Inlägg från: jelikas |Visa alla inlägg
  • jelikas

... Född: Juli 2007 ... 2

Idag skall jag till mina föräldrar på eftermiddagen. Tänkte låta Tore bada lite samt att jag behöver ett break och komma hemmifrån.
    Mamma sa att hon skulle ha hand om Tore lite så jag bara kunde få va lite och bara sitta ner och njuta

• jelikas

Tania: Spana på halvnakna killar är inte fel.
    Sj får jag nöja med med att kolla på sambonss bröder och hans pappa för de är våra grannar.

Ska skura ur Tores pool idag så han kan bada i morgon om vädret tillåter de. Vi skall även börja riva vårat tak och fixa det nu när det skall va fint väder.
    Tänkte va på sambon lite om att han kanske skulle ta ochh köpa lister till köket så jag kunde betsa dom och de kom på plats. Tapetserade om i julas så jag tycker det är på tiden. Haha.

• jelikas

Någon som vet när man kan se om barnen blir vänster el högerhänta?

• jelikas

Nu har sombon påbörjat att riva takpannor. Hela taket skall bytas.
    Ska bli så skönt och slippa ett läkande tak och kunna lägga upp saker på vinden utan att va rädd för att de skall bli förstört av vatten.

• jelikas

Här bankas och lever det för fullt. Vi håller på att byta tak och reparera lite skador som blivit då de fuskades när huset byggdes med att lägga taket så de har läkt in lite granna.
    Sambon stampade på en spik igår som gick rakt ut ur taket. Någon har spikat upp någon skit på vinden och rakt ut så han gör inte mycket nytta där uppe utan håller isg mest på marken. Min far och min tvillingssysters kille är så snälla och fixar och hjälper oss med taket.

• jelikas

God morgon!

Kaffet är redo och jag sitter och har grymt ont i mitt ena öra. Verkar som det är dax för en släng örininflamation för min del
    Skall ringa till Vc i morgon och skall även då klaga på att jag är grymt trött på att va förkyld. Har vart det konstant i typ 6 månader nu och det har aldrig blossat ut helt så jag blir superförkyld utan jag kan bli sådär täppt som man blir när bihållorna är dumma och efter 3 dagar så är jag små förkyld igen och sen blir det sådär dumt igen efter ca en vecka och så försvinner det.

• jelikas

Sitter och väntar på att Vc skall ringa. Mitt onda öra gör inte bara ont i örat längre utan jag har även ont i huvud, käke och hals.
    Tyckte det räkte med att de var så satans varmt ute och jag har ont av de men ikke.

Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2