Inlägg från: jelikas |Visa alla inlägg
  • jelikas

... Född: Juli 2007 ... 2

Halvblod skrev 2008-07-17 09:02:43 följande:
    Grattis Tore på födelsedagen!!!
    Vickyb skrev 2008-07-17 09:50:57 följande:
    Grattis till Tore!!
    Tore tackar så mycket
  • jelikas
    jennsans skrev 2008-07-17 08:35:07 följande:
    Grattis till tore!
    Tore tackar så mycket
  • jelikas
    Prinsessan Zelda skrev 2008-07-17 10:19:07 följande:
    grattis Tore!!
    Tore tackar så mycket
  • jelikas

Tore tackar så mycket för alla grattis hälsningar.

Han sover gott i sängen nu. Vart en tuff eftermiddag med allt folk.

• jelikas

Någon som vet hur man blir av med bananflugor? Känns som jag försökt med allt just nu och det stör mig så att de finns där när jag aldrig haft några någonsin innan!

• jelikas

Tack för era svar nu skall det dödas banabflugor.

Beckah: bananer kommer jag då aldrig göra mig av med då jag är banan missbrukare typ.

• jelikas
    Anns krypin skrev 2008-07-17 21:45:09 följande:
    Vill bara säga att NU ikväll äre 1 år sen jag las in på Eskilstuna för akuthavandeskapsförgiftning har kännt i dagarna nu att ja vart nere å sååå, då kom ja å tänka på det som hänt mej å Johanna för ett år sen idag,,vill aldrig uppleva det igen usch ryser i hela kroppen, som imorron för ett år sen fick ja reda på att min bebis i magen inte mådde bra nää fyyy orkar inte skriva om det tårarna bara rinner.. hoppar ut nu , går ut me hunden å sen opp å sover...Ta hand om er alla nu Stooor kram
    Kramar till dig och jag vet hur det känns. Jag blev oxå akutinlagd pga allvarlig havandeskapsförgiftning och fick göra ett sjukhus byte med ambulans när  mitt blodtryck skenade och de upptäckte att Tore var förliten att födas på det sjukhuset jag låg på.
  • jelikas
    Beckah82 skrev 2008-07-18 09:03:30 följande:
    FAN VA ARG JAG ÄR!!!!! Vaknade upp till ett negativt omdöme på morgonen...
    Skit dålig stil och lite barnsligt att skriva negativt tillbaka bara för att hämnas.
  • jelikas

Bara för att jag och sambon skall ut i morgon och roa oss så skall min mens sätta igång.
    Så jädrans typiskt. Har inte haft det sedan sep förra året och nu måste den komma.

Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2