• Beckah82

... Född: Juli 2007 ... 2

Då kör vi igen då

Finns massor av julibebistrådar. Men det är bara i den här jag trivts i så den får fortsätta hänga med Tråden startade senhösten 2006 när plussen började trilla in. Sen dog tråden (stämningen) ut när bebisarna föddes och vi hittade inte riktigt tillbaka förrän nu i mars 2008.

Som alltid är ALLA välkomna hit! Nya som gamla! Alla som känner att de hör hit...de hör hit, bara att skriva!

KALAAAAAAAAAAAAAS Hörrni

Julibebisarna har födelsedagskalasen bakom knuten nu. Visst är det läskigt?!  Ett år har gått sedan vi satt och letade tecken på att förlossningen skulle starta. Många minnen finns från den tiden. Ni betydde oerhört mycket då, det ska ni veta.

Julibebisarna håller som bäst på att lära sig resa sig, gå, smaka på första orden, och för all del, första glassen

♥ Mamma till Victor 980815 och Alvin 070705 ♥ busig.sida.nu
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-31 10:56

BITRÅDAR

Bilder: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m33213936.html
    Träffas: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m33213906.html
    Lista: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m30308478.html (gör ingen ny, den gamla får vara om det inte skulle trilla in en massa nya medlemmar plötsligt)
  • Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2
  • mrsbygg

woho sd idag!! och har lite små ont eller mja känningar i magen hela tiden..
    får "färdknäppa" som fan i natt och hoppas det sätter igång ordentligt! 080708 vore ett skoj datum att få på!

Mamma till Saga 041210, Sam 070713, Bärfis Bf 080705-10
  • H  e  l  e  n  a
    Beckah82 skrev 2008-07-06 20:53:20 följande:
    Ah nej men vi blev osams för länge sedan men på sista tiden har vi försökt att vara systrar igen på prov typ...så vi ska kunna träffas iaf även om vi inte är kompisar.Det funkade tills idag. Fattar inte ens vad fan hon bjöd in mig för. Hon hade gett mig tiden 16:00. Jag kom väl typ kvart över för vi har aldrig varit så noga med sånt.Det var det idag. Anledning: hon hade bjudit sin kompis (som hatar mig) och hon skulle komma kl 17 så då var jag tvungen att ha gått... nice.Jag tyckte det var barnsligt och menade att kompisen väl för fan får vara vuxten och hålla god min och gå på samma kalas.Men nej det tyckte inte syrran. Så jag klädde på mig och Alvin och gick igen. Tråkigt för Celine att hon inte fick ha moster och kusin på sitt kalas utan morsans kompis istället. Jaja Victor satt iaf kvar och käka tårta.
    Konstigt och tråkigt när vuxna människor inte kan vara just.. vuxna
    (¯`°?.¸ ღ♥Mamma till älskade Eskil född 070707♥ღ ¸.?°´¯)
  • Jessa6

Beckah: Trist sånt, det är väl upp till varje vuxen att bete sig som folk bland andra.  Om det är kalas så ska man väl kunna vara på samma kalas, ovän eller inte, man gör ju det för någon annan, man behöver ju inte prata med varandra eller sitta i knät på varandra liksom.

Mammab: Då får vi hoppas på att det kommer igång snart, går väl min gissning åt skogen

• Beckah82

Ja alltså kompisen är verkligen ingen favorit i min bok heller men jag tycker det är töntigt att hålla på så! Vuxna människor ska för fasen kunna vara på samma plats utan att älska varandra. Det är väl bara att hålla god min och undvika varandra. man behöver ju inte sitta i knä och hångla. Man behöver inte ens prata med varandra.

♥ Mamma till Victor 980815 och Alvin 070705 ♥ busig.sida.nu
  • H  e  l  e  n  a

Alltså jag bliiir så trött på Bilddagboken ibland! Har hänt mig flera gånger att jag lagt till och skrivit bildtexter till massa bilder och sen när jag väntat under uppladdningen och allt ska vara klart så finns bara ett fåtal av dessa bilder i albumet!! Grrr....

Har nu fått sitta och lägga upp bilderna en och en... det tar en livslängd kan jag meddela.

Ggrrrr.......................

Men nu är det klart iaf! Har just lagt upp fotage från kalaset hos Eskils farmor idag!

(¯`°?.¸ ღ♥Mamma till älskade Eskil född 070707♥ღ ¸.?°´¯)
  • Halvblod

Hej hej.
    Har inte varit inne på ett par dagar eftersom sambon har semester och vi har varit iväg en massa.
    Har läst ifatt nu och vet att många barn har fyllt år men det får tyvärr bli ETT STORT GRATTIS TILL ALLA BARN som fyllt år denna veckan!!!

Och ett grattis till ringen Jonali

Var ute och festade igår och hade såååå kul. Man behöver verkligen komma ut och festa av sig lite ibland och hämta ny energi till familjelivet. Älskar Leia mer än någonsin en dag som denna då vi har varit ifrån varandra en dag.

• Vickyb

åhh så spännande.. Håller tummarna för dig ikväll!

mrsbygg skrev 2008-07-06 21:05:00 följande:
    woho sd idag!! och har lite små ont eller mja känningar i magen hela tiden..får "färdknäppa" som fan i natt och hoppas det sätter igång ordentligt! 080708 vore ett skoj datum att få på!
  • FruRundberg
    mrsbygg skrev 2008-07-06 21:05:00 följande:
    woho sd idag!! och har lite små ont eller mja känningar i magen hela tiden..får "färdknäppa" som fan i natt och hoppas det sätter igång ordentligt! 080708 vore ett skoj datum att få på!
    Wiiiiii! Så hur känns det nu? Börjar det komma fler opch starkare?
  • mrsbygg

nä det försvann...

men fick precis en rejäl sd, gjorde tom ont och jag blev alldels kokhet å det ilar som sjutton å trycker på bak som fan...

flera sånna tack!!!

• mrsbygg

tror jag ska packa klart bb-väskan bara för att röra lite på mig..

Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2