... Född: Juli 2007 ... 2
Dags att sätta på en kopp . Var ju på bröllop igår och det tog på krafterna men brudparet var så sött och maten var alldeles fantastisk för att inte tala om tårtan!!
Dags att sätta på en kopp . Var ju på bröllop igår och det tog på krafterna men brudparet var så sött och maten var alldeles fantastisk för att inte tala om tårtan!!
Hej alla!
Här är det förkylt! Eskil är toksnorig och har svårt att sova till följd av det. Min stackars plutt. Inatt kändes det som om han vakande varje kvart ungefär... Zzzzz....
Trots detta ska jag iväg och se Sex and the city-filmen med en kompis ikväll. Sambon och Eskil får snora ikapp så länge...
avleder
Eskil är såå förkyld just nu. Trots detta har han tagit ett jättesprång (bokstavligen) i utvecklingen. Nu går han (eller ibland springer) flera meter men endast om hans pappa eller jag går baklänges före (ni fattar) och sträcker ut händerna mot honom. Sååå sött!
Annars vaknar han var femte-tionde minut nätterna igenom pga allt snor som ställer till det för andningen. Aptiten är också som bortblåst.