Inlägg från: Halvblod |Visa alla inlägg
  • Halvblod

... Född: Juli 2007 ... 2

Rullis: word!

• Halvblod

Milla med killar skrev 2008-08-23 09:55:52 följande:

Halvblod skrev 2008-08-23 09:51:49 följande:
    Rullis: word!Hur gick det med dina converse, hittade du några till lillan?
    Jag har hittat kopior så ellos så dom blir det nog. Vill ha äkta men just nu växer hennes dotter för mycket
  • Halvblod

hahaha, leia har ingen dotter, fötter skulle det så klart vara. Skriver så telefonen och såg inte sista raden

• Halvblod

ikväll ska vi på 25-års fest och sjunga singstar, hahaha. Leia ska vara hos farmor som kom hem i tisdags efter 5veckor i algeriet. Leia fick lite presenter från både farmor och släktingar där nere ifrån, bla fick hon en folkdräkt i ministorlek som passar nu. Kommer bild i bdb så småningom

• Halvblod

*använder ni skötbord?
    Japp, har inga planer alls på att slänga ut det!

*har ni börjat med potta?
    Nope, har testat men inget för oss än.

*äter barnet själv?
    I princip alltid

*gillar ditt barn soppa =)?
    Har aldrig ätit. Jag tycker det är mest meckigt, plus att jag inte är överförtjust i soppa och därför inte gör det så ofta.

*vaknar barnet på natten?
    Väldigt väldigt sällan och somnar isf alltid om direkt med flaska.

*använder barnet napp/snutte?
    Japp, både napp och kanin.

*barnets favoritmat?
    Äter ALLT. Men favorit är grillad korv m bröd och hemmagjord thailändsk fiskgryta.

*sitter barnet framåt eller mot dig i vagnen?
    Mot mig.

*har ni rutiner/fasta tider vid sova, mat osv?
    Nej, vi tar varje dag som den kommer. Jag tror till 100% att man ska lyssna på kroppen och inte på klockan.

*Aktiviteter på dagarna: När det inte är sommar så går vi på Öppen förskola och börjar snart på babyrytmik.
    Hemma är det mycket musik och dans via instrument/röst, radio, cd och tv.
    Sen finns här massor av leksaker och böcker som vi leker med tillsammans eller så leker Leia själv.
    Sen blir det givetvis en hel del besök på lekplatser och i Kolonin hos mormor & morfar.

• Halvblod

hej hej.
    Inte särskillt mycket tid framför datorn här hemma just nu tyvärr.

Just nu sitter Leia i sin matstol och käkar frukt och kollar barnkanalen så jag passar på
    ska sätta mig och lägg in nya bilder i Bilddagbok nu hade jag tänkt för sen blir det städa och sen ska vi bjuda ut mina föräldrar på Fondue-restaurang ikväll, gott gott.

• Halvblod
    Donna69 skrev 2008-08-28 07:26:14 följande:
    vare den från flashback??oavsett om hon är skyldig eller inte så tycker jag det va fet felo lägga ut en sån bild
    Nope det här var inga bilder (inte när jag länkade iaf) bara en fråga om det var fler som hade uppmärksammat likheten med en man från samma land...med hänvisning till bilden från rättegången som fanns på aftonbladet.
  • Halvblod

1.Vad tycker du mest om med ditt barn?
    2.Hur många barn vill du ha när du blir stor?
    3.Vad gillar du för musik?
    4.Vilka TV-serier följer du?
    5.Vad jobbar du med/pluggar du när du inte är mammaledig?

1. Hennes glädje och hennes översociala sida (från sin pappa). Men mest gillar jag "the way she shakes the booty"
    2. 2, max 3
    3. rock eller reggie på konsert, hiphop eller RnB att dansa till.
    4. Kollar på väldigt många men ser dom säsongsvis. Följer dock Idol varje vecka när det går. Favoriter är annars Lost, One tree Hill, Gossip Girl, Prison Break, alla CSI och liknande...
    5. Sålde underkläder & erotik. Är nu arbetslös.

• Halvblod

Wooohooo....sommaren är tillbaka...eller ja det känns nästan som en fin höstdag tycker jag.
    Blir nog en tur till skogen om jag orkar packa in oss i bilen, annars tar vi promenad till stranden.
    Ja som vanligt är jag ju ensamn i helgen så familjen blir inte samlad förän ikväll.

Var iväg och fotograferade Leia igår, 59:- för fotografering och 2bilder (1färg och 1s/v). Ser fram emot att se resultate eftersom Leia var på sitt absolut värsta humör ever ever igår. Visst, vi fick henne att skratta men håret stod åt alla håll och både näsa och ögon var rödskrikna :-/

Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2