökt nya jobb:)
Börjat på förskola/hos dagbarnvårdare:
Sols Josef Aug-08
Beckahs Alvin Aug-08 (hos farmor som är dagmamma)
Veronicaq's Tiger aug-08 (dagmamma)
Pusslebitens´s Thias aug-08 ( dagis tillsammans med storebror)
Misan84 Hampus aug-08 (Börjat med inskolning på vanligt dagis)
Planerad start för barnomsorg:
Theo Jan -09 (Ur och skur)
Jennsans Alexander jan -09 (dagmamma)
Sessan Nov -08 (vanligt dagis???) har ej fått svar än
Nasse01, Linus, Aug-08 25/8 inskolning 20/8
Gbgmorsans Melvin Aug-09 (vet ej dagis ännu)
Rullis Molly Aug-08
Jessa6, Elias, skulle börjat 18(idag)är sjuk så det blir den 25/8
H e l e n a s Eskil, jan -09, (förmodligen vanlig) förskola på halvtid
Lindisen´s Inez dagmamma (hoppas jag annars förskola) januari-09
Någon som är duktig angående försäkringskassan o vet om man kan göra såhär när man är arbetslös:
Måndag: dagis 4 timmar + en halv fp dag
Tisdag: dagis 4 timmar + en halv fp dag
Onsdag: dagis 5 timmar
Torsdag-söndag 4 hela fp dagar
= 13 timmar dagis och 5 fp dagar??????
Godmorgon girls!!!
Nu ska vi till öland o lämna lilleman hos sin mormor och morfar sen drar mamma o pappa med sina två bästa vänner till en stuga i Båstad.jiiiiiiiiihuuuuuuuuu O inte lite passande att det är bartömning o sista natten på peppes bodega på lördag
Någon som har nära??? KOOOOOOM
Hoppas ni får en bra helg så ska jag försöka slappna av o njuta av helgen:) Men kommer sakna plutten (redan ont i magen)
PÖSS
kan knappt tro det är sant... Kalmar polis distrikt har hittat vår bil Men vi har ej fått veta om den är hel eller om sakerna är kvar men dem har iallafall hittat den sååååå skönt!!! Ska lämna nyckeln till polisen imorgon så dem kan hämta den o gå igenom fingeravtryck mm. så vi får la veta mer imorgon antar jag:) det var fler stulna bilar där med så det är väl en liga då... Men det otäcka nu är att dem har nyckeln o vår adress... Lås byter vi ju men flytta...neeee... vist inte säkert dem kommer hir alls men man har ju tankarna i huvudet.. Men iallafall sååå skönt att dem hittat den. hoppas den är hel bara!!