• Beckah82

... Född: Juli 2007 ... 2

Då kör vi igen då

Finns massor av julibebistrådar. Men det är bara i den här jag trivts i så den får fortsätta hänga med Tråden startade senhösten 2006 när plussen började trilla in. Sen dog tråden (stämningen) ut när bebisarna föddes och vi hittade inte riktigt tillbaka förrän nu i mars 2008.

Som alltid är ALLA välkomna hit! Nya som gamla! Alla som känner att de hör hit...de hör hit, bara att skriva!

KALAAAAAAAAAAAAAS Hörrni

Julibebisarna har födelsedagskalasen bakom knuten nu. Visst är det läskigt?!  Ett år har gått sedan vi satt och letade tecken på att förlossningen skulle starta. Många minnen finns från den tiden. Ni betydde oerhört mycket då, det ska ni veta.

Julibebisarna håller som bäst på att lära sig resa sig, gå, smaka på första orden, och för all del, första glassen

♥ Mamma till Victor 980815 och Alvin 070705 ♥ busig.sida.nu
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-31 10:56

BITRÅDAR

Bilder: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m33213936.html
    Träffas: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m33213906.html
    Lista: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m30308478.html (gör ingen ny, den gamla får vara om det inte skulle trilla in en massa nya medlemmar plötsligt)
  • Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2
  • Tania
    H e l e n a skrev 2008-07-06 19:51:38 följande:
    Grön Express går via Kungälvs busstation och Backadalsmotet till Korsvägen vilket ligger vid Liseberg!Kungälv är min gamla hemstad förresten...
    Ah.... vet du hur sent den går?
    Tänkte mest så man inte missar sista bussen och får ta taxi eller gå... det vore ju trist
  • jelikas
    Lindisen81 skrev 2008-07-06 19:22:04 följande:
    ?? nu kanske jag e helsnurrig å trött... men jag hajjar inte riktigt vad som va själva grejen...? sorry...
    De ringde och sa att de hittat sambons plånbok men det vissade sig att det inte var hans utan en annan som heter lika dant
  • H  e  l  e  n  a
    Tania skrev 2008-07-06 19:54:46 följande:
    Kolla tider här

vasttrafik.se/sv/

säg till om du inte fattar!
    (¯`°?.¸ ღ♥Mamma till älskade Eskil född 070707♥ღ ¸.?°´¯)
  • Anns krypin
    L2K skrev 2008-07-06 19:49:25 följande:
    Har inte hängt med tidigare, men svarar iaf... Mina grabbar har aldrig klarat av fullkornsvällingen. Dom har bara fått den milda havrevällingen ist. Sebastian drack den till han va 5,5 år och Oskar till 3,5år. Och att dricka mycket vatten är ju bara bra!
    Tror att Johanna har samma problem, funkar inte så bra me fullkornsvälling hon blir så orolig på natten.. Denna gång kollar jag ordentligt , sover hon lugnare nu så blir det inte nån mer fullkornsvälling.. Riktigt skönt att veta att det finns fler som upplevt fullkornens effekt.. Tack för att du tog dej tid att svara på mitt inlägg känndes bra skall du veta.. Kramis å trevlig fortsatt söndgag
  • L2K
    Anns krypin skrev 2008-07-06 20:05:10 följande:
    Tror att Johanna har samma problem, funkar inte så bra me fullkornsvälling hon blir så orolig på natten.. Denna gång kollar jag ordentligt , sover hon lugnare nu så blir det inte nån mer fullkornsvälling.. Riktigt skönt att veta att det finns fler som upplevt fullkornens effekt.. Tack för att du tog dej tid att svara på mitt inlägg känndes bra skall du veta.. Kramis å trevlig fortsatt söndgag
    Vassego!!!
    Till Emilia har jag inte ens tänkt testa fullkornsvällingen. Grabbarna har stått sig bra på den vanliga milda och klarat magarna bäst med den. Jag serverar knäckebröd och annat med fullkorn så dom har inte heller behövt det extra fullkornet.
    Trevlig söndag du med!
    Linda, mamma till Sebastian -02, Oskar -04 och Emilia -07
  • Lindisen81

phua slipar vägg, f-n vilket slit, men vad fiiint det blir!!! wooohoooo

gillar ni att baka?
    tipsar lite om Leilas bak-bok =)

• Beckah82

Kalas idag igen. Min systerdotter fyllde ju 8 men jag hann knappt dit innan jag ville gå igen eftersom min syster är ett rövhål. Kul kul...

Alvin har haft roligt hemma idag med alla nya saker och så har han varit iväg till sin pappa en sväng också. Kändes skönt för mig att göra något annat än övningsköra på min Alvinlediga tid det har jag längtat efter

• Jessa6
    Beckah82 skrev 2008-07-06 20:38:10 följande:
    Kalas idag igen. Min systerdotter fyllde ju 8 men jag hann knappt dit innan jag ville gå igen eftersom min syster är ett rövhål. Kul kul...Alvin har haft roligt hemma idag med alla nya saker och så har han varit iväg till sin pappa en sväng också. Kändes skönt för mig att göra något annat än övningsköra på min Alvinlediga tid det har jag längtat efter
    Vad tråkigt, vad hände då? Om du vill berätta dvs...

Skönt med körkort och som sagt få lite mer egen tid än att bara övningsköra.
  • Beckah82

Ah nej men vi blev osams för länge sedan men på sista tiden har vi försökt att vara systrar igen på prov typ...så vi ska kunna träffas iaf även om vi inte är kompisar.

Det funkade tills idag. Fattar inte ens vad fan hon bjöd in mig för. Hon hade gett mig tiden 16:00. Jag kom väl typ kvart över för vi har aldrig varit så noga med sånt.

Det var det idag. Anledning: hon hade bjudit sin kompis (som hatar mig) och hon skulle komma kl 17 så då var jag tvungen att ha gått... nice.

Jag tyckte det var barnsligt och menade att kompisen väl för fan får vara vuxten och hålla god min och gå på samma kalas.

Men nej det tyckte inte syrran. Så jag klädde på mig och Alvin och gick igen. Tråkigt för Celine att hon inte fick ha moster och kusin på sitt kalas utan morsans kompis istället. Jaja Victor satt iaf kvar och käka tårta.

Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2