• Beckah82

... Född: Juli 2007 ... 2

Då kör vi igen då

Finns massor av julibebistrådar. Men det är bara i den här jag trivts i så den får fortsätta hänga med Tråden startade senhösten 2006 när plussen började trilla in. Sen dog tråden (stämningen) ut när bebisarna föddes och vi hittade inte riktigt tillbaka förrän nu i mars 2008.

Som alltid är ALLA välkomna hit! Nya som gamla! Alla som känner att de hör hit...de hör hit, bara att skriva!

KALAAAAAAAAAAAAAS Hörrni

Julibebisarna har födelsedagskalasen bakom knuten nu. Visst är det läskigt?!  Ett år har gått sedan vi satt och letade tecken på att förlossningen skulle starta. Många minnen finns från den tiden. Ni betydde oerhört mycket då, det ska ni veta.

Julibebisarna håller som bäst på att lära sig resa sig, gå, smaka på första orden, och för all del, första glassen

♥ Mamma till Victor 980815 och Alvin 070705 ♥ busig.sida.nu
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-31 10:56

BITRÅDAR

Bilder: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m33213936.html
    Träffas: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m33213906.html
    Lista: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m30308478.html (gör ingen ny, den gamla får vara om det inte skulle trilla in en massa nya medlemmar plötsligt)
  • Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2
  • jennsans

beckah: håller med =) innan bvc skrev in i kurvorna däremot så var han ju sååå stor bebis.. o tjock med för den delen.. han ligger 2 över normalen på alla 3 måtten och är helt proportionerlig.. de insåg det när de kikade hur han skulle bli som stor... de är knäppa! däremot läkaren på 1 årskollen sa "ja inte kan man anklaga alexander för att va tjock inte" när sköterskan sa att han va stor o vägde 11,8 kg haha
    återigen fick sköterskan sig ett litet bakslag med sina kommentarer

• misan84

Tack för era svar men det enda han får fibrer i är vällingen. det är ju den mild fullkornsvälling. annars får han ljust bröd o risgröt till frukost.Känns verkligen trist att sluta med all mjölk för det är mjölk i allt han äter:(

(¯`°?.¸ ღ♥ Hampus 07-07-04 ♥ღ ¸.?°´¯)
  • jelikas
    misan84 skrev 2008-07-02 10:25:23 följande:
    Tack för era svar men det enda han får fibrer i är vällingen. det är ju den mild fullkornsvälling. annars får han ljust bröd o risgröt till frukost.Känns verkligen trist att sluta med all mjölk för det är mjölk i allt han äter:(
    går ju byta ut mjölken mot annat.
    vi kör på laktosfritt eftersom jag är laktosintolerant och det verkar lite som om Tore är det oxå.
  • misan84
    jelikan skrev 2008-07-02 10:40:22 följande:
    går ju byta ut mjölken mot annat.vi kör på laktosfritt eftersom jag är laktosintolerant och det verkar lite som om Tore är det oxå.
    Jo det ska jag ju göra. Menar bara att det har varit krabb ända sen han började äta så vi har fått byta kost hela tiden o det är ju så tråkigt att behöva ta bort sånt som han gillar för han är så kräsen:) Men hoppas det kommer gå bra o att det hjälper bara. Men tycker det är lustigt att han inte har ont o så. han har bara diarre o är pigg annars.
    (¯`°?.¸ ღ♥ Hampus 07-07-04 ♥ღ ¸.?°´¯)
  • jennsans

nu har jag kommit på varför A är så gnällig tror jag.. det verkar som alla 4 tänder runt framtänderna är på gång.. könns lite vasst vid 3 o som den 4e är på väg igenom med.. svårt o känna riktigt dock när man inte får.. så tror det gör en aningens ont i hans mun :(

o jag som betvivlade mammas anteckningar om att jag hade fått 4 samma dag.. tror det var de på samma platser.. ja ja

• Madelene87

Hallå alla!
    Trevligt att se att ni fortfarande håller ihop :)
    Här har jag nästan aldrig tid att sitta vid datorn. Isolde hon har växt på bra och har nu mer fart än jag ibland orkar med :)

Hoppas allt är bra med er alla

• Beckah82
    Madelene87 skrev 2008-07-02 11:10:35 följande:
    Hallå alla! Trevligt att se att ni fortfarande håller ihop :) Här har jag nästan aldrig tid att sitta vid datorn. Isolde hon har växt på bra och har nu mer fart än jag ibland orkar med :)Hoppas allt är bra med er alla
    Kul att du kikade in iaf
    ♥ Mamma till Victor 980815 och Alvin 070705 ♥ busig.sida.nu
  • Donna69

Anns krypin skrev 2008-07-02 10:02:37 följande:

yes = stora höns i skånenä nu travar jag vidare önskad eller inte what ever
    ASG
  • jennsans
    Madelene87 skrev 2008-07-02 11:10:35 följande:
    Hallå alla! Trevligt att se att ni fortfarande håller ihop :) Här har jag nästan aldrig tid att sitta vid datorn. Isolde hon har växt på bra och har nu mer fart än jag ibland orkar med :)Hoppas allt är bra med er alla
    hej hej roligt att höra att allt är bra =)
  • zandrisen
    Lii1 skrev 2008-07-02 09:24:14 följande:
    Hej!! Jag är ny här,men fick en pojke den 10 juli 2007. Fyller snart ett år. Min lilla sladdis,vart 8 år mellan minsta sonen och den som var närmast efter honom.
    Välkommen! Har också en kille född 10/7, fast min heter Mick

Supergrattis i efterskott till Madison och Meja!
Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2