Inlägg från: jelikas |Visa alla inlägg
  • jelikas

... Född: Juli 2007 ... 2

annki72 skrev 2008-07-13 10:52:02 följande:
    Usch stackars Leia Jag är livrädd för det samma med Lillys snuttefiltar, därför har jag vant henne med flera olika, det har funkat jätte bra.Hon har en kanin oxå men den har hon bara i sängen när hon ska sova.
    Så har jag gjort med Tore oxå att jag bytt snuttefilt ofta och det funkar kanon. Han har inget gosedjur som han gillar utan det är snuttefilt som gäller.
  • jelikas
    solstraalen skrev 2008-07-13 12:44:43 följande:
    Veronica: Vad ska jag då göra? Vad vill jag göra?Jag vill shoppa, de har vi egentligen inte råd med, men de ska jag göra ändå idag tänkte jag =)Sen unnan mig någe gott ikväll å somna precis NÄR JAG VILL Jag skulle aldrig för mitt liv byta ut mina barn mot att bli barnlös.Gud så tråkigt liv man måste ha då???Tyst å dött hela tiden juh.Jag älskar mina barn över allt annat
    Jag brukar passa på att ha lite egen spa när jag är barnfi.
    Typ hårinpackning, ansiktsmask och pejling och ett långt och härligt bad
  • jelikas

Nu har Tore somnat efter lite bök i sängen så nu skall jag lägga mig i soffan och fortsätta läsa min bok  Så dumt! av Mia törnblom.

• jelikas

Tore har lärt sig att gå!!!
    Lossnade för ca 20 min sedan och nu går han som bara den om man ställer honom upp.
    Nu skall han bara lära sig att resa sig upp själv och det hoppas jag går fort.

• jelikas
    Pusselbiten86 skrev 2008-07-13 19:50:36 följande:
    GRATTIS till Sam idag :)Hoppas bebis kommer snart mammaB :)O grattis till tore med :) Härligt med stegen =)Här går de sakta framåt.. Han står IBLAND ensam o då skit korta stunder. och idag har han för första gången gått med mig hållandes i bara ENA armen _Alltid något :)
    Jodå, och när de väl lärt sig så går det snabbt. Tore har ju verken ålat el krypit så nu känns det som en possetiv vändning när han lärt sig gå eftersom han vart så krävande och ledsen när han velat ta sig någonstans men inte kunnat.
  • jelikas
    solstraalen skrev 2008-07-13 20:12:37 följande:
    jelikan: Men gud såååååååååå söt och duktig!!!!Har han gått länge kring möbler?
    Han har stått länge vid möbler men gått längs med dom i typ 3 veckor kanske. Men han kan inte resa sig upp själv än och det hoppas jag han lär sig snabbt
  • jelikas
    mrsbygg skrev 2008-07-13 18:55:57 följande:
    sådär kalas klart!nu är jonas å köper kinamat, sen ska det bara slappas och mysas. nu får bebis komma när den känner fört. jag bryr mig inte!
    Hade ju vart lite coolt om de fyllde år på samma dag.

Min bästa vän, hennes döttrar skiljer det 1 år och 1 dag på.
Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2