Inlägg från: H e l e n a |Visa alla inlägg
  • H  e  l  e  n  a

... Född: Juli 2007 ... 2

Dags att sätta på en kopp . Var ju på bröllop igår och det tog på krafterna men brudparet var så sött och maten var alldeles fantastisk för att inte tala om tårtan!! Räcka ut tungan

(¯`°?.¸ ღ♥Mamma till älskade Eskil född 070707♥ღ ¸.?°´¯)
  • H  e  l  e  n  a

Hej alla!

Här är det förkylt! Eskil är toksnorig och har svårt att sova till följd av det. Min stackars plutt. Inatt kändes det som om han vakande varje kvart ungefär... Zzzzz....

Trots detta ska jag iväg och se Sex and the city-filmen med en kompis ikväll. Sambon och Eskil får snora ikapp så länge...

• H  e  l  e  n  a
    zandrisen skrev 2008-06-30 18:49:59 följande:
    Hej alla!Kikar in mitt i semestern, har inte haft allt för många stunder då jag haft tid att hänga här Fullt ös på båda ungarna nu, märkst att båda är i nån utvecklingsfas, Molly snackar nästan av oss öronen och frågar om ALLT, men det hör till åldern (nyss 5 år) har jag snokat upp. Och Mick är ena dagen helt vansinningt aktiv och helt rasande för att vi inte fattar vad han vill, och andra dagen en liten tröttis som helst leker stillsamt för sig själv... Händer ju massor i deras hjärnor nu runt ettårsåldern, så det är tydligen inte allt för ovanligt att de är trötta, annars skulle jag oroa mig när han vill vara still eller vila på kudden på golvet...Tandborstningen är redan rutin här, Mick fick ju sina så tidigt. Han är duktig på att gapa stort, och får leka med borsten en stund sen när vi bortsat klart vilket är uppskattat!Mini förresten, så heter ju han musikvideoregissörens lilltjej, vad heter han nu då... han har gjort videos med Madonna b la, och deras dotter var ju mycket riktigt för tidigt född.
    Jonas Åkerlund heter han.

Hej på dig!
  • H  e  l  e  n  a
    jennsans skrev 2008-07-01 12:06:48 följande:
    måste bara få fråga om era barn blir ledsna när gäster går?A blir helt förtvivlad en stund efteråt.. tycker så synd om han då..
    Ja, han gråter så fort nån går. Blir superledsen tills vi tar upp honom och aveder uppmärksamheten.
  • H  e  l  e  n  a

avleder

• H  e  l  e  n  a

Eskil är såå förkyld just nu. Trots detta har han tagit ett jättesprång (bokstavligen) i utvecklingen. Nu går han (eller ibland springer) flera meter men endast om hans pappa eller jag går baklänges före (ni fattar) och sträcker ut händerna mot honom. Sååå sött!

Annars vaknar han var femte-tionde minut nätterna igenom pga allt snor som ställer till det för andningen. Aptiten är också som bortblåst.

• H  e  l  e  n  a
    Grattis på ettårsdagen, Meja!!!
  • H  e  l  e  n  a
    tacky skrev 2008-07-01 22:15:26 följande:
    grattis meja! igår fyllde madison ett år bilder från det ser ni här: cirkumflx.bilddagboken.seKRAM!
    Grattis i efterskott, Madi!
  • H  e  l  e  n  a
    Beckah82 skrev 2008-07-02 08:59:32 följande:
    Alvin= 181**Jag har två helsystrar. Vi är två som är 167 cm långa och en som är 173.
    181 blir även Eskil enligt den formeln.
  • H  e  l  e  n  a
    Lii1 skrev 2008-07-02 09:24:14 följande:
    Hej!! Jag är ny här,men fick en pojke den 10 juli 2007. Fyller snart ett år. Min lilla sladdis,vart 8 år mellan minsta sonen och den som var närmast efter honom.
    Välkommen!
Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2