Lindisen81 skrev 2008-08-04 18:28:24 följande:
hej på er alla!första dagen på jobbet har gått superbra! bara 6 barn men känner mig rätt mör i skallen ändå =) fick beröm i mängder, hehe. alltid kul. är en pojke på min avdelning som har lite svårt at tty sig till andra, han är uppkäftig o allmänt "jobbig"... men??? jag tycker han va en liten ängel, hur mysig som helst. han ville leka med mig, vara med mig, prata med mig osv. fick han att gå till en kompis och säga förlåt. det skulle tydligen va svårt att få pojken att göra det... hmmm nä han är det inget "fel" på alla fall!skönt att komma hem till en mysig liten Inez, trodde det skulle va mkt värre att vara hemifrån, men kändes riktigt bra. Hon somnade i sackosäcken bredvid mig kl 18! hon blir trött av att va hemma med pappa =)Här har det varit ett riktigt regnoväder! nu är det ännu lite regn och blåser en hel del. Sambon spelar xbox och jag sitter här en stund, ska snart göra mig en kopp Lap Sang te (det du zelda!!!)
Åh vad skoj att det gick så bra!

Du var ju så nervös innan!
Vos skrev 2008-08-04 19:40:17 följande:
Nu uptäckte jag precis att robin håller på att få en ny tand igen!!!Tand nummer 12 på G Har under en vecka upptäckt fyra nya tänder. Men denna har inte brutit igenom än. Helt svullet och han har haft feber idag och gnällt heeeeeela dagen långJobbigt.får ta fram lilla boken och anteckna så fort den bryter igenom
Shit! 12 tänder! Eskil har åtta men ett par på g.