... Född: Juli 2007 ... 2
Anns krypin skrev 2008-06-26 20:51:21 följande:
Mitt barn sluta amma när hon var 2 månader ca, ååå hmm innan ammning så sondmatades hon.. Jag hade inte tillräckligt me mjölk å det kände mini å då efter många goda råd från nära runt mej som hade snabbt fått erfarenhet om ersättnigsmjölk så börja ja me mjölkersättning å fy fasen va jag å mini mådde bra av det, jag visste att hon fått i sej en bra mängd me mjölk å mini vart fanken mätt å sov gött..Mini har inte vart nått speciellt sjukt, ingen ÖI, uvi eller nått sånt , åkte på 3dagars feber å sen en magsjuka , lite förskylningar men inte så värst farligt.. vill inte påstå att hon är mer sjuk än ett barn som ammats hela tiden, det har nog mest me oturen å andra faktorer..Detta är va jag tror, sen vill jag säga att jag trivdes bättre me att flaskmata mitt barn å inget jag skäms över utan ser det som ett lyckosamt tillfälle i livet att hon tog flaska..Lite trött på moralkakor från andra , tycker att mans kall göra det som känns bäst för sitt barn å sej själv.. Att röka är inte bra när man väntar barn det vet man , men inte heller bra att snusa som jag gjorde till en viss del tyvärr..Men vet oxå att det är farligt att va passiv avgasandare me!!!! Det mesta är farligt för ett litet barn som växer i sin mammas mage, men mamman är nog mån om sitt barn å ..Skrivet av ett barn som fötts av en rökande mamma som tog sej en öl å fet pannbiff när hon väntade mej!! hahaha.. klart slutLäst denna?