Inlägg från: H e l e n a |Visa alla inlägg
  • H  e  l  e  n  a

... Född: Juli 2007 ... 2

Mum23 skrev 2008-08-02 10:50:44 följande:
    Tycker också att det är lite skönt med grått väderMåste också städa, har ju låtit allt förfalla här hemma nu när det varit så gott väder.Måste handla mat också och gå till gymmet och så är jag lite shopping sugen.Undrar bara hur jag ska hinna allt.Undrar; Hur mycket sover era 1-åringar på dagen?
    Om du ska shoppa kan jag rekommendera Stadium i Kompassen. Halva reapriset nu Hittade tre toppar och ett långt svart linne och fick allt för 150 spänn

Eskil sover 1-2 timmar på förmiddagen från tio-elva och framåt. Melle då?
    (¯`°?.¸ ღ♥Mamma till älskade Eskil född 070707♥ღ ¸.?°´¯)
  • H  e  l  e  n  a

Eskil sover för natten mellan 19-19.30 till 07-08. Så jäkla sköönt

• H  e  l  e  n  a
    Mum23 skrev 2008-08-02 12:12:25 följande:
    Wow, ska se om jag tar mig iväg idag. Mår plötsligt väldigt illa
    Mår du illa?! För det är väl inte...?
    jennsans skrev 2008-08-02 12:49:15 följande:
    så nu har lillkillen åkt iväg med svärmor o hennes karl.. han ska sova där inatt.. dels träning inför senare o så ska jag o sambon gå på bröllopsfest ikväll.. ska bli kul men mitt mammahjärta är trasigt.. blääää!
    Hoppas ni får kul Men jag vet hur du känner (don´t we all)!
  • H  e  l  e  n  a

Grattis Lilly!

Anns krypin skrev 2008-08-03 11:20:02 följande:
    Zucchini lasange är så gött, vitlök aj lav *S*
    Det där lät supergott! Recept?
  • H  e  l  e  n  a
    Anns krypin skrev 2008-08-03 11:30:36 följande:
    H e l e n a skrev 2008-08-03 11:29:13 följande: Kan du gääärna få skickar ett mail till dig *L*
    schysst!
  • H  e  l  e  n  a

Dagens fjortisinlägg och tips i ett:

Se Departed med Leonardo Di Caprio och tillåt eder själva att dreggla! Räcka ut tungan

• H  e  l  e  n  a
    Lindisen81 skrev 2008-08-04 18:28:24 följande:
    hej på er alla!första dagen på jobbet har gått superbra! bara 6 barn men känner mig rätt mör i skallen ändå =) fick beröm i mängder, hehe. alltid kul. är en pojke på min avdelning som har lite svårt at tty sig till andra, han är uppkäftig o allmänt "jobbig"... men??? jag tycker han va en liten ängel, hur mysig som helst. han ville leka med mig, vara med mig, prata med mig osv. fick han att gå till en kompis och säga förlåt. det skulle tydligen va svårt att få pojken att göra det... hmmm nä han är det inget "fel" på alla fall!skönt att komma hem till en mysig liten Inez, trodde det skulle va mkt värre att vara hemifrån, men kändes riktigt bra. Hon somnade i sackosäcken bredvid mig kl 18! hon blir trött av att va hemma med pappa =)Här har det varit ett riktigt regnoväder! nu är det ännu lite regn och blåser en hel del. Sambon spelar xbox och jag sitter här en stund, ska snart göra mig en kopp Lap Sang te (det du zelda!!!)
    Åh vad skoj att det gick så bra! Du var ju så nervös innan!
    Vos skrev 2008-08-04 19:40:17 följande:
    Nu uptäckte jag precis att robin håller på att få en ny tand igen!!!Tand nummer 12 på G Har under en vecka upptäckt fyra nya tänder. Men denna har inte brutit igenom än. Helt svullet och han har haft feber idag och gnällt heeeeeela dagen långJobbigt.får ta fram lilla boken och anteckna så fort den bryter igenom
    Shit! 12 tänder! Eskil har åtta men ett par på g.
  • H  e  l  e  n  a
    Mum23 skrev 2008-08-04 22:22:00 följande:
    Melvin är mammig för hela slanten. Pappa går givetvis jättebra när jag inte är där men finns jag i närheten så är det mig han vill vara med, sitta i knät hos osv. Vet att det går i perioder så vi funderar inte så mycket på det.Tror jag fått x-tra jobb. Ska bara jobba varannan lördag som det ser ut just nu, men det passar mig perfekt!
    Grattis till jobbet du tror du fått! Vad är det för sorts arbete?

Eskil var pappig från ca 10-12 månader men är nu lite mammig, men inte på ett jobbigt sätt. Märker det bara om han ex slagit sig; då är det mig han går till
  • H  e  l  e  n  a

Eskil äääälskar välling! DHan dricker 3 dl morgon och kväll. Finns inget annat han njuter så mkt av . Jag brukar dock göra den tjockare än vad som är meningen . En fördel med den förutom att den är mysigt varm och god är att den är sömngivande. Jag tycker också att det är mysigt att ge den och sitta och gosa i soffan

• H  e  l  e  n  a
    Beckah82 skrev 2008-08-05 21:29:44 följande:
    Tips: gör gröt istället, med lite för mycket vatten så den blir flytande det känns lite mer matigt än blaskig välling.Alvin får detta. Jag har klippt av toppen av nappen på flaskan för att gröten ska kunna rinna igenom.
    Tack, har testat det men det är inte lika poppis hos min pojk . Sen tycker jag faktiskt inte att vällingen jag gör är blaskig utan tjock och god
Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2