Inlägg från: H e l e n a |Visa alla inlägg
  • H  e  l  e  n  a

... Född: Juli 2007 ... 2

Grattis Melle!!!

och ett stort grattis tiller andra som fyllt!!!

(¯`°?.¸ ღ♥Mamma till älskade Eskil född 070707♥ღ ¸.?°´¯)
  • H  e  l  e  n  a

Igår var jag på Iron Maiden på Ullevi.
    Nostalgi var ordet för kvällen tror jag samt MÄKTIGT. Jag var ett stort Metallica- och I M-fan som ung tonåring och det var jättekul att se de gamla rävarna igen. Perfekt dag med sol, öl i handen och över femtio tusen i publiken

• H  e  l  e  n  a
    Beckah82 skrev 2008-07-27 12:19:10 följande:
    Låter superskoj
    Oh yes
  • H  e  l  e  n  a
    Halvblod skrev 2008-07-27 12:46:15 följande:
    H e l e n a skrev 2008-07-27 12:18:22 följande:Maiden hoppar jag gärna över för dom har jag redan sett 2gånger mot min vilja (gillar verkligen inte!) men en öl i solen så en stor konsert är aldrig någonsin fel. Själv fick jag nöja mig med Bob hund mitt i natten med 20-30000 i publiken, inte alls lika mysigt men bättre musik iaf
    Hehe, är inget die hard-fan jag heller (många låtar är aaaalldeles för långa) men kul som "happening" och vissa låtar är grymma även om musiken jag lyssnar på om dagarna ligge rlångt därifrån för det mesta

Bob Hund har ju gjort en del bra och är framför allt suveräna live
  • H  e  l  e  n  a
    jelikan skrev 2008-07-28 15:06:29 följande:
    Sitter och väntar på att Vc skall ringa. Mitt onda öra gör inte bara ont i örat längre utan jag har även ont i huvud, käke och hals.Tyckte det räkte med att de var så satans varmt ute och jag har ont av de men ikke.
    Uscha Hoppas du snart får det undersökt! *kram*
  • H  e  l  e  n  a
    MissHeaven skrev 2008-07-28 09:14:25 följande:
    tittar in snabbt och säger hej. Har på datorn så lite som möjligt nu när det är så varmt... kram på er!
    Hej, kul att se dig
  • H  e  l  e  n  a
    Mum23 skrev 2008-07-28 20:50:50 följande:
    Hej hopp!Var ute vid havet i förmiddags. Men det var ingen trevlig dag vid havet idag.....Så många f-ing getingar att jag blev tokig. Stod mest och viftade runt mig och barnen i 2 timmar (allt jag stod ut med!!!!!!!) Hatar dom!!Åkte hem till mamma sen och drack kaffe och satt i skuggan, mycket bättreTar gärna emot en svalkande kram! *Kramar tillbaka*
    Sett min tråd ovan? Apropå getingar menar jag...
  • H  e  l  e  n  a

Grattis Isabel!

Halvblod skrev 2008-07-29 11:03:15 följande:
    Inatt sov jag 12timmar och jag är fortfarande så jävla trött. Måste nästan ha dragit på mig något virus som är på väg att bryta ut för detta är fan helt sjukt så trött jag är.Leia äter sin välling inne i sängen nu så förhoppningsvis somnar hon snart och sover ett par timmar till och då slänger jag mig direkt i sängen.Alla som var på oss inför Thailand att det inte var lämpligt att åka till värmen med spädbarn borde lämna Sverige nu, för denna värmen är värre än där nere tycker jag.
    Man slutar aldrig att förvånas över hur en del tar sig friheter att lägga sig i hur andra gör.

Jag är också vaaansinnigt trött och fattar inte vad det är för fel på mig. Kanske är det ett virus som du säger. Sen gnäller Eskil var 30e sek också, det kan spela in
  • H  e  l  e  n  a
    jelikan skrev 2008-07-29 13:53:24 följande:
    Blev en sväng till vådcentralen för min del. Pencilin i 5 daga samt öron doppar. Hade öron och hörselgång inflamation.Sitter hos min mamma och gottar mig. Fredrik och min pappa är vid huset och försöker få upp så mycket papp som de kan så taket blir helt tätt eftersom de skall komma regnskurar lite då och du nu resten av veckan. Min mamma ska ta hand om Tore lite så skall jag åka och handla så vi har lite mat och så där vi bor nu.Vi bor nämligen hos min farmor just nu. Hon är i sin stuga så det känns skönt att ha en lägenhet själv och slippa bo med massa andra el flytta mellan olika just för Tores skull.
    Kramr till dig, Jelikan! Både husstrul och inflammationer . Vad skönt att det löste sig bra med boende för er iallafall!
Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2