• Beckah82

... Född: Juli 2007 ... 2

Då kör vi igen då

Finns massor av julibebistrådar. Men det är bara i den här jag trivts i så den får fortsätta hänga med Tråden startade senhösten 2006 när plussen började trilla in. Sen dog tråden (stämningen) ut när bebisarna föddes och vi hittade inte riktigt tillbaka förrän nu i mars 2008.

Som alltid är ALLA välkomna hit! Nya som gamla! Alla som känner att de hör hit...de hör hit, bara att skriva!

KALAAAAAAAAAAAAAS Hörrni

Julibebisarna har födelsedagskalasen bakom knuten nu. Visst är det läskigt?!  Ett år har gått sedan vi satt och letade tecken på att förlossningen skulle starta. Många minnen finns från den tiden. Ni betydde oerhört mycket då, det ska ni veta.

Julibebisarna håller som bäst på att lära sig resa sig, gå, smaka på första orden, och för all del, första glassen

♥ Mamma till Victor 980815 och Alvin 070705 ♥ busig.sida.nu
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-31 10:56

BITRÅDAR

Bilder: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m33213936.html
    Träffas: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m33213906.html
    Lista: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m30308478.html (gör ingen ny, den gamla får vara om det inte skulle trilla in en massa nya medlemmar plötsligt)
  • Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2
  • Karttu

H e l e n a skrev 2008-07-06 08:10:41 följande:

GRATTIS CASPIAN och THEO!Även Karttus Alfred fyller idag, som du fortfarnde kollar här Karttu så ge din son en extra kram
    Alfred tackar för den extra kramen! Här blir det kalas ikväll.

Njut av era ettåringar hörrni!
  • FruRundberg
    mrsbygg skrev 2008-07-05 09:08:39 följande:
    åhh vilken trevlig morgon...eller inte haha..vaknar av att saga kommer in och säger "mamma, sam har bajsat..."jaha säger jag det gör han juh varje morgon..."mamma, sam har tagit av sig blöjan"VAAAAAAAAAA NOOOO...skuttar upp å ser en överlycklig liten bajs unge...huabajs över allt hela han, hela sängen, på en väggen...trevligt värre.in me han i duschen, ta bort alla sängkläder å sanera vägg å säng! hua...jaja nu är han å sängen rena iaf färdknäppa redigt igår, så blir det ingen bebis nu då vette fan. då komemr vi aldrig få ut den..
    Hahahahaha jaa Meja har lyckats med samma sak 2 ggr redan!! Hon är självaste houdini vad det gäller att ta av kläder och blöjor! hehe hur man än försöker så klarar hon ta av sig aaaallt!! hehe
  • Anns krypin

Tvätt tvätt ¨ååååå tvätt GUUUUD, sen har vi skottat grus å ös å haft oss idag morrar.. Grus på gården liksom...

Ikväll vid 18.00 åt Johanna spagetti & köttfärssås hemmagjord såklart *L* gott gott sa hon , pasta skall jue va lite mer mättande liksom, så vid 19.30 får hon sin välling men bara havre välling för jag tror banne mej inte att mini pallar fullkorn så lös så lös..Kanske dricker hon för mycket vatten?? hon älskar vatten... Jajaja nu får vi se om några dagar om maggen stabilitserat sig en granna, annars blir jag gråhårig..

• Donna69

sitter i bilen på väg hem...HUGA vilket väder!!!! 50 på 90-väg typ...blääääääääää

• Lindisen81
    jelikan skrev 2008-07-06 10:26:12 följande:
    Idag ringde det en tjej och sökte min sambo. Hon hade hittat hans plånbok.Men inte den han andvänder utan hans gammla som legat nere i hallen ett tag.Även våran garage dörr på sidan var öppen en dag i veckan och sambon hade inte vart där inne på morgonen innan han åkte till jobbet.
    [/citat]
    jelikan skrev 2008-07-06 10:27:04 följande:
    [citat]
    det var inte sambons plånbok
    ?? nu kanske jag e helsnurrig å trött... men jag hajjar inte riktigt vad som va själva grejen...? sorry...
  • Tania

Hallå, ni göteborgare... jag behöver hjälp!!

I september ska jag på tårtmässa i Kungälv och så ska vi bo på Scandic Backadal. På kvällen ska vi till Liseberg om vädret tillåter och då undrar jag om det är bäst att ta bilen till Liseberg eller om det går bussar?
    Nån som vet?
  • L2K
    Anns krypin skrev 2008-07-06 18:45:14 följande:
    Tvätt tvätt ¨ååååå tvätt GUUUUD, sen har vi skottat grus å ös å haft oss idag morrar.. Grus på gården liksom...Ikväll vid 18.00 åt Johanna spagetti & köttfärssås hemmagjord såklart *L* gott gott sa hon , pasta skall jue va lite mer mättande liksom, så vid 19.30 får hon sin välling men bara havre välling för jag tror banne mej inte att mini pallar fullkorn så lös så lös..Kanske dricker hon för mycket vatten?? hon älskar vatten... Jajaja nu får vi se om några dagar om maggen stabilitserat sig en granna, annars blir jag gråhårig..
    Har inte hängt med tidigare, men svarar iaf... Mina grabbar har aldrig klarat av fullkornsvällingen. Dom har bara fått den milda havrevällingen ist. Sebastian drack den till han va 5,5 år och Oskar till 3,5år.
    Och att dricka mycket vatten är ju bara bra!
    Linda, mamma till Sebastian -02, Oskar -04 och Emilia -07
  • H  e  l  e  n  a
    Tania skrev 2008-07-06 19:45:50 följande:
    Hallå, ni göteborgare... jag behöver hjälp!!I september ska jag på tårtmässa i Kungälv och så ska vi bo på Scandic Backadal. På kvällen ska vi till Liseberg om vädret tillåter och då undrar jag om det är bäst att ta bilen till Liseberg eller om det går bussar?Nån som vet?
    Grön Express går via Kungälvs busstation och Backadalsmotet till Korsvägen vilket ligger vid Liseberg!

Kungälv är min gamla hemstad förresten...
    (¯`°?.¸ ღ♥Mamma till älskade Eskil född 070707♥ღ ¸.?°´¯)
  • H  e  l  e  n  a
    Karttu skrev 2008-07-06 14:38:05 följande:
    H e l e n a skrev 2008-07-06 08:10:41 följande:Alfred tackar för den extra kramen! Här blir det kalas ikväll. Njut av era ettåringar hörrni!
    Kul att du såg hälsningen!
    (¯`°?.¸ ღ♥Mamma till älskade Eskil född 070707♥ღ ¸.?°´¯)
Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2